Dat weet alleen Robarquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef McDucky het volgende:
WAt is de niuwe foto?
de nieuwe winnaar is exact 3 minuten bekend...heb je nog evenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef McDucky het volgende:
WAt is de niuwe foto?
Als jij hem, of gebruikersnaam of Bayswater weet op te trommelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef McDucky het volgende:
[..]
Zou hij dat dan ons ook niet heel stiekem verklappen?:P
Nog even danquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de nieuwe winnaar is exact 3 minuten bekend...heb je nog even
u vraagt, wij draaienquote:
quote:Een man staat aan de urinoirs naast een andere man.
"Zeg," zegt de man, "wilt u even iets doen voor mij?"
"Heu, wel ja, wat dan?" vraagt de andere.
"Wilt u mijn gulp opendoen a.u.b.?"
Die andere kijkt eens raar op, maar denkt, ik zal hem maar helpen, en hij doet die andere zijn gulp open.
"Alstublieft meneer," zegt de man weer, "wilt u hem er nu ook uithalen?"
Potverdorie, denkt die andere, wat gaat dat hier nog worden. Maar goed, hij doet het toch maar.
"Maar, meneer," vraagt de man weer, "wilt u hem nu ook even vasthouden terwijl ik m'n water laat lopen?"
Die andere vloekt eens, doet het toch maar, en bekijkt, terwijl hij daar zo staat te wachten, die andere zijn ding eens. Nu ziet hij plots dat die man zijn ding rood en gezwollen is en vol staat met zweren en pukkels.
"Zeg," zegt hij, "wat hebt u nu toch aan uw ding, daar moet u eens dringend mee naar de dokter!"
"Heb ik gedaan." zegt de ongelukkige.
"En wat heeft die dan gezegd?"
"Dat ik er van af moest blijven."
Ligt het nou aan mij, of snap ik hem niet helemaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef Beschouw het volgende:
Kostelijk, die moppen. Dit topic wordt steeds leuker.
Heb er ook nog 1:
Een Engelse politieagent maakt 's ochtends in alle vroegte zijn ronde in Hyde Park. Ziet daar een man in trainingspak opdrukoefeningen doen. Hij wandelt er heen, tikt hem met zijn gumminuppel lichtjes op de schouderen zegt: "Excuse Sir, the lady is already gone."
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef Beschouw het volgende:
Kostelijk, die moppen. Dit topic wordt steeds leuker.
Heb er ook nog 1:
Een Engelse politieagent maakt 's ochtends in alle vroegte zijn ronde in Hyde Park. Ziet daar een man in trainingspak opdrukoefeningen doen. Hij wandelt er heen, tikt hem met zijn gumminuppel lichtjes op de schouderen zegt: "Excuse Sir, the lady is already gone."
Geen idee, afwachten totdat de winnaar hier een foto plaatst.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef McDucky het volgende:
WAt is de niuwe foto?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:36 schreef Bayswater het volgende:
Ken wel de onzichtbare man, ook een smeerlap.
Moeten het per se ajacieden zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef toma het volgende:
ik heb 2 goeie foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
ahquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef toma het volgende:
vond het wel een goeie, Perez en een neger
ook nog eens actueel aangezien deze foto's van vanmiddag zijn.
moest ie spijt betuigen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef toma het volgende:
ik heb 2 goeie foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:deze vond ik ook wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke nieuwe foto. Voorland (Groen-wit) tegen NIVO Sparta (Rood) met tong80 op de achtergrond
Hopen dat hij ons spoedig zal verlossenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Maikalo het volgende:
Dan wachten we gewoon tot de winnaar op komt dagen
Dat koordjequote:
Ik weet niet wat jij in het weekend allemaal uitspookt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
Hebben we die niet al gehad?
Scherpquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in het weekend allemaal uitspookt.
Mee eens, anders blijven we bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef ruud_fr het volgende:
om 22:30 kijken op welke het meest gestemd is?
Tampon-wildgroeiquote:
De foto is gemaakt net nadat we bezig geweest waren. Ze voelde hem nog steedsquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in het weekend allemaal uitspookt.
een motorrijder koopt een nieuwe motorquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef McDucky het volgende:
[..]
Mee eens, anders blijven we bezig.
Edit: Tot die tijd moppen, nog iemand?
dat springtouw dat onzichtbaar is gemaaktquote:
doe dan ook een mop, en niet een verhaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef McDucky het volgende:
[..]
een motorrijder koopt een nieuwe motor
"als het gaat regenen moet je je motor insmeren met vaseline anders vervaagt de kleur" zegt de verkoper.
nadat de man de motor heeft gekocht en de vaseline heeft meegenomen gaat hij bij zijn vriendin haar ouders eten.
na het eten als iedereen klaar is zegt de vriendin van de motorrijder:"wie nu zijn mond open doet moet de afwas doen".
iedereen stemt hiermee in.
na 15 minuten begint de motorrijder het zat te worden en pakt zijn vriendin en geeft haar een geweldige beurt.
niemand zegt wat.
na weer 15 minuten word de man het weer zat en pakt de moeder van zijn vriendin en geeft haar ook een geweldige beurt.
niemand reageert.
na 10 minuten begint het te regenen buiten.
de motorrijder bedenkt zich wat de verkoper zei en pakt het potje vaseline uit zijn zak.
bij het zien van het potje staat de vader op en zegt:"ok ok, ik doe de afwas wel".
Vond hem wel grappigquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
doe dan ook een mop, en niet een verhaal
Poll klopt niet, het is geen lekkere chickquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef ruud_fr het volgende:
Poll: Welke foto wil jij?Voorland - NIVO Sparta met tong80 Perez met heleboel negers Perez met 2 negers Kopbal van lekkere chick
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
*fap*fap* echt niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Poll klopt niet, het is geen lekkere chick
Ab, die is toch ook afgezakt met dat nieuwe op Tien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
He Bev, geef die fokkers eens een pils
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |