Kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:22 schreef Shawn het volgende:
A major earthquake has rocked your northern territories causing severe damage to some of the villages located there.
Option 1: Send building materials to rebuild the damaged areas. Citizen income -$5.00.
![]()
Oke meneer "good evening its a tech raid"quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef WeirdMicky het volgende:
En weer lekker wat tech gepakt. Na deze dude, diezelfde van gister, zal ik me ook wat meer houden aan de regels van het buitenlands beleid.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Oke meneer "good evening its a tech raid"![]()
Wat zijn je resources?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand nog goede initial resources en een trade slot vrij?
11 juni een mijoen voor mij,quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef Whizzkith het volgende:
Total Collection Amount $7,995,371.80
Total Money Available After Tax Collection $8,875,454.12
Zo, mijn vingers beginnen wel te jeuken zegNog maar een paar daagjes...!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kan je weer een gordijn kopen voor je hoofddoekpicca
Nooit een alliantie lid aanvallenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand nog raidtips? Misschien dat double helix een lijstje vna goedgekeurde landen kan opstellen
dan val ik ze wel even aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef Double-Helix het volgende:
goed gedaan die peace offer,en landje 2 heeft maar 15k gehad,dat is te verwaarlozen,die 100k niet.
of hij word bang,wie weetquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Als dat land, waarmee ik in oorlog ben, weer active wordt binnen de week...heb ik een probleem. Meer dan 150k tegoed heeft die.
Welkomquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:49 schreef Lekiamh het volgende:
ik heb me nu aangemeld....
ook al bij jullie alliance...
nu nog het spel leren spelen
Heb je wel om een goedkeuring gevraagd boefjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:12 schreef Lyrebird het volgende:
Dat oorlog voeren is minder eenvoudig dan ik dacht. Ik krijg nu vrede aangeboden, maar daar heb ik geen interesse in. Ik wil geld zien. Of land. Hoe werkt dat?
http://www.cybernations.net/search_wars.asp?search=49380&Extended=1quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:12 schreef Lyrebird het volgende:
Dat oorlog voeren is minder eenvoudig dan ik dacht. Ik krijg nu vrede aangeboden, maar daar heb ik geen interesse in. Ik wil geld zien. Of land. Hoe werkt dat?
Roy heeft zich nog niet "officieel" aangemeld bij de FOK-clanquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef Double-Helix het volgende:
Heb je wel om een goedkeuring gevraagd boefje?
hoe bedoel je niet officieel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Shawn het volgende:
[..]
Roy heeft zich nog niet "officieel" aangemeld bij de FOK-clan.. kun je 't aub doorgeven aan hem? thx
![]()
We zijn idd de agressors, maar dat neemt niet weg dat ik mijn Fok-clan collega's aan het helpen ben. Ben altijd bereid om een helpende hand te bieden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Shawn het volgende:
[..]
http://www.cybernations.net/search_wars.asp?search=49380&Extended=1
wtf@ "Assisting an ally" & "Helping an ally"
volgens mij zijn jullie de agressors en niet andersom![]()
15 Days Inactive, lol, ik denk niet dat ie nog online komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:57 schreef Sargon het volgende:
kan chemvo even zijn land updaten, ik heb zijn resources nodig
Lyrebird kun je hem even aanvallen met een groot leger dan kan ik de final blow uitdelen, ik heb hem 1 aangevallen vandaagg dus kan geen troops meer deployen zodat ik hem kan verlsaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Shawn het volgende:
[..]
http://www.cybernations.net/search_wars.asp?search=49380&Extended=1
wtf@ "Assisting an ally" & "Helping an ally"
volgens mij zijn jullie de agressors en niet andersom![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef DiviFilius het volgende:
Het welvarende staatje Divii heeft vandaag zijn eerste tanks aangeschaft
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Terecht het volgende:
Wie heeft er al vliegtuigen gebrukt in een war? Die krengen zijn kneiterduur en ik vroeg me af of ze het geld een beetje waard zijn.
ze zijn idd duur, maar het onderhoud is relatief goedkoop in vergelijking met tanksquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Terecht het volgende:
Wie heeft er al vliegtuigen gebrukt in een war? Die krengen zijn kneiterduur en ik vroeg me af of ze het geld een beetje waard zijn.
kosten van mijn militaire apparaat:quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:11 schreef Sargon het volgende:
[..]
ze zijn idd duur, maar het onderhoud is relatief goedkoop in vergelijking met tanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |