Lekker!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Bier!
Een essentieel verschil voor mierenneukersquote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat is een spatie behalve een teken dat je wel erg vaak gebruikt in zinnen?
ik heb er nu al zo veel zin inquote:
Ik doe mee, de wekker wacht over zes uurtjes.quote:
Het is z'n alterego die het verneukt in POL.quote:
Helaas bestaan subforumbans niet meer. Als je een ban krijgt is het over het hele forum en niet meer per subforum.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is z'n alterego die het verneukt in POL.
Gewoon alleen bannen uit POL en verder laten posten.
Iggy Pinkpop dan, op het gevaar af om een hele slechte woordgrrap te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
Nagenieten van Iggy Pop was een betere TT geweest.
Moeten ze gewoon weer invoeren dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:18 schreef Bos81 het volgende:
Helaas bestaan subforumbans niet meer. Als je een ban krijgt is het over het hele forum en niet meer per subforum.
We wilden de nieuwste vandaag DL-en. Blijkt het niet in de USA te zijn geweest vanwege Memorial Day.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:20 schreef dndiek het volgende:
Nog een aflevering van The Sopranos ertegenaan knalt
Ik ben in seizoen 2 dus ik heb nog ff te gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
We wilden de nieuwste vandaag DL-en. Blijkt het niet in de USA te zijn geweest vanwege Memorial Day.
1 2 3 4 | Slavia 30 17 7 6 44:23 58 Ml. Boleslav 30 17 7 6 48:27 58 Liberec 30 16 10 4 44:22 58 |
Wat ik er van begrijp tellen eerste het aantal winstpartijen, daarna het doelsaldo en tenslotte het onderlinge resultaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia is wel 2e. Ik snap er echt geen hol van. Stond ook verkeerd op diverse websites inclusief de site van Slavia Praag.
[ code verwijderd ]
Ik denk dat Liberec 4e is vanwege 1 winstpartij minder en Ml. Boleslav 3e op basis van onderling resultaat met Slavia, anders kom ik er echt niet uit.
Heldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Nee wacht, ik ben er achter. Het is opgemaakt op basis van de onderlinge resultaten van de nummers 2-4.
Slavia - Ml. Boleslav 1-1
Ml. Boleslav - Slavia 1-3
Slavia - Liberec 0-2
Liberec - Slavia 0-1
Ml. Boleslav - Liberec 4-0
Liberec - Ml. Boleslav 1-1
Slavia 7 punten 5-4
Ml. Boleslav 5 punten 7-5
Liberec 4 punten 3-6
Zo, nu kan ik rustig gaan slapen.
En dan gaan we nu allemaal Una Paloma Blanca meezingen na de Vogeltjesdans?quote:
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Op basis van onderling resultaat had AJAX uiteraard keihard kampioen moeten worden.
Ja, sowieso werk ik niet alle dagen. Maar de hele afdeling ligt stil vandaag. Er is de laatste dagen niet gebakken door Pinksteren, dus is er geen koek die ingepakt moet worden.quote:
Nog steeds wel op zoek hoor. Over een paar weken kan ik 4 woensdagen stage lopen op de afdeling Financien elders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:38 schreef Suijk het volgende:
En hoe gaat het met het zoeken naar iets anders Bos? Doe je dat nog actief of vind je het wel lekker bij die koeken?
't is koek en ei, volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:38 schreef Suijk het volgende:
En hoe gaat het met het zoeken naar iets anders Bos? Doe je dat nog actief of vind je het wel lekker bij die koeken?
Alvast bedankt danquote:
Kan ik een stukje van jouw cijfer lenen? Ik moet een 5.4 hebben en geen idee of ik 't ga halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
13:30 Scheikunde 1. Eitje denk ik
Heb jij scheikunde 2? Want dat is veull moeilijker...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan ik een stukje van jouw cijfer lenen? Ik moet een 5.4 hebben en geen idee of ik 't ga halen.
Het SK1-gedeelte is gewoon 4e klasstof met wat biologie erin. Heb je moeite met de aminozuren ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb juist problemen met het SK 1 gedeelte... (DNA en RNA daargelaten, to be honest.)
Redox vooral...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het SK1-gedeelte is gewoon 4e klasstof met wat biologie erin. Heb je moeite met de aminozuren ofzo?
Hmm mja ok. Dat heeft verder weinig met biologie te maken.quote:
Nooit gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef Suijk het volgende:
Succes allemaal!
SK vond ik altijd wel interessant eigenlijk...
quote:
Staat niets in behalve wat er al in staat. (In tegenstelling tot zo ongeveer iedereen anders.quote:
Wij krijgen Binassen van school, als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Staat niets in behalve wat er al in staat. (In tegenstelling tot zo ongeveer iedereen anders.)
Ik neem gewoon m'n eigen Binas mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij krijgen Binassen van school, als je dat bedoelt
Wij mogen dat niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik neem gewoon m'n eigen Binas mee.
Enige is dat ik toch wel hoop dat m'n GR er inet mee ophoudt, SK zonder GR is soms best irritant. (Ik kan prima rekenen, maar ik ken geen logaritmes uit mijn hoofd.)
Dan stopt je rekenmachine er niet mee hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen idee of 't mag, als ik een vervanging krijg, so be it.
Mijn batterijen hebben enkel oefening gezien bij het Wiskunde en Economie examen tot nu toe, evenals bij oefenen voor SK, moet wel goed gaan. Voor de berekeningen voor proefsommen Eco heb ik een andere rekenmachine gebruikt.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan stopt je rekenmachine er niet mee hoor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem even de rol van DIGGER over met z'n Gazetta foto's:
[afbeelding]
Heb ik ook, toppers die beginbatterijen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Suijk het volgende:
Mijn rekenmachine die ik bij mijn examens heb gebruikt doet het nog op dezelfde batterijen (9 jaar geleden)!
Die Duivel is bekendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem even de rol van DIGGER over met z'n Gazetta foto's:
[afbeelding]
Maar wat die wielrenner met die drietand doet toch niet?quote:
die wil graag duivel spelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar wat die wielrenner met die drietand doet toch niet?
Dat je daar mee bezig kunt zijn bij zo'n lastige klim.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar wat die wielrenner met die drietand doet toch niet?
Een beetje ontspanning kan toch geen kwaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je daar mee bezig kunt zijn bij zo'n lastige klim.
Kan ie dat later toch nog aan zn kleinkinderen vertellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef borisz het volgende:
Martin verkerk mag trots zijn dat hij de dinsdag heeft gehaald.
nu 2-0 in sets achter
ik liep op de zaken ietsjes vooruit hij breakt terug naar 5-3, nog wel een break achterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan ie dat later toch nog aan zn kleinkinderen vertellen.
Gevallen tennisser
Och wat een held.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
ik liep op de zaken ietsjes vooruit hij breakt terug naar 5-3, nog wel een break achter![]()
Ja, want conditioneel is hij natuurlijk al weer helemaal op niveau.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet zo negatief jongens, er komen nog 3 sets.
inderdaad en je kan ook voor jezelf kijken hoe het daar isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog steeds wel op zoek hoor. Over een paar weken kan ik 4 woensdagen stage lopen op de afdeling Financien elders.
Na die vier weken gaan we het evalueren en kijken we of we de stage gaan verlengen.
Het zijn er maar 4, maar dat is meer dan helemaal niets.
Goed voor het ritme, op weg naar de zege in Parijs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, want conditioneel is hij natuurlijk al weer helemaal op niveau.![]()
Hou je van nasoppen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Kurnikova is weer vrijgezel en ze wil een kind. Waar kan ik me inschrijven?
Het is nu echt bijna afgelopen met hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed voor het ritme, op weg naar de zege in Parijs.
Errug leuk gesprek, ze namen er de tijd voor, het klikte wel.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:41 schreef pascalheister het volgende:
zo eindlijk eens ff lekker kunnen scheiten
Magic Numbers?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Jammer dat Amy er niet was he
Oh en hoe was die zigeunerband, naam kwijt?
Nee, ik bedoel die andere band...?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef pascalheister het volgende:
Magic Numbers?
die waren wel tof
Maria Mena was ook lief met dr bierbuikje, poffertjus en bitterbals![]()
Denk je dat ze er 48 hadden gekregen als dit een week na nu was?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Errug leuk gesprek, ze namen er de tijd voor, het klikte wel.
Wat mij betreft is het ok
Maarrrrrrr... ze kregen 47 brieven op de vacature en ze hebben 7 mensen uitgenodigd, waarvan ik op de valreep.
Het grote afwachten begint
Een fikse teleurstelling voor het Franse publiek, een van de favorieten er nu al uit.quote:
Ja en wie weet ik beval hun en er komt een gaatje vrij (wat nu niet het geval is)......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
inderdaad en je kan ook voor jezelf kijken hoe het daar is
succes alvast en veel plezier natuurlijk
Tuurlijk, ze lopen vast wel synchroon met hun toekomstige werknemertquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Denk je dat ze er 48 hadden gekregen als dit een week na nu was?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die andere band...?
Ja wij zagen M.M., leuk
En iggy
quote:
Krezip verving Amy, dus da's vooruitgangquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Jammer dat Amy er niet was he
Oh en hoe was die zigeunerband, naam kwijt?
eigenlijk geen dieptepunten, allemaal leuk maar niet echt bands die er bovenuit knallen, ja Muse blijft fantastisch, Gogol was super. Linkin Park blijft kut etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe was het? Hoogtepunten, dieptepunten?
Mag dat wel van Ome John, lijkt qua uitspraak wel veel op een andere zender.quote:
Tsja, als je de fusiegeruchten (RTL & Talpa) moet geloven zou RTL10 best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag dat wel van Ome John, lijkt qua uitspraak wel veel op een andere zender.
Hij wordt o.a. van John. Talpa wordt gekocht door RTL o.i.d. en alle sport zooi willen ze daarin mikken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag dat wel van Ome John, lijkt qua uitspraak wel veel op een andere zender.
Was dat maar zo... vrijdag pas. En dan maandag bij nieuwe werk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Clauwia, je laatste daggie vandaag toch?
Okeequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij wordt o.a. van John. Talpa wordt gekocht door RTL o.i.d. en alle sport zooi willen ze daarin mikken.
Het was op een site die op de RTL pagina's stond, maar daarna snel is weggehaald.
Ow okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:25 schreef clauwheee het volgende:
Was dat maar zo... vrijdag pas. En dan maandag bij nieuwe werk.
Hoop dat ik maandag halverwege doei kan zeggen. Zal niet aan mij liggen
nouja John zal tien en radio 538 inbrengen in ruil voor een aandeel in RTL Nederland (en later waarschijnlijk ook in de RTL group).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij wordt o.a. van John. Talpa wordt gekocht door RTL o.i.d. en alle sport zooi willen ze daarin mikken.
Het was op een site die op de RTL pagina's stond, maar daarna snel is weggehaald.
ze hebben al een aardig paket met wat tennis en veel auto en motorsportquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef borisz het volgende:
als RTL10 dan ook liverechten van het voetbal binnenhaalt van buitenlandse competities zal dat leuk zijn![]()
Lekker dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Amy Winehouse
Te bezopen voor het vertrek na Pinkpop, ze wilden haar niet inchecken terwijl de rest van de band al klaar zat.
Gelijk in de rehab gooien en ervoor zorgen dat ze nooit meer die strot opentrektquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Amy Winehouse
Te bezopen voor het vertrek na Pinkpop, ze wilden haar niet inchecken terwijl de rest van de band al klaar zat.
quote:
En nu moet ik proberen te etenquote:
Alleen maar chloorgas en zink nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verder ben ik dus ook terug van examen. Het was minder 'eitje' dan verwacht, maar wel maakbaar imo.
En we kunnen goud maken nu
Is er een filmpje van?quote:
Ik ruik hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
En Lieke heeft zich al 3 dagen niet gedoucht.
Gaat lastig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef borisz het volgende:
hier blijven we toch wel voor thuis he ?
[oefeninterland]Zuid Korea - Nederland za 2 juni 13.00
hoor ik daar een bestelling?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen maar chloorgas en zink nodig.
Al verwerktquote:
Scheikunde examen 2007 VWO Tijdvak 1 voor de verwijzing.quote:
Ja, best leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
Heroes lijkt wel te bevallen hè, Bluezz?
En dat verschilt hoe van Fok?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Suijk het volgende:
Ik begin er niet aan, voor ik het besef zit ik hele avonden addicted naar allerlei series te kijken.
nee, 2 fout.....maar ik kon het hebbenquote:
ja, rotweerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:44 schreef VoreG het volgende:
tis verdomme gewoon koud.
leek eropquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha ....Noca was net op het sportjournaal met z'n paraplu !![]()
of was het Noca niet
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij wel en met jou bos?
mooi hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die snapt niet iedereen als je dat zegt. Ik doe het ook regelmatig.
ik zag al eerder vandaag een foto van die gek, met bewegende beelden ziet het er nog triester uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:
of was het Noca niet
leuk dat iedereen komt kijken bij z'n wedstrijd, maar ik ben bang dat een come-back er niet meer in zit voor hem.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
nu Martin Verkerk bij het sportjournaal
paar vliegende tackles inderdaad !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag al eerder vandaag een foto van die gek, met bewegende beelden ziet het er nog triester uit
Volgens mij heeft hij nog een paar flinke trappen gekregen trouwens.
nu gaat hij zakkenvullen in de VSquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk dat iedereen komt kijken bij z'n wedstrijd, maar ik ben bang dat een come-back er niet meer in zit voor hem.....
niets mis mee, en misschien doet hij wat ritme op.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:
of was het Noca niet
zeker niet, ik hoop het voor hem dat het er in zit dat hij goed terug kan komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
niets mis mee, en misschien doet hij wat ritme op.
Ik snap hem wel hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die snapt niet iedereen als je dat zegt. Ik doe het ook regelmatig.
voor de 7quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef borisz het volgende:
James Bond zijn codenaam is 007, maar waar staat die 00 nou voor ?
Oh my god.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef borisz het volgende:
James Bond zijn codenaam is 007, maar waar staat die 00 nou voor ?
*bier van het toestenbord en beeldscherm afhalen moetquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*bier van het toestenbord en beeldscherm afhalen moet![]()
Je vergeet er 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef RayMania het volgende:
Positie, dag, aantal posts, subforum
01. 2003-03-10 16261 ONZ :: Onzin voor je leven!
02. 2002-10-09 11411 SC :: Slowchat Archief
03. 2007-04-29 10221 VBL :: Voetbal
Dat was vast Nederland - Portugal. Ook wel het vermelden waard ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vergeet er 1![]()
04. 2006-06-25 09951 WK :: WK 2006
een dag die ik niet snel zal vergeten
Ja, klopt die wedstrijdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was vast Nederland - Portugal. Ook wel het vermelden waard ja.
Voetbal.
die dag kan ik niet snel genoeg vergetenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
die dag kan ik niet snel genoeg vergeten
JIj hoefde niet puin te ruimenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
die dag kan ik niet snel genoeg vergeten
Zeker.quote:
- Mag ik wat vragen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker.
Wat ook altijd leuk is:
- Is het A of B?
- Kun je dat even aangeven?
En dan alleen 'Ja' antwoorden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
- Mag ik wat vragen?
- Dat doe je al.
Hoor je ook zovaak.
Ik kon mezelf opvegen toenquote:
Erg irritant kan dat zijn, maar wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker.
Wat ook altijd leuk is:
- Is het A of B?
- Kun je dat even aangeven?
En dan alleen 'Ja' antwoorden.
Grote boog er omheen. Of als je tijd hebt lastige vragen stellenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, tegen van die bimbo's die je geld willen aftroggelen bij het station bijv..
Ze staan altijd bij de ingang, en ik wil toch graag naar binnen. Ik moet altijd een trein of bus halen. En vervolgens ga ik 20 meter verder wachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Grote boog er omheen. Of als je tijd hebt lastige vragen stellen.
die bedenkelijke gezichten, die de mensen dan altijd trekken !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
- Mag ik wat vragen?
- Dat doe je al.
Hoor je ook zovaak.
Ik heb een tijd gehad dat ik elke dag werd aangesproken op het station van Utrecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze staan altijd bij de ingang, en ik wil toch graag naar binnen. Ik moet altijd een trein of bus halen. En vervolgens ga ik 20 meter verder wachten.
viel mij ook al op, jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
Wat een walgelijke arrogante bal naast Jan Jaap @ DWHN.
Ja, nogal. Hij probeert iets té krampachtig zelf grappig te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
Ik wist dus niet dat je mee had gedaan aan DWHN.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat je mee had gedaan aan DWHN.
Kom op, ik heb een Scheikundeexamen achter de rug, mag ik ook eens niet scherp zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef RayMania het volgende:
Dit is wel een hele matige LG, je kan beter..
Vooruitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kom op, ik heb een Scheikundeexamen achter de rug, mag ik ook eens niet scherp zijn?
Ook niet, het is scheikunde-examen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vooruit.
Het is trouwens scheikunde examen. Ja, kan ik jou ook eens corrigeren.
Best triest, fout verbeterenquote:
dit pik ik nog net mee.......succesquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik zou ook een beetje op tijd naar bed gaan, want morgenochtend om 10:00 een solli.
Succes!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik zou ook een beetje op tijd naar bed gaan, want morgenochtend om 10:00 een solli.
Maar ja, ik kan nog niet slapen, dus blijf ik nog even gezellig hangen.
quote:
Poolenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef sjimz het volgende:
Terug van een avondje poolen!
nee joh, veel mooierquote:
quote:
mwah in Nederland worden zowel poolen als snooker onderschat, persoonlijk vind ik snookeren gewoon leuker dan poolenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |