Zwakker gemaakt door z'n liefje.....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub krijgt het dus nooit! Goed zo jochie! Die blijft niet meer lang in de villa denk ik!
Ik hoop dat ze met hun poten van elkaar afblijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat brian met lieke gaat of huub met amanda
mijn ideequote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef lorence1 het volgende:
Dat opperde Jaap zelf ook al, maar hij legt zich erbij neer dat hij geen meerderheid krijgt waardoor de kans dat de overigen zich daarbij aansluiten zeer klein is. Hij ziet het wel aan het einde en gaat mee met de meerderheid. Waarom, waarom niet, hij krijgt m toch niet en wil wellicht wel een andere stemming krijgen. . .quote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zou Jaap dan voor iemand willen stemmen en waarom dan binnen 48 uur....? Of ben ik nu zo dom?
Misschien gaat ie zichzelf weer op z'n hoofd slaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft nu weer die zelfmoord stem
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Brian noemde Lieke gister nog Domme Del, mag zeker weer wel?
Dat deed Brian zelf... dat is anders, dat weet je toch?!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Brian noemde Lieke gister nog Domme Del, mag zeker weer wel?
Zelfgenoegzame stem. SLISS modus dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft nu weer die zelfmoord stem
Hahha! Goeie naam voor Amanda. Ameubequote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Willen mijnheer Kubatz en mevrouw Ameube ophouden met fluisteren? Dank u.
Brian hangt meer de overwinnaar uitquote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand cappen, want die van mij lukt niet en Brian staat op springen
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef Soho het volgende:
Kan nog best een leuk Stream-avondje worden dit.
Maakt niet uit, uiteindelijk is het allemaal Lieke dr schuld.....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef riri het volgende:
Huub kappen nu!!!!! Je geeft die twee glibberalen Amanda en Brian ook nog kansen
avondje, nou het duurt tot overmorgenavond.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef Soho het volgende:
Kan nog best een leuk Stream-avondje worden dit.
Rat en aDEL gaan naar Huub.
Nee aub laat Lieke niet gaan...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef lorence1 het volgende:
Dat mag schat, het wordt op filmpjes gezetquote:
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat opperde Jaap zelf ook al, maar hij legt zich erbij neer dat hij geen meerderheid krijgt waardoor de kans dat de overigen zich daarbij aansluiten zeer klein is. Hij ziet het wel aan het einde en gaat mee met de meerderheid. Waarom, waarom niet, hij krijgt m toch niet en wil wellicht wel een andere stemming krijgen. . .
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
Brain: "Amanda heeft het zo scherp gezegd ook! Wat zou je nou ook alweer?"
Mijn pleeborstel is veel mooier maar die kop haal ik liever door de toiletpot.quote:
Lukt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat mag schat, het wordt op filmpjes gezet![]()
En daarom kan het dus welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.
Er werd gezegd unaniem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Iedere avond gezeik tussen Lieke en Huub is nogal eentonig.
Stuur het voor de verandering een keer de andere kant op Febo.
Ik vind m nog te ranzig om in de buurt van m'n toilet te laten komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn pleeborstel is veel mooier maar die kop haal ik liever door de toiletpot.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Brian draagt Amanda op om dingen tegen Huub en Eric te zeggen.
Lafaard
Brian staat helemaal te trillen van genot/emoties
Brian is de slimste van allemaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Rudieh het volgende:
Brian is dan wel achterbaks en manipulatief...maar hij speelt het spelletje wel leuk nu...als je iets wil winnen zijn toch alle middelen geoorloofd?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m nog te ranzig om in de buurt van m'n toilet te laten komen![]()
Zo pakt hij Lieke altijd aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef shmoopy het volgende:
Slim van Huub, door dit alles voelt Lieke zich eigenlijk best schuldig (poot eraf voor ze dat toe zal geven) en hij gaat nu op een rustige toon met haar verder praten.
Komt het weer goed, heeft Brian geen lolletje meer.
Zit er niet in, wel dat hij weer gaat proberen in een (domme) reet te spuiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
En Brian loopt weer te stoken! Tyfuslafbek! Die krijgt zo weer een dikke spuit in z'n reet om te kalmeren.
Ze moeten dus binnen 48 uur deals maken en beloftes doen waardoor de uitslag unaniem wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er werd gezegd unaniem.
Volgens mij maken hun ervan dat je niet mag blokken.
ik wil zijn kop wel zien als huub erik er nu wel inhoudtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
Die vuile gluiperd van een Brian doet echt nooit iets zelf.
De lafaard heeft nog nooit zelf een plannetje uitgevoerd.
Smerige kwal is het die iedereen zijn vuile karweitjes laat opknappen, en zelf met zijn rattenkop langs de kant blijft zitten.
Smeerlap!
ik weet niet of dit sarcastisch was...maar in ieder geval staat Brian nu het sterkste..zowel in het spel..als met dit tripje..en natuurlijk fixt ie dat allemaal op een achterbakse sneaky kutmanier...maar nogmaals; het doel heiligt de middelenquote:
Dan zijn de andere nog dommer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
Die vuile gluiperd van een Brian doet echt nooit iets zelf.
De lafaard heeft nog nooit zelf een plannetje uitgevoerd.
Smerige kwal is het die iedereen zijn vuile karweitjes laat opknappen, en zelf met zijn rattenkop langs de kant blijft zitten.
Smeerlap!
Als Huub de stemmingsronde heeft aangevraagd dan moet hij hem er wel uitstemmenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik wil zijn kop wel zien als huub erik er nu wel inhoudt![]()
Eric, die ze donderdag a.s. zal wegstemmen en Amanda, die ze zojuist nog een vervelend verwend kreng heeft genoemdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Anderkeertje het volgende:
Wie mag van Lieke eigenlijk wel gaan? wie gunt ze het wel?
Ik baal ervan dat hij steeds zo weg komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Rudieh het volgende:
[..]
ik weet niet of dit sarcastisch was...maar in ieder geval staat Brian nu het sterkste..zowel in het spel..als met dit tripje..en natuurlijk fixt ie dat allemaal op een achterbakse sneaky kutmanier...maar nogmaals; het doel heiligt de middelen
BRON TIEN:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er werd gezegd unaniem.
Volgens mij maken hun ervan dat je niet mag blokken.
Hij speelt het spel op zich wel slim, maar als de kijkers mogen beslissen wie het spel wint zal hij dat nooit worden.quote:
Wie zegt dat ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:06 schreef BuffyJan het volgende:
Hoezo moet Huub ook zn excuses aan Brain maken?
Ze wil gewoon niet dat Huub gaat. Stuk hypocriet. Ze zal wel bang zijn dat ze gemangeld wordt in de villa terwijl Huub lekker licht te vozen met de turkse mannen en vrouwen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Anderkeertje het volgende:
Wie mag van Lieke eigenlijk wel gaan? wie gunt ze het wel?
Lieke probeert het miezertje nog te redden voordat hij, eerder nog dan Locoyote, wordt afgevoerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet dat Huub gaat. Stuk hypocriet. Ze zal wel bang zijn dat ze gemangeld wordt in de villa terwijl Huub lekker licht te vozen met de turkse mannen en vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |