abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2007 @ 01:45:25 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_53022346
Ik heb niks met Frankrijk. Heb er ook een topic over geopend of ze echt zo arrogant zijn. Daarom vind ik de zege van Argentinië geweldig. Wordt het niet tijd voor een 7 landen tournooi ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53022457
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks met Frankrijk. Heb er ook een topic over geopend of ze echt zo arrogant zijn. Daarom vind ik de zege van Argentinië geweldig. Wordt het niet tijd voor een 7 landen tournooi ?

Laat de argentijnen maar aan de tri nations meedoen.
pi_53024194
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Laat de argentijnen maar aan de tri nations meedoen.
Inderdaad. Dan stijgt het niveau van de Argentijnen misschien nog verder. Echt een geweldige uitslag. Zelf baal ik wel een beetje dat ik te laat was met kaartjes te regelen voor Zuid-Afrika v Tonga. Ik had de Springbokken graag in actie gezien.
pi_53024365
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:37 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan stijgt het niveau van de Argentijnen misschien nog verder. Echt een geweldige uitslag.
Ja, je ziet nu al dat de Argentijnen de Europese landen met de regelmaat van de klok verslaan. Ze zouden het echt structureler tegen de toplanden moeten opnemen, worden ze alleen maar beter.

Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en Australië zijn wellicht nog wat te sterk voor de Pumas. Maar Italië was vroeger ook veel zwakker dan de 5 nations landen. Maar de Italianen werden erbij toegevoegd en nu verslaan ze regelmatig Wales en Schotland.

Dus wat mij betreft maken ze er een 4 nations van, met NZ, Aus, Z-Af en Arg.
pi_53026875
Zo, even m'n nieuwe bril ophalen, en dan naar de pub. Eindelijk!
pi_53027271
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:59 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, je ziet nu al dat de Argentijnen de Europese landen met de regelmaat van de klok verslaan. Ze zouden het echt structureler tegen de toplanden moeten opnemen, worden ze alleen maar beter.

Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en Australië zijn wellicht nog wat te sterk voor de Pumas. Maar Italië was vroeger ook veel zwakker dan de 5 nations landen. Maar de Italianen werden erbij toegevoegd en nu verslaan ze regelmatig Wales en Schotland.

Dus wat mij betreft maken ze er een 4 nations van, met NZ, Aus, Z-Af en Arg.
Klopt. Italië begint steeds sterker te worden. Duidelijk een voordeel van het toevoegen van ze aan de 5 nations. Ik denk dat het alleen moeilijk wordt om er nog een land bij te doen.

Jammer dat in het zuiden niet meer landen zijn die zich kunnen meten met de toppers, dan zou je daar ook een soort 6 nations kunnen maken. Tonga en Samoa zouden het qua potentieel misschien wel kunnen, maar die bonden zijn vrij arm. Het lukt ze nooit om die reizen te betalen. Qua Zuid Amerikaanse toevoegingen kom ik niet verder dan Uruguay en vanuit Afrika zou je misschien nog Namibië kunnen toevoegen, maar die zijn wel een heel stuk zwakker dan Argentinië.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:19:28 #157
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53028876
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:37 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan stijgt het niveau van de Argentijnen misschien nog verder. Echt een geweldige uitslag. Zelf baal ik wel een beetje dat ik te laat was met kaartjes te regelen voor Zuid-Afrika v Tonga. Ik had de Springbokken graag in actie gezien.
Kopen?
pi_53032136
De Argentijnen zijn best pissed dat ze niet uitgenodigd worden, ze hebben nu te weinig wedstrijden op niveau.

Italie zijn ze overigens al een tijdje voorbij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53032261
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Argentijnen zijn best pissed dat ze niet uitgenodigd worden, ze hebben nu te weinig wedstrijden op niveau.

Italie zijn ze overigens al een tijdje voorbij
NZ en Aus schijnen vaak het argument te gebruiken dat het logistiek lastig is om Arg er bij te halen.

Maar tussen NZ / Aus en aan de andere kant Z-Af zit ook al een flinke geografische afstand.

De Argentijnen moeten gewoon de kans krijgen om zich structureler met de sterkste landen te kunnen meten. Italie is die kans immers ook geboden.
pi_53032310
Er gaan vluchten rechtstreeks van Argentinie naar zowel Zuid Afrika als naar Australie(Nieuw Zeeland)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:41:08 #161
65997 Oldbie
pi_53032507
Hier staan uitslagen. Als je het niet wilt weten.....niet kijken!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53032541
Argentinie verloor overigens een maand of 6 geleden op 1 punt van NZ, maar toen speelde beide teams niet met de sterkste teams
pi_53032631
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie verloor overigens een maand of 6 geleden op 1 punt van NZ, maar toen speelde beide teams niet met de sterkste teams
Als ze beiden met het sterkste team zouden spelen zou het verscihl groter zijn.
pi_53033145
Man, wat heb ik genoten van de eerste wedstrijd zeg. All Blacks waren af en toe verdedigend wat slordig, Italie begon verdedigend rampzalig, maar herstelde zich daarna.
Nu kijken wat voor samenvattingen de NOS ervan maakt vanavond ...
pi_53033268
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als ze beiden met het sterkste team zouden spelen zou het verscihl groter zijn.
Dat moet nog blijken.

Voorlopig kan Argentinie alle Europese teams aan
pi_53036435
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:19 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Kopen?
[afbeelding]
Graag

Worden er al kaartjes verkocht op E-bay? Zelf heb ik ze nog nergens gezien en om nu op de bonnefooi naar Lens te rijden Bah, mijn Springbokke shirt en vlag lagen al klaar.
pi_53039546
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:28 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Graag

Worden er al kaartjes verkocht op E-bay? Zelf heb ik ze nog nergens gezien en om nu op de bonnefooi naar Lens te rijden Bah, mijn Springbokke shirt en vlag lagen al klaar.
Huh? er zijn nog gewoon tickets te krijgen hoor (alleen de duurste, maar die zijn nog steeds niet extreem onbeschoft geprijsd )

Wij hebben ze ook gekocht Hiep hoi, wij zijn er ook bij

Gaat er morgen nog iemand in de pub rugby kijken (Den Haag)? Volgens mij houden mijn vrienden allemaal niet van rugby

Edir: je kunt hier de roze nog bestellen en volgens mij zag ik ook al dingen op marktplaats staan...
Maar anders neem ik je Springbokke-vlag wel mee
pi_53039777
Ik wil naar Ierland-Namibie gaan kijken, Springbokke ben ik helaas te laat voor.
Was vanmiddag in O'Caseys met maat, was wel leuk, waarschijnlijk zit ik morgen in Javastraat.
pi_53040078
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Huh? er zijn nog gewoon tickets te krijgen hoor (alleen de duurste, maar die zijn nog steeds niet extreem onbeschoft geprijsd )

Wij hebben ze ook gekocht Hiep hoi, wij zijn er ook bij

Gaat er morgen nog iemand in de pub rugby kijken (Den Haag)? Volgens mij houden mijn vrienden allemaal niet van rugby

Edir: je kunt hier de roze nog bestellen en volgens mij zag ik ook al dingen op marktplaats staan...
Maar anders neem ik je Springbokke-vlag wel mee
100 euro vind ik toch nog iets te prijzig. Jammer dat ik er te laat bij was, maar op tv volgen bevalt me ook wel.

Even on-topic: Engeland was weer eens alles behalve overtuigend. Ben benieuwd of die de kwartfinale overleven.
pi_53040111
Zometeen samenvattingen in Studio Sport. Ben benieuwd hoeveel ze laten zien.
pi_53040197
30 tries, dat wordt sowieso kiezen. Maar dat ze überhaupt dit doen vind ik wel tof.
pi_53040702
geen Australië, geen Engeland
  zaterdag 8 september 2007 @ 23:22:31 #173
65997 Oldbie
pi_53040759
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:19 schreef knnth het volgende:
geen Australië, geen Engeland
Jaja, van de NOS moeten we het weer hebben
pi_53040810
Beetje jammer En het is gewoon nergens anders te zien. Behalve af en toe TV5. En dan zit je ook nog is met frans commentaar.
  zaterdag 8 september 2007 @ 23:26:06 #175
65997 Oldbie
pi_53040876
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Waar? En hoe laat?
Moet nog even een scriptie afmaken, maar dat moet vast wel lukken.
pi_53041185
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Waar? En hoe laat?
Moet nog even een scriptie afmaken, maar dat moet vast wel lukken.
Whahaha
Ergens in Den Haag. Eerste wedstrijd is om 2 uur, de laatste om 8.

Ik wist niet dat jij van rugby houdt?
pi_53041270
Frans commentaar is best grappig zo nu en dan: OH LA LA!!!

Tweede helft van Argentinie-Frankrijk gister toch maar in de pub gekeken, zaten veel Fransen die erg aan het balen waren.

Vandaag geen surprises, al speelde Engeland wel slecht!
pi_53041390
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whahaha
Ergens in Den Haag. Eerste wedstrijd is om 2 uur, de laatste om 8.

Ik wist niet dat jij van rugby houdt?
Ik hou wel van fysieke sporten. Heb ooit nog geroepen dat ik op ijshockey wil, maar ik kan niet zo goed schaatsen, dus denk niet dat dat iets voor mij is.
pi_53044475
Vrouwen moeten lekker op de tribune gaan zitten als echte mannen hockeyen en verder mogen vrouwen gelukkig niet met contact hockeyen
pi_53044795
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:28 schreef Leatherface het volgende:

[..]

NZ en Aus schijnen vaak het argument te gebruiken dat het logistiek lastig is om Arg er bij te halen.

Maar tussen NZ / Aus en aan de andere kant Z-Af zit ook al een flinke geografische afstand.

De Argentijnen moeten gewoon de kans krijgen om zich structureler met de sterkste landen te kunnen meten. Italie is die kans immers ook geboden.
De logistieke problemen zitten hem niet zozeer in de geografische afstand. De Tri-Nations worden gespeeld wanneer de Europese competities nog in volle gang zijn. Daar (bijna) alle Argentijnse spelers in de Franse of Engelse competitie spelen, levert dit problemen op. Dit probleem bestaat niet voor Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland en Australie, aangezien er regels zijn die bepalen dat deze spelers alleen voor hun nationale team mogen uitkomen wanneer ze ook in de competitie van hun eigen land spelen, wat dus ook alle internationals van die landen doen.
pi_53044823
Ik zat net op ESPN Classic Sport een wedstrijd van het WK 1991 te kijken, tussen West-Samoa en Wales. West-Samoa wist die wedstrijd (tegen de verwachtingen in) te winnen. En toen dacht ik: als Samoa eenzelfde stunt zou kunnen herhalen tegen Engeland (want die zijn echt niet goed op dit moment), dan kunnen ze misschien nog wel eens achter Zuid-Afrika doorgaan naar de kwartfinale.
pi_53044934
Die stunt van West-Samoa destijds, wat was dat geweldig. Ik denk alleen niet dat ze die tegen Engeland kunnen herhalen als het er echt op aan komt. Engeland speelt ontzettend matig de laatste tijd, maar verliezen van West-Samoa zie ik nog niet gebeuren. Zou trouwens wel leuk zijn als een van de eilanden een keertje de kwartfinale haalt.
pi_53051664
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef AminBen het volgende:
tvp
  zondag 9 september 2007 @ 17:11:03 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53052574
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:41 schreef Oldbie het volgende:
Hier staan uitslagen. Als je het niet wilt weten.....niet kijken!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat spoiler-tags nodig zijn in dit topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 9 september 2007 @ 17:12:22 #187
65997 Oldbie
pi_53052599
Zuidafrika gaat lekker ik ben wel een beetje teletekst supporter. Bij gebrek aan beter
Montgomery is goed op dreef. Ik hoop maar dat Habana een topdag heeft als ik in Lens zit.

Oldbie is nogal een fan van Habana
pi_53052681
quote:
Op zondag 9 september 2007 09:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De logistieke problemen zitten hem niet zozeer in de geografische afstand. De Tri-Nations worden gespeeld wanneer de Europese competities nog in volle gang zijn. Daar (bijna) alle Argentijnse spelers in de Franse of Engelse competitie spelen, levert dit problemen op. Dit probleem bestaat niet voor Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland en Australie, aangezien er regels zijn die bepalen dat deze spelers alleen voor hun nationale team mogen uitkomen wanneer ze ook in de competitie van hun eigen land spelen, wat dus ook alle internationals van die landen doen.
Wat mij betreft spelen ze een gedeelte met de spelers die in Argentinie spelen en die vrij krijgen van hun club. Verder kan je ook het schema omgooien
  zondag 9 september 2007 @ 17:16:24 #189
65997 Oldbie
pi_53052716
Ik zit met die rugby tracker van de officiele site, ook best aardig ding.
  zondag 9 september 2007 @ 17:17:12 #191
65997 Oldbie
pi_53052723
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef knnth het volgende:
Ik zit met die rugby tracker van de officiele site, ook best aardig ding.
Dat is dus ook mijn teletekst
  zondag 9 september 2007 @ 17:18:23 #192
65997 Oldbie
pi_53053100
Hij's lekker bezig ja!

Hopelijk laat de NOS er iets van zien.
  zondag 9 september 2007 @ 17:43:19 #194
65997 Oldbie
pi_53053850
Ja! zodirect NL1, uitzending is al begonnen, eerst turnen, daarna Springbokke-Samoa.
  zondag 9 september 2007 @ 18:53:16 #197
65997 Oldbie
pi_53054765
Afgelopen vrijdag op de NOS: "De op 2 na grootste sportevenement en wij zijn erbij!!"
Gisteren: Slechts 5 minuten aandacht.
Vandaag: Slechts 5 minuten aandacht.

Sterf NOS. Sterf!!
pi_53056394
Ze zijn er tenminste.
pi_53056573
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Oldbie het volgende:
Ik begin te spammen.....HABANA
Hij doet het prima, ja. Leuk bitje ook, met groen en geel
Schotland-Portugal ook nog gekeken, was een beetje van dezelfde orde als ZA-Samoa.

Vrijdag weer Springbokke Dat wordt een leuke wedstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')