Gewoon 'los', of ingebouwd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef staticdata het volgende:
collega van me heeft een 32 inch in zijn badkamer hangen
beetje bouwmarkt heeft die wel..quote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef Spohr het volgende:
Waar kun je die muurstickers dan kopen? Ben er al een hele tijd naar op zoek, voor m'n douche / keuken.
http://www.zuuz.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef Spohr het volgende:
Waar kun je die muurstickers dan kopen? Ben er al een hele tijd naar op zoek, voor m'n douche / keuken.
Zoek eens op muursticker en bij de bouwmarkten zullen ze vast in de buurt van het behang ofzo liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef Spohr het volgende:
Heb ik dan verkeerd gegoogled?Ik heb in ieder geval niet gezocht op "interieur sticker".
Bij de bouwmarkten ben ik geweest, maar daar kon ik niks vinden. Toegegeven: ik heb ook niets gevraagd omdat m'n vertrouwen in de gemiddelde bouwmarktmedewerker niet bijzonder hoog is.![]()
Televisie in badkamer = niet doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gewoon 'los', of ingebouwd?
Benieuwd, 32 inch is wel lomp, maar een klein LCD TV-tje lijkt me wel geinig, beetje TV-kijken in bad, of 's ochtends ofzo, maar 'bang' dat dat ding na warme douche compleet beslagen is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |