eensch!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef tong80 het volgende:
Stuurt een kaartje naar Buzzer, die ie helemal niet kent. 2 uur later heeft ie een ban van een maand
Mag het 2 weken minder ?
Hij deugt
Nee hij profoceerde een beetje. Mar daty maakt Fok soms ook zo leuk.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:58 schreef Agiath het volgende:
Kaartje? Een rouwkaart neem ik aan?
En daarvoor kreeg ie een ban?
Ik snap het niet, leg is uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij profoceerde een beetje. Mar daty maakt Fok soms ook zo leuk.
Hij heeft het hart op de goede plaats.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
SCH heeft het hart vast op de goede plaats. Maar ik vind het meestal zo'n vervelende onuitstaanbare hypocriete koppige jankert dat ie van mij toch een maandban mag krijgen.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
En toch is het een lieverd, aldus Xena onze kat, waar hij een week op heeft gepast toen wij met vakantie waren.![]()
Wat mij betreft mag ie een permban alleen in POL krijgen, maar verder gedraagt ie zich over het algemeen fatsoenlijk en is het een prima vent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
SCH heeft het hart vast op de goede plaats. Maar ik vind het meestal zo'n vervelende onuitstaanbare hypocriete koppige jankert dat ie van mij toch een maandban mag krijgen.
Wilde alleen maar duidelijk maken dat SCH attent is en een andere kant heeft die sommigen niet kennen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef milagro het volgende:
beetje treurig dat je (een kaart naar ) Buzzer er bij haalt als 'verzachtende omstandigheid" ...
bah.
Drama is tong en sch niet vreemd tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef milagro het volgende:
beetje treurig dat je (een kaart naar ) Buzzer er bij haalt als 'verzachtende omstandigheid" ...
Wat ben je negatiefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Drama is tong en sch niet vreemd toch
En zo is het maar net met mensen op een forum die je absoluut niet kent, maar wel dénkt te kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |