abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53060949
Pffffffff, hier word ik niet blij van

'Mijn' team Ierland, speelde echt een matige wedstrijd. Eerste helft was nog redelijk, met goed verdedidgend werk, maar de tweede helft was om te huilen, slechte ball handling, twee tries waarvan er minstens eentje gewoon niet mag vallen, drie conversies gemist, enzovoort.
Als ze zo spelen tegen Frankrijk of Argentinië gaan ze keihard de boot in. Met een beetje geluk worden ze dan tweede en mogen ze het opnemen tegen de All Blacks, ofwel einde verhaal. Van de Springbokke zie ik ze in vorm misschien nog wel winnen, maar de All Blacks dus nooit. Is ook nog nooit gebeurd.

Kortom, ondanks de 5 punten, baal ik
pi_53061136
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:08 schreef ColdFeet het volgende:

Vrijdag weer Springbokke Dat wordt een leuke wedstrijd!
Dat is echt dé wedstrijd van de poolwedstrijden ja. Na misschien Ierland-Frankrijk.
pi_53061912
quote:
http://www.rugby.ie/news/story/?jp=MHCWQLKFEYCW&s=breaking&d=new

Ireland opened their World Cup with a bonus-point victory over Namibia but Pool D rivals France and Argentina will be rubbing their hands in glee after watching this debacle.
quote:
http://www.irishrugby.ie/8684_8906.php

Ireland were far from convincing winners in their opening match of the 2007 Rugby World Cup tonight, as Pool D outsiders Namibia outshone them in the second half.
....
pi_53064394
Ierland was waardeloos. Als ze zo spelen tegen Georgië dan verliezen, en dan hebben we het niet eens over de wedstrijden tegen Argentinië en vooral Frankrijk.

Ik weet niet wat er mis met ze was maar dit was echt drie keer niks.

Ik woon in Ierland en ga trouwen met een Ier, ben groot rugby fan maar na deze wedstrijd betwijfel ik of de 'men in green' mijn steun wel waard zijn.
pi_53070442
Ik vond de overwinning van Zuid-Afrika op Samoa ietwat geflatteerd. Samoa speelde erg sterk en bleef er tot de laatste minuut voor gaan. Als Engeland weer zo slechts speelt als in hun eerste wedstrijd en als Samoa weer zo speelt als gisteren, dan kan het nog wel eens een lastige pot worden voor Engeland, al zullen ze uiteindelijk wel winnen denk ik.
pi_53070471
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:37 schreef knnth het volgende:
Pffffffff, hier word ik niet blij van

'Mijn' team Ierland, speelde echt een matige wedstrijd. Eerste helft was nog redelijk, met goed verdedidgend werk, maar de tweede helft was om te huilen, slechte ball handling, twee tries waarvan er minstens eentje gewoon niet mag vallen, drie conversies gemist, enzovoort.
Als ze zo spelen tegen Frankrijk of Argentinië gaan ze keihard de boot in. Met een beetje geluk worden ze dan tweede en mogen ze het opnemen tegen de All Blacks, ofwel einde verhaal. Van de Springbokke zie ik ze in vorm misschien nog wel winnen, maar de All Blacks dus nooit. Is ook nog nooit gebeurd.

Kortom, ondanks de 5 punten, baal ik
Namibie is dan ook geen slecht rugbyland. Als al hun beste spelers niet voor Zuid-Afrika zouden spelen (zoals Percy Montgomery), dan zouden ze zeker een team zijn om rekening mee te moeten houden.
pi_53070663
Nu is het voor mij uitkijken naar vrijdag: Engeland - Zuid Afrika. Ga lekker naar de pub toe en heb er nu al zin in. De week daarna ook een topper op vrijdag: Frankrijk - Ierland.
  maandag 10 september 2007 @ 12:57:46 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53071245
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:09 schreef Mark het volgende:
Eens kijken of ik via mijn Welshe contacten een wedstrijdje mee ga pikken. Six Nations Cup is toen goed bevallen. Zo te zien staan op zaterdag 6 oktober de All Blacks in de kwartfinale tegenover de nummer 2 uit de vreselijke Pool D (Ierland, Frankrijk, Argentinie)
Waarom heb ik dit niet gewoon gedaan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_53071340
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef Nielsch het volgende:
Nu is het voor mij uitkijken naar vrijdag: Engeland - Zuid Afrika. Ga lekker naar de pub toe en heb er nu al zin in. De week daarna ook een topper op vrijdag: Frankrijk - Ierland.
Ik ook. En mijn miepige zus gaat mee

Namibie is zeker niet slecht. Het is in feite het amateuristische broertje van de Springbokke.
Volgens mij is Percy op vrij jonge leeftijd verhuisd naar Zuid-Afrika en zijn zijn ouder ook Afrikaners...
pi_53071635
We gaan ook nog proberen de kwartfinale in Saint-Denis mee te pakken. Winner D - Runner up C.

Hopelijk lukt 't!
pi_53075099
Een neef van me heeft een functie in de beveiliging van St.Denis, ik heb gevraagd of hij misschien nog een kaartje kan regelen (zo ben ik eens naar Lille-Villarreal gegaan in de CL) maar dat wordt heel moeilijk helaas omdat het allemaal aansprekende wedstrijden zijn
pi_53080084
Rustdag vandaag...stom...
pi_53093104
Slecht voor de portemonnee en de lever ... vanavond toch maar weer naar de pub.

Had ik thuis maar ontvangst ...
pi_53095096
Goed voor de portemonnee bedoel je! (Tenzij je kroegbaas bent van een pub waar ze rugby uitzenden). De lever krijgt ook op rustdagen voldoende aandacht

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 13:36:07 ]
pi_53096111
Goed voor de portemonnee? Op 'n doordeweekse avond is dat toch al gauw 12 euro aan pints, in het weekend wel meer

Rokocoko speelt voor de AB in de basis zaterdag las ik, ik mis alleen de naam van Carter op de lijst? Is hij geblesseerd ofzo?
pi_53104634
Ik kijk nu naar Argentinie - Georgie via de ITV.com website. Deze zender heeft de live rechten voor Engeland en streamt ze live op hun website. Via een ingestelde Engelse proxyserver kan ik deze stream nu ontvangen (stream is alleen voor inwoners van de UK). Is dit erg illegaal en strafbaar?

Owja... het is bijna half-time (nog 2 minuten) Half-time stand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede wedstrijd overigens!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 20:45:28 ]
pi_53105014
Meer tegenslag voor Engeland: captain Phil Vickery is twee wedstrijden geschorst wegens het opzettelijk laten struikelen / tackelen (met de voet) van een tegenstander (in de wedstrijd tegen de VS).
pi_53105088
Georgie speelt erg goed op dit moment! owww en ze missen nu een dropgoal op een haar na...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update: Argentinie is nu aan het uitlopen, maar... ze moeten nog 2 tries scoren voor het bonuspunt, wat erg belangrijk kan zijn in de groep waarin ze zitten. Daarvoor hebben ze nog 20 minuten.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 21:19:49 ]
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:40:06 #219
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53106153
Wat is het nut van een spoiler als je daarna aangeeft dat ze nog 2 tries nodig hebben voor de bonus?

Laat die spoilers gewoon weg, my 2 cents
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_53107048
Georgie gaf goed tegengas (hoewel er niet echt een plan zat in hun spel ), maar kwaliteitsverschil is uiteindeiljk te groot. Wordt een erg spannende poule ... En Ierland moet gewoon poulewinnaar worden ...
pi_53108539
Argentinie wordt Poulewinnaar natuurlijk

Vamos Pumas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53110634
De NOS besteedt er uitgebreid aandacht aan moet ik zeggen.
sig verwijderd door FA
pi_53110880
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Mark het volgende:
Wat is het nut van een spoiler als je daarna aangeeft dat ze nog 2 tries nodig hebben voor de bonus?

IDD. Mensen kijken toch live mee. Of ze kijken helemaal niet
pi_53110931
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie wordt Poulewinnaar natuurlijk

Vamos Pumas
Ik denk dat Ierland van Argentinie wint en Frankrijk weer van Ierland.
Als Ierland maar doorgaat!
pi_53113293
Argentinie gaat gewoon ongeslagen door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53113498
Laat Argentinië gewoon maar tweede worden, zijn we daar gauw vanaf
pi_53113619
Daarom moet Argentinie ook gewoon eerste worden
pi_53114004
Dat was op het nippertje voor Argentinie! In de laatste minuut een try, waardoor ze alsnog met het bonuspunt aan de haal gaan. Dat is erg belangrijk in deze groep!
pi_53114020
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Mark het volgende:

True, ik zal het niet meer doen
pi_53115579
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ik hoop ook dat de Ieren doorgaan, na de Springbokke mijn 2e team in het rugby. De Fransen eruit zou een stunt zijn.
pi_53115639
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan is het hopen voor jou dat Ierland wel het bonuspunt pakt tegen Argentinie, en dat Argentinie niet het verliezersbonuspunt pakt tegen Ierland. Anders kan het nog wel eens knap lastig worden voor Ierland.
pi_53115705
De verdediging van de Pumas gaat weinig try´s weg geven, dus dat gaat best lukken
pi_53124754
Farrell als nummer 10. Ik heb er vertrouwen in aangezien hij in Rugby League vaak heeft staan trappen. Alleen is het nu wel een tijdje geleden, drie jaar namelijk.
pi_53126393
Tonga wint met 25 - 15 van de USA. Tryscorers zijn... Maka, Vaka en Vaki... lol...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2007 17:58:37 ]
pi_53126527
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:58 schreef Nielsch het volgende:
Tonga wint met 25 - 15 van de USA. Tryscorers zijn... Maka, Vaka en Vaki... lol...
Tonga.

Ik hoop echt dat een van die South Pacific - staatjes eens de kwarfinale haalt.

Go Tonga, go Samoa, go Fiji.
pi_53127228
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:04 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tonga.

Ik hoop echt dat een van die South Pacific - staatjes eens de kwarfinale haalt.

Go Tonga, go Samoa, go Fiji.
Meh, ben nu via een proxy server aan het kijken naar Japan - Fiji op itv.com, stand na 30 minuten is 6-3 voor de Jappen.

Ben wel benieuwd naar Engeland - Samoa en Engeland - Tonga!
pi_53127362
Als Samoa of Tonga alles wint (en Engeland vrijdag niet), kan het nog wel spannend worden voor Engeland. Ik hoop wel dat ze het halen, Engeland hoort er gewoon bij.
pi_53127430
Tonga heeft nu gewonnen van de VS, Samoa moet dat nog doen. Kijken of dat lukt. In principe schat ik Samoa iets hoger in dan Tonga, maar wie weet.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:11:07 #239
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53134568
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS besteedt er uitgebreid aandacht aan moet ik zeggen.
Ik vind het enorm tegenvallen moet ik zeggen.
pi_53163642
Vanavond Engeland - Zuid Afrika. Tegen beter weten in blijf ik hopen op een spannende wedstrijd. Ga toch maar wel in de pub kijken voor de sfeer!

Ik denk dat de NOS later in het toernooi, wanneer de knock-out rondes beginnen, meer aandacht aan het WK zal besteden. Hoop ik.
pi_53175010
Wordt Engeland - Zuid Afrika uitgezonden ergens? Legaal of illegaal maakt niet uit.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:02:32 #242
65997 Oldbie
pi_53177228
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:13 schreef Nielsch het volgende:
Vanavond Engeland - Zuid Afrika. Tegen beter weten in blijf ik hopen op een spannende wedstrijd. Ga toch maar wel in de pub kijken voor de sfeer!

Ik denk dat de NOS later in het toernooi, wanneer de knock-out rondes beginnen, meer aandacht aan het WK zal besteden. Hoop ik.
Verwacht er maar niet teveel van.
Maandag heb ik de NOS gemailed met de vraag waarom ze zo weinig laten zien. Ik kreeg als antwoord dat het aan rechten lag en ik kreeg een of ander publicatie meegestuurd:
quote:
WK rugby uitgebreid in de schijnwerpers bij de NOS

De NOS gaat uitgebreid aandacht besteden aan het WK rugby, dat van vrijdag
7 september tot en met zaterdag 20 oktober gehouden wordt in Frankrijk.
Dit gebeurt vrijwel dagelijks door middel van samenvattingen in de reguliere NOS Sportjournaals en in de NOS Studio Sport-uitzendingen in de weekeinden.
De finale op 20 oktober wordt live uitgezonden op Nederland 3 van 21.30 tot 23.00 uur. Hans Brian en Stefan Verheij verzorgen het commentaar bij de wedstrijden.

Rugby is een van de meest beoefende sporten ter wereld. Het WK 2007, het zesde WK dat gehouden wordt, speelt zich af in twaalf stadions. Tien daarvan liggen in Frankrijk, een in Wales (Cardiff) en een in Schotland (Edinburgh). Frankrijk, waar rugby erg populair is, is voor het eerst gastland voor de wereldbeker. De steden waar de wedstrijden worden gespeeld zijn Bordeaux, Lens, Lyon, Marseille, Montpellier, Nantes, Parijs, Saint Denis, Saint Etienne en Toulouse.
Er zijn twintig deelnemende teams met 600 spelers en er zullen 48 wedstrijden worden gespeeld in 44 dagen. Titelverdediger op het WK is Engeland.
Toen de NOS afgelopen woensdag, ondanks 3 wedstrijden helemaal niets liet zien stuurde ik nogmaals een mailtje:
quote:
Hallo,

Na de uitzending van vanavond vraag ik mij af welke rechten wel heeft voor het WK rugby. Er waren vandaag drie wedstrijden maar in het sportjournaal is er niets aan bod gekomen. Er zijn geen uitslagen genoemd en er werden geen standen getoond. Laat staan dat er beelden te zien waren.

Ik heb uw toegestuurde bijlage gelezen en de eerste zin is: "De NOS gaat uitgebreid aandacht besteden aan het WK rugby". Ik ben benieuwd naar uw defenitie van het woord uitgebreid.

Welke rechten heeft de NOS en wat kan ik verder verwachten mbt dit toernooi?

Met vriendelijke groet,
Hun antwoord was kort maar krachtig. Geen antwoord op mijn vraag maar toch kort en krachtig:
quote:
Geachte heer,

Het evenement duurt nog tot en met 20 oktober. In ieder geval wordt de finale live uitgezonden.

Met vriendelijke groet,

Meta Beverwijk
NOS Publieksvoorlichting
Teringlijers
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:03:28 #243
65997 Oldbie
pi_53178331
Tsja, wat moet je daarvan zeggen ... de finale is nou net de wedstrijd die ik juist in de pub wil zien ...

Maargoed, vanavond sleur ik mij wel weer met tegenzin naar de pub Vanavond ben ik voor Springbokke (nu is dat op het moment erg makkelijk ), maar ik hoop wel dat Engeland doorgaat ...
pi_53178380
Ik baal ook van de NOS, ik geloof dat ik in totaal wel al 3 min heb gezien. En om nou in mijn eentje in de pub te gaan zitten, zie ik ook niet zo zitten
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:49:06 #246
65997 Oldbie
pi_53183183
Hoop kansen gemist, maar toch slacht zuidafrika engeland af
20-0 met rust. I love it
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:47:34 #247
65997 Oldbie
pi_53185087
Ik geloof dat een wereldkampioen vernederd is.
Ik had wel winst verwacht voor de Bokke maar dat Engeland geeneen punt zou scoren noem ik op zijn minst erg verrassend.
36-0
pi_53185667
MIJN GOD
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 september 2007 @ 23:28:37 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_53186291
Engeland

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53186540
Nielsch en alle andere Engeland-fans:

Whahahaha
en
en Springbokke
Wat een jammerlijke wedstrijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')