Wij hadden huishoudelijke taken te doen ja! Wij hebben geen tijd om de hele dag achter de pc te zitten.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is voor straf. Omdat jullie m'n crea-middag negeren!
Zeg, ik heb vanochtend om 11 uur met m'n strontverkouden kop een badkamer schoon staan schrobben, ik mág de rest van de middag doorbrengen achter de pcquote:Op maandag 28 mei 2007 17:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wij hadden huishoudelijke taken te doen ja! Wij hebben geen tijd om de hele dag achter de pc te zitten..
Duh, ik was oprecht bang voor dat beest. Niet gek dat een kat ervoor wegrentquote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Misstique het volgende:
Rebel stond net oog in oog met haar aartsvijand overigens. In de tuin van de buren, want de hordeur was niet goed dicht..
Maar goed, haar vijand koos het hazepad. Mijn kat owned the neighbourhood..
Há! Nu heb je je mond voorbij gelult!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Duh, ik was oprecht bang voor dat beest. Niet gek dat een kat ervoor wegrent.
Dude, als elke keer dat ik bij een Fokker langsga een officiële meet is, heb ik 3-4 keer per week een meetquote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Há! Nu heb je je mond voorbij gelult!
Er was dus een meet waar ik niet voor uitgenodigd was [afbeelding]
Ik eens per 6 jaar ongeveer.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, als elke keer dat ik bij een Fokker langsga een officiële meet is, heb ik 3-4 keer per week een meet.
Mits je het dan voornamelijk over je laatste topics, posts, en discussies op FOK! hebt.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef cerror het volgende:
Ik zie Guitarist.nl zo´n beetje iedere week, is dat meeten?
Mits seks.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef cerror het volgende:
Ik zie Guitarist.nl zo´n beetje iedere week, is dat meeten?
Ik wordt.quote:
Wij hebben na Bright Eyes dus ook een meet?quote:
Je moet je borsthaar ook scheren! Dat diggen chicks!quote:
Ja. Och. Welja. Geen idee. Nou. Hm. We zien wel waar het schip strandt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wij hebben na Bright Eyes dus ook een meet?
HALLO DRIBBEL_!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
HALLO !!!
Bedankt voor de tip. We nemen het mee naar achteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:04 schreef rompompom het volgende:
Dan had je daar bést een andere PI bij kunnen zetten!
Sta je nog steeds standby? Hoe lang duurt dat dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef SiemeN het volgende:
Húúúúúúúúúúú. Ik háát standby diensten.
Het kan van alles zijn. Ik zelf ondersteun in principe maar één software pakket van ons. Op overige applicaties lever ik slechts een beetje basis ondersteuning. Vragen welke ik niet kan beantwoorden speel ik door naar mijn collega's. Meestal lossen we dingen op door vanaf de eigen PC in te bellen bij de klant met RDP of Remote Administrator. Gelukkig waren bijna alle meldingen wel snel op te lossen. Geen van de vragen heeft me meer dan 20 minuten gekost.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:03 schreef rompompom het volgende:
Vrijdagavond zou ik het ergst vinden. Wat voor software is dat dan? En moet je dan alleen telefonisch hulp bieden of moet je echt ter plaatse gaan kijken?
Ah, ok. Mooi dat het relatief simpele vragen waren dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn. Ik zelf ondersteun in principe maar één software pakket van ons. Op overige applicaties lever ik slechts een beetje basis ondersteuning. Vragen welke ik niet kan beantwoorden speel ik door naar mijn collega's. Meestal lossen we dingen op door vanaf de eigen PC in te bellen bij de klant met RDP of Remote Administrator. Gelukkig waren bijna alle meldingen wel snel op te lossen. Geen van de vragen heeft me meer dan 20 minuten gekost.
Om je op te beurenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh.
Dat is traditie.quote:
Inderdaad.quote:
Bier drinken ook. Daar doe ik ook aan mee.quote:
Tof!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Om je op te beuren
The Reduced Shakespeare Company humor in sneltreinvaart
Toch zuipen Duitsers harder.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Bier drinken ook. Daar doe ik ook aan mee.
Dat klopt, Jdude. Dat klopt. Dat was best een toffe meet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef JDude het volgende:
Volgens mij was ik wel bij die meet.
Was het niet de meet waarop *de vonk* oversprong?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:31 schreef clumsy_clown het volgende:
En die meet was volgens mij echt de leukste die ik tot nu toe heb gehad.
Op de micromeets met Lits na dan.
Familiebezoek?quote:
Neh, dat kwam een paar meets laterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Was het niet de meet waarop *de vonk* oversprong?
Je Korsakoff verslapt, meer drinken!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef JDude het volgende:
Wow. Mijn geheugen werkt soms nog best.
Science of Sleep, als je Eternal Sunshine of the Spotless Mind ok vond. Is Babel al uit? Die is ook best goed. Oh, en You And Me And Everyone We Know is heel erg gaaf, als je van een beetje vage fimhuisfilms houdt. Wat een héle goede film is, is Mar Adentro. Gezien het onderwerp verwacht je een zwaar moralistische jankfilm, maar dat is het niet. Hij dwingt je geen mening of emoties op, is ontzettend goed geacteerd en verloopt erg goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef SiemeN het volgende:
Iemand nog leuke DVD tips? Videotheek filmavondje met een vriendin van me vanavond.
"Een" vriendin? Of kans op meer? Da's wel belangrijk bij de selectie...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef SiemeN het volgende:
Iemand nog leuke DVD tips? Videotheek filmavondje met een vriendin van me vanavond.
Alle films die ik heb genoemd zijn zowel te kijken met gewone vrienden als met mogelijke neukertjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Een" vriendin? Of kans op meer? Da's wel belangrijk bij de selectie...
Als je van een film over euthanasie niet in de stemming komt inderdaad!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alle films die ik heb genoemd zijn zowel te kijken met gewone vrienden als met mogelijke neukertjes.
Een vriendin. Ik ken haar al een jaar of 6 en die 'andere periode' is al een tijdje achter de rug.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Een" vriendin? Of kans op meer? Da's wel belangrijk bij de selectie...
Nou ja, misschien helpt het dat wij de zaal voor onszelf hadden toen we de film in de bios kekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je van een film over euthanasie niet in de stemming komt inderdaad!
Hard Candy is in dat opzicht wel veilig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je van een film over euthanasie niet in de stemming komt inderdaad!
Ik zat net al te kijken ja! Er zit wel een leuk rollenspel in verwerkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hard Candy is in dat opzicht wel veilig.
Dat-ie na het kijken van de film zo blij is dat hij al z'n stuff nog heeft dat hij er meteen gebruik van maakt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hard Candy is in dat opzicht wel veilig.
Ik heb het over SiemeN's gouden hart.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:02 schreef rompompom het volgende:
Spoiler!
Whehehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat-ie na het kijken van de film zo blij is dat hij al z'n stuff nog heeft dat hij er meteen gebruik van maakt?.
Bwhehehehehehehe. Ik kom meer in de buurt van http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het over SiemeN's gouden hart.
quote:De persoon heeft weinig of geen interesse in seksuele ervaringen met anderen
Even kijken offie het nog doet? [ruksmilie]quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat-ie na het kijken van de film zo blij is dat hij al z'n stuff nog heeft dat hij er meteen gebruik van maakt?.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Een vriendin. Ik ken haar al een jaar of 6 en die 'andere periode' is al een tijdje achter de rug..
Moe'k die ook al op de boodschappenlijst zetten? Dat ik even langs de blokker loop?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Misstique het volgende:
Ik heb hier zo'n vliegen-zap-apparaat nodig!
Wat is je punt?quote:
Graag. Koop er maar gelijk 2. Dan kan ik er één naar kantoor meenenem, want ik word gestoord van die kutvliegen hier!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moe'k die ook al op de boodschappenlijst zetten? Dat ik even langs de blokker loop?
Bzzt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Graag. Koop er maar gelijk 2. Dan kan ik er één naar kantoor meenenem, want ik word gestoord van die kutvliegen hier!
Niks, ik had gewoon zin om twee keer te quoten. Volledig willekeurig.quote:
Is er een verband met je onwelriekende schoonmakers?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Graag. Koop er maar gelijk 2. Dan kan ik er één naar kantoor meenenem, want ik word gestoord van die kutvliegen hier!
Die link had ik nog niet gelegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:28 schreef rompompom het volgende:
Is er een verband met je onwelriekende schoonmakers?
Ik wacht nog even op Kasta.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
De onrust in vrouwen
Oude vertrouwde compleet-van-het-pad-vrouwenhaat-gewauwel in R&P.
Och, Kasta is stiekem ook een mietje. Leuk is dat, als hij vergeet onder een kloon in te loggen.quote:
Ik heb de topics tussen hem en MUUS 's nachts gelezen voordat MUUS aan het eind van de nacht ze weer wiste.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, Kasta is stiekem ook een mietje. Leuk is dat, als hij vergeet onder een kloon in te loggen.
Whehe. Tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb de topics tussen hem en MUUS 's nachts gelezen voordat MUUS aan het eind van de nacht ze weer wiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |