Je mag achteraan sluiten bij de file. Je gaat nu meemaken hoe de Nederlanders niet kunnen rijden als het regent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben in het weekend niet online geweest, maar wou even meedelen dat ik vrijdag mijn rijbewijs gehaald heb
Wat is dat voor idioot iets?quote:
Ja, wat die kleutertjes op de frontpage ook doen. Triestquote:
Hoiquote:
Dat komt door dit tyfusland en hun achterlijk rijgedrag als het wat mot regent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo aan je posts te zien ben je niet bepaald vrolijk vandaag Pheno...![]()
en daar zijn wij de dupe van...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt door dit tyfusland en hun achterlijk rijgedrag als het wat mot regent.
Daar gebruiken ze niet zo intens veel smilies.quote:
alweer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Werk. Dolletjes. Vandaag beoordelingsgesprek.
Doe er wat aan, geef iedere mongool die een file veroorzaakt een nekschot, dan is het probleem zo opgelostquote:
ik heb geen auto....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe er wat aan, geef iedere mongool die een file veroorzaakt een nekschot, dan is het probleem zo opgelost
Nah, eerst had ik voortgangsgesprekje. Nu beoordeling met salarisverhoging enzo. Althans, dat hoop ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
alweer?
Dan ben je veilig, op de fiets haal je iedereen in een file in.quote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:45 schreef Pheno het volgende:
Dan ben je veilig, op de fiets haal je iedereen in een file in.
Als je voortgang goed is geweest dan ben je daar toch zeker van? Je bent ambtenaar, daar is alles al vastgelegdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, eerst had ik voortgangsgesprekje. Nu beoordeling met salarisverhoging enzo. Althans, dat hoop ik.
Ik heb een keer dat van JD onderge..nja..spuugd met bierquote:
Ja 2 keer per jaar sowieso verhoging. Maar goed, we zullen zien. Ben benieuwd of internetgebruik ter sprake komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:46 schreef Pheno het volgende:
Als je voortgang goed is geweest dan ben je daar toch zeker van? Je bent ambtenaar, daar is alles al vastgelegd
En als het sneeuwt, de zon schijnt, herfst wordt, er al file staat....... etc........quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag achteraan sluiten bij de file. Je gaat nu meemaken hoe de Nederlanders niet kunnen rijden als het regent.
Niets wat vochtig toiletpapier kan oplossen. Ik zie daar dus het nut van inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een keer dat van JD onderge..nja..spuugd met bier. Ik nam net een slok en toen moest ik lachen.
Niezen volgens mij. Maar ja zoveel keer niezen --> Hooikoorts FTW!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
15 a 20 keer niesen? Damn. Is het niesen, of niezen trouwensik weet het even niet.
Er is altijd wel een reden. laagstaande zon (oh, zonnebril is te duur of zo?). Echt, 90% van de mensen in dit land kunnen gewoon niet rijden. DOm inhalen, of continu strookje wisselen....Hoe maken we files ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
En als het sneeuwt, de zon schijnt, herfst wordt, er al file staat....... etc........![]()
Same goes for keukenrol.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
Niets wat vochtig toiletpapier kan oplossen. Ik zie daar dus het nut van in
Oh minder.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Niezen volgens mij. Maar ja zoveel keer niezen --> Hooikoorts FTW!
Ik erger me er ook altijd rot aan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is altijd wel een reden. laagstaande zon (oh, zonnebril is te duur of zo?). Echt, 90% van de mensen in dit land kunnen gewoon niet rijden. DOm inhalen, of continu strookje wisselen....Hoe maken we files ?
Heel herkenbaar dit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik erger me er ook altijd rot aan...
Haalt een of andere debiel je eerst in met 1,5 km/h verschil.... of juist met 40 km/h...![]()
Vervolgens gaat ie pal voor je rijden, remt af tot onder jouw snelheid, zodat jij er vervolgens weer omheen moet...![]()
Dan bedenkt ie zich dat ie wel weer erg langzaam rijdt, wat tot gevolg heeft dat ie gas geeft, terwijl jij net inhaalt en er dus weer lastiger voorbij komt en zelf veel te hard rijdt....![]()
Heej Papier!quote:
werken. tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Jullie nog bijzondere plannen vandaag?
Dank je. Ik wilde eigenlijk met drie aparte windows heel snel achter mekaar 3 posts plaatsen maar dat werkt dus niet.quote:
Je vraagt je af waar ze hun rijbewijs gekocht hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik erger me er ook altijd rot aan...
Haalt een of andere debiel je eerst in met 1,5 km/h verschil.... of juist met 40 km/h...![]()
Vervolgens gaat ie pal voor je rijden, remt af tot onder jouw snelheid, zodat jij er vervolgens weer omheen moet...![]()
Dan bedenkt ie zich dat ie wel weer erg langzaam rijdt, wat tot gevolg heeft dat ie gas geeft, terwijl jij net inhaalt en er dus weer lastiger voorbij komt en zelf veel te hard rijdt....![]()
Hehe!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:57 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Dank je. Ik wilde eigenlijk met drie aparte windows heel snel achter mekaar 3 posts plaatsen maar dat werkt dus niet.![]()
Juist....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar ze hun rijbewijs gekocht hebben
quote:
Gratis bij een pakje boter!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Liggen ze niet meer gewoon op straat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gratis bij een pakje boter!
Gratis gekregen in het legerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Gratis gekregen in het leger![]()
Ik hoor net dat deze fileochtend op #10 ooit staat....quote:
Oh, dan moet je dus eerste de eerste posten en dan wachten tot ie er staat en dan ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe!Sja zo in een nieuw deel 's ochtends gaat het altijd hard!
Er is met zekerheid een wegpiraat gesignaleerd in de KSC dus!!quote:
Dat is antispammers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, dan moet je dus eerste de eerste posten en dan wachten tot ie er staat en dan ...![]()
![]()
Ja nee dus. Ik probeerde ze dus echt snel achter elkaar te posten, en dat werkt dus niet.
gelukkig welquote:
Tegen mensen als admiraal_anaal....quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Tegen mensen als admiraal_anaal....![]()
Kijk hier maar eens.... http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics![]()
Aha, dat klinkt logisch!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:04 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dus eerste de eerste posten en dan wachten tot ie er staat en dan ...![]()
![]()
Ja nee dus. Ik probeerde ze dus echt snel achter elkaar te posten, en dat werkt dus niet.
Doel je op mij of op Papier?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Er is met zekerheid een wegpiraat gesignaleerd in de KSC dus!!![]()
Ben ik aan het doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:25 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Dus als
je je best doet
kan je best
wel turbo-posten
Jammer dat het net niet allemaal achter elkaar wasquote:
Een van onze volume-posters zat er tussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer dat het net niet allemaal achter elkaar was
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een van onze volume-posters zat er tussen![]()
Vannacht zei ze hier alleen dat ze er vroeg uit moestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Een van onze volume-posters zat er tussen![]()
Iemand nog iets gehoord van die andere volume poster, JJ?
Er was nog iets met een musical van 1 van de kids (maar 's ochtends?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vannacht zei ze hier alleen dat ze er vroeg uit moest
Ik ben veels te laat opgestaan vandaag...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Vroeg opstaan sucks. Ik begin ook enigszins hoofdpijn te kweken.
hoiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
hoi.
ehm, best aardig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Eer! Hoest?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:15 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 28 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
016. 122 Houniet
042. 091 juon_jacket1
057. 078 Sebasser
065. 072 vrolijke-frits
100. 057 Sander170
104. 055 OA
121. 050 eer-ik
133. 048 Lenny_Leonard
135. 047 BrandX
185. 037 crossover
185. 037 MPG
193. 036 Pheno
Hier alles prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
ehm, best aardig.
net wakker, baggerslecht geslapen, en straks moet ik het kutste vak van de wereld leren
Maar verder gaat het goed.
Met jou ook?
Ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
M'n leven
Ik begin het weer terug te krijgen
En ik ook!quote:
Je vriendin had toen hoofdpijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:52 schreef OA het volgende:
En ik ook!![]()
Het grootste deel van de posts is in de nacht van zo. op ma. gedaan![]()
Neuh... die lag gewoon op de bank te pitten!quote:
Wakker maken dan!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |