quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:31 schreef Beschouw het volgende:
Een stel wil wat variatie in hun sexleven brengen. De man koopt condooms met verschillende smaken zoals kersen en aardbeien en zegt tegen zijn vriendin: "Jij doet een blinddoek voor en dan doe ik een condoom om en dan moet jij zeggen welke smaak het is."
Zo gezegd, zo gedaan, de vrouw doet een doek voor haar ogen en de man kleedt zich uit. Onmiddellijk tast de vrouw toe en roept "kaas!" .Waarop de man zegt: "Je moet wel even wachten tot ik er een om heb gedaan".
doe mij maar met die 2quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef McDucky het volgende:
Tis 22.30 en het staat gelijk tussen perez en de negers
Ja die met 2 heb ik ook al klaar staanquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef McDucky het volgende:
Drie vriendinnen zitten te kletsen.
"Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen."
"Dat is grappig," zegt de tweede, "als ik dat bij mijn Dirk doe, is dat ook zo."
"En jij?" Vragen ze aan de derde, "heeft jou Jeremy dat ook als je hem pijpt?"
"Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb."
"Oh jee, meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker? Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz..."
Zo gezegd zo gedaan, 's avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te pijpen. De volgende dag komt ze aan met een blauw oog.
"Ja", zegt ze, "ben ik hem aan het pijpen en in ene wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op me oog."
"Die is zeker gek geworden, waarom doet die nou zoiets?"
"Ja weet ik het, ik zei hem nog, hee, das gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp en die van Peter en Dirk niet."
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef McDucky het volgende:
Drie vriendinnen zitten te kletsen.
"Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen."
"Dat is grappig," zegt de tweede, "als ik dat bij mijn Dirk doe, is dat ook zo."
"En jij?" Vragen ze aan de derde, "heeft jou Jeremy dat ook als je hem pijpt?"
"Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb."
"Oh jee, meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker? Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz..."
Zo gezegd zo gedaan, 's avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te pijpen. De volgende dag komt ze aan met een blauw oog.
"Ja", zegt ze, "ben ik hem aan het pijpen en in ene wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op me oog."
"Die is zeker gek geworden, waarom doet die nou zoiets?"
"Ja weet ik het, ik zei hem nog, hee, das gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp en die van Peter en Dirk niet."
Nou ik heb er slechtere tussen zien staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Bjoro het volgende:
Ondanks het ontbreken van grappen over Mediamarkt, Keukenmaxx en Wesley Sneijder, toch leuke inzendingen en fantastische moppen !
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Perez als Piet Paulusma:"En dan nu vanuit een zonnig Amsterdam, oant moarn, tot morgen!"
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Bjoro het volgende:
Ondanks het ontbreken van grappen over Mediamarkt, Keukenmaxx en Wesley Sneijder, toch leuke inzendingen en fantastische moppen !
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
quote:ruud_fr
Ik ben Kenneth Perez en ik hou mijn spreekbeurt over rassenhaat. Hier voor mij staan 2 kankernegers en achter mij rijdt een trein waar onze supporters mee vervoerd werden
quote:Schorpioen
Ik discrimineer, ik scheld naar de grensrechter die beslist, ik ben racist
quote:Vrolijke frits
Perez als Piet Paulusma:"En dan nu vanuit een zonnig Amsterdam, oant moarn, tot morgen!
De opmaak is hier te vinden.quote:Existenz
Perez bij SMS6 Shownieuws: "Links van mij, dat is Patrick, die is geadopteerd door Angelina Jolie. Rechts van mij dat is Sanne, die is geadopteerd door Micheal Jackson, want van beide weten we niet of het nu een mannetje of vrouwtje is.
Beter vroeg dan nooit. :pquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef Robar het volgende:
Kwartiertje eerder dan aangekondigd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |