Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef Fleurezeur het volgende:
Sorry, maar het ziet er een beetje saai uit. Misschien is het een leuk idee om wat planten neer te zetten en kaarsjes? Dan ziet het er gelijk anders uit denk ik.
![]()
Tja, als je niets mag veranderen is het zo lastig hé ?quote:
Dat dacht ik ook al, en dat is zo'n straf om dat schoon te maken, dat je beter die kit eruit kan schrapen en opnieuw (laten) aanbrengen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef Lucille het volgende:
Is de rand langs het bad nu zo vuil?
Och, ik lig weleens in bad terwijl mijn papa gaat douchen, dat is toch geen probleem?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:14 schreef ralphbollen het volgende:
een douchegordijndat zou ook handig zijn, maar ik weet niet of je er ook een wastafel.
Stel je bent aan het douchen en er komt opeens iemand ongenodigd binnen om zijn handen spontaan te wassen![]()
huh .. ik kan even niet volgen .. wat met de wastafelquote:Op maandag 28 mei 2007 19:14 schreef ralphbollen het volgende:
een douchegordijndat zou ook handig zijn, maar ik weet niet of je er ook een wastafel bij hebt, ergens in de hoek ofzo .
Stel je bent aan het douchen en er komt opeens iemand ongenodigd binnen om zijn handen spontaan te wassen![]()
ow dan is het geen probleemquote:Op maandag 28 mei 2007 19:16 schreef eefje87 het volgende:
[..]
huh .. ik kan even niet volgen .. wat met de wastafel
De enige die er wonen zijn mijn vriend en ik.. En als er dan bezoek is kan je de deur ook sluiten hé
Dit klinkt, euh, heel foutquote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Och, ik lig weleens in bad terwijl mijn papa gaat douchen, dat is toch geen probleem?![]()
T is ook fout als je zo'n douche hebt dat je in 't bad moet staan...quote:
Ik dacht 'het zal toch niet'...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef eefje87 het volgende:
witte ladjes
kunt ook nog de voorkant van het bad een kleurtje geven. Of inderdaad wat leuke houten zaken (stalenwasmand met houten deksel, en dan aanvullen met de Molger van de ikea)quote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Ole het volgende:
Die rand kun je eerst nog proberen schoon te maken door een scheut chloor (bleekwater) met water te mengen, met plantenspuit erop spuiten.
Verder: tegelstikkers, fel douchegordijn, leuke badmat. (hebben ze bij Xenos.. , ik weet niet of je die bij jou in de buurt hebt. Anders bouwmarkt..)
met of zonder sop?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Och, ik lig weleens in bad terwijl mijn papa gaat douchen, dat is toch geen probleem?Daarbij krijgen douchegordijnen zo'n vies bruin randje, zet dan een glazen wandje.
![]()
aan het taalgebruik lijkt me dat Eefje Belgisch is, weet je zeker dat het daar ook mag? Huur je van een woningcorporatie of particulier Eef?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef Suzziieee het volgende:
Als je huurt mag je tegenwoordig ook veranderen!! Dit valt onder woningverbetering
Ik heb in mijn huurflat mijn hele badkamer eruit gesloopt en er een nieuwe ingezet... nooit overlegd met de woningbouw en was geen probleem met het verlaten van de flat.Vraag wat je mogelijkheden zijn bij je verhuurder...want die schrootjes zijn echt TE lelijk!!
Ik heb je post verbeterd voor je Puckyquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
Wanneer je die schrootjes goed ontvet zou je ze misschien ook om en om lichtblauw kunnen verven, dan verder wat decoreren met leuke maritieme details...gestrande olietankers, walvisvaarders, tsunami dat soort dingetjes.
Dankje...ik was idd wat inspiratieloos!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik heb je post verbeterd voor je Pucky
collega van me heeft een 32 inch in zijn badkamer hangenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:51 schreef 911GT2 het volgende:
[afbeelding]
Niet mijn smaak, maar een LCD in je badkamer![]()
Gewoon 'los', of ingebouwd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef staticdata het volgende:
collega van me heeft een 32 inch in zijn badkamer hangen
beetje bouwmarkt heeft die wel..quote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef Spohr het volgende:
Waar kun je die muurstickers dan kopen? Ben er al een hele tijd naar op zoek, voor m'n douche / keuken.
http://www.zuuz.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef Spohr het volgende:
Waar kun je die muurstickers dan kopen? Ben er al een hele tijd naar op zoek, voor m'n douche / keuken.
Zoek eens op muursticker en bij de bouwmarkten zullen ze vast in de buurt van het behang ofzo liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef Spohr het volgende:
Heb ik dan verkeerd gegoogled?Ik heb in ieder geval niet gezocht op "interieur sticker".
Bij de bouwmarkten ben ik geweest, maar daar kon ik niks vinden. Toegegeven: ik heb ook niets gevraagd omdat m'n vertrouwen in de gemiddelde bouwmarktmedewerker niet bijzonder hoog is.![]()
Televisie in badkamer = niet doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gewoon 'los', of ingebouwd?
Benieuwd, 32 inch is wel lomp, maar een klein LCD TV-tje lijkt me wel geinig, beetje TV-kijken in bad, of 's ochtends ofzo, maar 'bang' dat dat ding na warme douche compleet beslagen is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |