quote:-Robar-
-Van Nistelrooy bedankt van Basten na zijn officiele terugkeer;
"Het waren twee fantastische minuten"-
quote:-gebruikersnaam-
"marco:Jij kan niet leven met mijn opstelling, ik niet met jouw instelling
Ruud: Wat jammer, dan wens ik de volgende kandidaat meer succes-
quote:-Bjoro-
-Bedankt...we bellen !-
De opmaak is hier te vinden.quote:-coppicoppi-
-Trek is aan mn middelvinger........................-
Vitessezuid boft maar weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef Bayswater het volgende:
De eendagspoedel
Idemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vergeten mee te doen, was al weg toen de foto geplaatst werd en vandaag hele dag weg. Mooi balen.
ik keur hem goed !quote:
thanks...ik hoop ook zo'n mooi ereschavot neer te kunnen zetten !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
heel goed podium dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke nieuwe foto. Voorland (Groen-wit) tegen NIVO Sparta (Rood) met tong80 op de achtergrond
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Daar heb ik nooit gewoondquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
je woont niet meer in spijk?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:die met dat bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke nieuwe foto. Voorland (Groen-wit) tegen NIVO Sparta (Rood) met tong80 op de achtergrond
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
ten cate :jullie winnen bijna alles, bijna kampioen, bijna de beker, en nu ook al bijna de CL-voorronde
Bjoro is er momenteel nog niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
uitslag?
zinkzalf!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
uitslag?
Het helptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |