Afgelopen weekend zat ik op de bank samen met de geweldigste persoon in mijn leven. Zijn hoofd op mij schouder, mijn hoofd op zijn hoofd, en zo zaten we daar, minstens een kwartier. En ik voelde totaal niet de behoefte om iets te zeggen (wat, zoals iedereen weet, niet vaak voorkomt bij een vrouw), de stilte die er heerste, was perfect.quote:Mia: Don't you hate that?
Vincent: What?
Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
Vincent: I don't know. That's a good question.
Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef dimage het volgende:
ik heb een uitstekende relatie met mijn rechterhand
Anders hou je je mond gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef dimage het volgende:
ik heb een uitstekende relatie met mijn rechterhand
Helemaal mee eens. Waarom ruzie maken? Bij ruzie is altijd 1 de winnaar. Maar jij wilt toch helemaal niet dat degene om wie je veel geeft verliest? Als je ergens niet uitkomt, zoek je samen een oplossing. En met duidelijkheid, kalmte en compromissen kom je een stuk verder dan geschreeuw en je zin doordrijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:33 schreef Deepfreeze het volgende:
* Deepfreeze meldt!!
Voor mij het belangrijkste: Behandel elkaar met respect. Vergeet niet dat je met zijn tweeen bent in de relatie, en niet 2 individuen die elk hun eigen plekje in de relatie moet verdedigen..
Maar je mist dan wel de beste sex ter wereld : goedmaak-sex !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Waarom ruzie maken? Bij ruzie is altijd 1 de winnaar. Maar jij wilt toch helemaal niet dat degene om wie je veel geeft verliest? Als je ergens niet uitkomt, zoek je samen een oplossing. En met duidelijkheid, kalmte en compromissen kom je een stuk verder dan geschreeuw en je zin doordrijven.
Jammer voor je, dat jij aleen maar onwijs puike sex kan hebben na een ruzie. Wij hebben dat gewoon all the time, geen ruzie voor nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef LessKite het volgende:
[..]
Maar je mist dan wel de beste sex ter wereld : goedmaak-sex !
Buh, doe mij maar een goeie ruzie op z'n tijd,
liever hoge ups en lage downs dan altijd maar in het midden, dat gezapige gehang op de bank met je kop op elkaars schouder
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef SHE het volgende:
Wij maken non stop ruzie, hij praat als ik er geen zin in heb, ik blaat op de totaal de verkeerde momenten. We hebben de meest onzinnige conversaties, we liggen mijlenver uit elkaar qua karakter en als ik rechtsom wil, gaat hij steevast links.
Heerlijk![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef k_i_m het volgende:
We vinden elkaar allebei even leuk. Ik vind hem niet leuker of minder leuk dan hij mij en andersom.
En als hij een boer laat kijkt hij altijd even naar me, of ik wel goedkeurend naar hem knik dat ie weer goed gepresteerd heeft.
Als je geen ruzie hebt kun je ook niet de ander half-boos kapotneukenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Jammer voor je, dat jij aleen maar onwijs puike sex kan hebben na een ruzie. Wij hebben dat gewoon all the time, geen ruzie voor nodig.
Na twee jaar al getrouwd joh?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hier 2 jaar samen, nog altijd happy, maar wel ruzie af en toe, god-zij-dank wel ruzie!Heerlijk knetteren, zwijgen, kwaad doen en even de kop in de wind gooien!
En daarna als de lucht geklaard is gewoon weer lekker happy zijn samen.
Heb hiervoor een relatie gehad met iemand die geen ruzie kon maken, vreselijk.![]()
Nooit ruzie of een 'meningsverschil' lijkt mij dodelijk saai iig, maar goed, dat is ieder voor zich en zal ook zeker wel aan de karakters liggen.
Gewoon helemaal 100% jezelf kunnen zijn, samen lachen, samen huilen, samen ruzie maken, samen goed maken en het flink niet met elkaar eens zijn soms.
Zoals de trouw-ambtenaar zei: 'Jullie zijn 2 individuen, zoveel is me wel duidelijk na het gesprekje vooraf'.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |