Hopen dat hij ons spoedig zal verlossenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Maikalo het volgende:
Dan wachten we gewoon tot de winnaar op komt dagen
Dat koordjequote:
Ik weet niet wat jij in het weekend allemaal uitspookt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
Hebben we die niet al gehad?
Scherpquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in het weekend allemaal uitspookt.
Mee eens, anders blijven we bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef ruud_fr het volgende:
om 22:30 kijken op welke het meest gestemd is?
Tampon-wildgroeiquote:
De foto is gemaakt net nadat we bezig geweest waren. Ze voelde hem nog steedsquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in het weekend allemaal uitspookt.
een motorrijder koopt een nieuwe motorquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef McDucky het volgende:
[..]
Mee eens, anders blijven we bezig.
Edit: Tot die tijd moppen, nog iemand?
dat springtouw dat onzichtbaar is gemaaktquote:
doe dan ook een mop, en niet een verhaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef McDucky het volgende:
[..]
een motorrijder koopt een nieuwe motor
"als het gaat regenen moet je je motor insmeren met vaseline anders vervaagt de kleur" zegt de verkoper.
nadat de man de motor heeft gekocht en de vaseline heeft meegenomen gaat hij bij zijn vriendin haar ouders eten.
na het eten als iedereen klaar is zegt de vriendin van de motorrijder:"wie nu zijn mond open doet moet de afwas doen".
iedereen stemt hiermee in.
na 15 minuten begint de motorrijder het zat te worden en pakt zijn vriendin en geeft haar een geweldige beurt.
niemand zegt wat.
na weer 15 minuten word de man het weer zat en pakt de moeder van zijn vriendin en geeft haar ook een geweldige beurt.
niemand reageert.
na 10 minuten begint het te regenen buiten.
de motorrijder bedenkt zich wat de verkoper zei en pakt het potje vaseline uit zijn zak.
bij het zien van het potje staat de vader op en zegt:"ok ok, ik doe de afwas wel".
Vond hem wel grappigquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
doe dan ook een mop, en niet een verhaal
Poll klopt niet, het is geen lekkere chickquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef ruud_fr het volgende:
Poll: Welke foto wil jij?Voorland - NIVO Sparta met tong80 Perez met heleboel negers Perez met 2 negers Kopbal van lekkere chick
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
*fap*fap* echt niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Poll klopt niet, het is geen lekkere chick
Ab, die is toch ook afgezakt met dat nieuwe op Tien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
He Bev, geef die fokkers eens een pils
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |