Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef Fleurezeur het volgende:
Sorry, maar het ziet er een beetje saai uit. Misschien is het een leuk idee om wat planten neer te zetten en kaarsjes? Dan ziet het er gelijk anders uit denk ik.
![]()
Tja, als je niets mag veranderen is het zo lastig hé ?quote:
Dat dacht ik ook al, en dat is zo'n straf om dat schoon te maken, dat je beter die kit eruit kan schrapen en opnieuw (laten) aanbrengen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef Lucille het volgende:
Is de rand langs het bad nu zo vuil?
Och, ik lig weleens in bad terwijl mijn papa gaat douchen, dat is toch geen probleem?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:14 schreef ralphbollen het volgende:
een douchegordijndat zou ook handig zijn, maar ik weet niet of je er ook een wastafel.
Stel je bent aan het douchen en er komt opeens iemand ongenodigd binnen om zijn handen spontaan te wassen![]()
huh .. ik kan even niet volgen .. wat met de wastafelquote:Op maandag 28 mei 2007 19:14 schreef ralphbollen het volgende:
een douchegordijndat zou ook handig zijn, maar ik weet niet of je er ook een wastafel bij hebt, ergens in de hoek ofzo .
Stel je bent aan het douchen en er komt opeens iemand ongenodigd binnen om zijn handen spontaan te wassen![]()
ow dan is het geen probleemquote:Op maandag 28 mei 2007 19:16 schreef eefje87 het volgende:
[..]
huh .. ik kan even niet volgen .. wat met de wastafel
De enige die er wonen zijn mijn vriend en ik.. En als er dan bezoek is kan je de deur ook sluiten hé
Dit klinkt, euh, heel foutquote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Och, ik lig weleens in bad terwijl mijn papa gaat douchen, dat is toch geen probleem?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |