Dat is echt dé wedstrijd van de poolwedstrijden ja. Na misschien Ierland-Frankrijk.quote:Op zondag 9 september 2007 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Vrijdag weer SpringbokkeDat wordt een leuke wedstrijd!
quote:http://www.rugby.ie/news/story/?jp=MHCWQLKFEYCW&s=breaking&d=new
Ireland opened their World Cup with a bonus-point victory over Namibia but Pool D rivals France and Argentina will be rubbing their hands in glee after watching this debacle.
....quote:http://www.irishrugby.ie/8684_8906.php
Ireland were far from convincing winners in their opening match of the 2007 Rugby World Cup tonight, as Pool D outsiders Namibia outshone them in the second half.
Namibie is dan ook geen slecht rugbyland. Als al hun beste spelers niet voor Zuid-Afrika zouden spelen (zoals Percy Montgomery), dan zouden ze zeker een team zijn om rekening mee te moeten houden.quote:Op zondag 9 september 2007 22:37 schreef knnth het volgende:
Pffffffff, hier word ik niet blij van
'Mijn' team Ierland, speelde echt een matige wedstrijd. Eerste helft was nog redelijk, met goed verdedidgend werk, maar de tweede helft was om te huilen, slechte ball handling, twee tries waarvan er minstens eentje gewoon niet mag vallen, drie conversies gemist, enzovoort.
Als ze zo spelen tegen Frankrijk of Argentinië gaan ze keihard de boot in. Met een beetje geluk worden ze dan tweede en mogen ze het opnemen tegen de All Blacks, ofwel einde verhaal. Van de Springbokke zie ik ze in vorm misschien nog wel winnen, maar de All Blacks dus nooit. Is ook nog nooit gebeurd.
Kortom, ondanks de 5 punten, baal ik
Waarom heb ik dit niet gewoon gedaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:09 schreef Mark het volgende:
Eens kijken of ik via mijn Welshe contacten een wedstrijdje mee ga pikken. Six Nations Cup is toen goed bevallen. Zo te zien staan op zaterdag 6 oktober de All Blacks in de kwartfinale tegenover de nummer 2 uit de vreselijke Pool D (Ierland, Frankrijk, Argentinie)![]()
Ik ook. En mijn miepige zus gaat meequote:Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef Nielsch het volgende:
Nu is het voor mij uitkijken naar vrijdag: Engeland - Zuid Afrika. Ga lekker naar de pub toe en heb er nu al zin in. De week daarna ook een topper op vrijdag: Frankrijk - Ierland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede wedstrijd overigens!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 20:45:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update: Argentinie is nu aan het uitlopen, maar... ze moeten nog 2 tries scoren voor het bonuspunt, wat erg belangrijk kan zijn in de groep waarin ze zitten. Daarvoor hebben ze nog 20 minuten.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 21:19:49 ]
IDD. Mensen kijken toch live mee. Of ze kijken helemaal nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Mark het volgende:
Wat is het nut van een spoiler als je daarna aangeeft dat ze nog 2 tries nodig hebben voor de bonus?
Laat die spoilers gewoon weg, my 2 cents
Ik denk dat Ierland van Argentinie wint en Frankrijk weer van Ierland.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie wordt Poulewinnaar natuurlijk
Vamos Pumas
True, ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Mark het volgende:
Wat is het nut van een spoiler als je daarna aangeeft dat ze nog 2 tries nodig hebben voor de bonus?
Laat die spoilers gewoon weg, my 2 cents
Dat denk ik ook. Ik hoop ook dat de Ieren doorgaan, na de Springbokke mijn 2e team in het rugby. De Fransen eruit zou een stunt zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Ierland van Argentinie wint en Frankrijk weer van Ierland.
Als Ierland maar doorgaat!
Dan is het hopen voor jou dat Ierland wel het bonuspunt pakt tegen Argentinie, en dat Argentinie niet het verliezersbonuspunt pakt tegen Ierland. Anders kan het nog wel eens knap lastig worden voor Ierland.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Ierland van Argentinie wint en Frankrijk weer van Ierland.
Als Ierland maar doorgaat!
Tonga.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:58 schreef Nielsch het volgende:
Tonga wint met 25 - 15 van de USA. Tryscorers zijn... Maka, Vaka en Vaki... lol...
Meh, ben nu via een proxy server aan het kijken naar Japan - Fiji op itv.com, stand na 30 minuten is 6-3 voor de Jappen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tonga.
Ik hoop echt dat een van die South Pacific - staatjes eens de kwarfinale haalt.
Go Tonga, go Samoa, go Fiji.
Ik vind het enorm tegenvallen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS besteedt er uitgebreid aandacht aan moet ik zeggen.
Verwacht er maar niet teveel van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:13 schreef Nielsch het volgende:
Vanavond Engeland - Zuid Afrika. Tegen beter weten in blijf ik hopen op een spannende wedstrijd. Ga toch maar wel in de pub kijken voor de sfeer!
Ik denk dat de NOS later in het toernooi, wanneer de knock-out rondes beginnen, meer aandacht aan het WK zal besteden. Hoop ik.
Toen de NOS afgelopen woensdag, ondanks 3 wedstrijden helemaal niets liet zien stuurde ik nogmaals een mailtje:quote:WK rugby uitgebreid in de schijnwerpers bij de NOS
De NOS gaat uitgebreid aandacht besteden aan het WK rugby, dat van vrijdag
7 september tot en met zaterdag 20 oktober gehouden wordt in Frankrijk.
Dit gebeurt vrijwel dagelijks door middel van samenvattingen in de reguliere NOS Sportjournaals en in de NOS Studio Sport-uitzendingen in de weekeinden.
De finale op 20 oktober wordt live uitgezonden op Nederland 3 van 21.30 tot 23.00 uur. Hans Brian en Stefan Verheij verzorgen het commentaar bij de wedstrijden.
Rugby is een van de meest beoefende sporten ter wereld. Het WK 2007, het zesde WK dat gehouden wordt, speelt zich af in twaalf stadions. Tien daarvan liggen in Frankrijk, een in Wales (Cardiff) en een in Schotland (Edinburgh). Frankrijk, waar rugby erg populair is, is voor het eerst gastland voor de wereldbeker. De steden waar de wedstrijden worden gespeeld zijn Bordeaux, Lens, Lyon, Marseille, Montpellier, Nantes, Parijs, Saint Denis, Saint Etienne en Toulouse.
Er zijn twintig deelnemende teams met 600 spelers en er zullen 48 wedstrijden worden gespeeld in 44 dagen. Titelverdediger op het WK is Engeland.
Hun antwoord was kort maar krachtig. Geen antwoord op mijn vraag maar toch kort en krachtig:quote:Hallo,
Na de uitzending van vanavond vraag ik mij af welke rechten wel heeft voor het WK rugby. Er waren vandaag drie wedstrijden maar in het sportjournaal is er niets aan bod gekomen. Er zijn geen uitslagen genoemd en er werden geen standen getoond. Laat staan dat er beelden te zien waren.
Ik heb uw toegestuurde bijlage gelezen en de eerste zin is: "De NOS gaat uitgebreid aandacht besteden aan het WK rugby". Ik ben benieuwd naar uw defenitie van het woord uitgebreid.
Welke rechten heeft de NOS en wat kan ik verder verwachten mbt dit toernooi?
Met vriendelijke groet,
Teringlijersquote:Geachte heer,
Het evenement duurt nog tot en met 20 oktober. In ieder geval wordt de finale live uitgezonden.
Met vriendelijke groet,
Meta Beverwijk
NOS Publieksvoorlichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |