search wars als ze wil weten hoeveel oorlog hij heeft en bij nation rankings krijg je ook zijn tech te zien,maar deze gozer kreeg ik als tip van iemandquote:
Heb je toevallig een link, misschien wil ik hem ook nog wel ff kietelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik raidde iemand in anarchie, al zn soldaten weg, ik pakte aardig wat technologie en veel land, maakte 20 infra kapot en had nog wat cash erbij. Hij had nog nooit oorlog gevoerd en smeekte om vrede.
Ik voel me schuldig.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heb je toevallig een link, misschien wil ik hem ook nog wel ff kietelen![]()
7 dagen, of je moet vrede sluiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef Lyrebird het volgende:
Domme vraag: hoe lang duurt een oorlog?
mensen die om vrede smeken bied ik gewoon vrede aan en mijn excusesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik raidde iemand in anarchie, al zn soldaten weg, ik pakte aardig wat technologie en veel land, maakte 20 infra kapot en had nog wat cash erbij. Hij had nog nooit oorlog gevoerd en smeekte om vrede.
Ik voel me schuldig.
Zoiets deed ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mensen die om vrede smeken bied ik gewoon vrede aan en mijn excuses![]()
![]()
Ik help morgen mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.cybernations.n(...)Nation_ID=49276heeft 70 tech en ongeveer $12,383.98
ik heb ongeveer 60 tech aan overgehoudenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=49276 heeft 70 tech en ongeveer $12,383.98
Ik krijg ook steeds meer begrip voor bushquote:
Man; ik heb nog maar 30 tech....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 60 tech aan overgehouden![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer begrip voor bush[afbeelding]
Ah, het ging meer om de alliance die daar weer achter zit, namelijk:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef Double-Helix het volgende:
GDG zitten maar drie members in ?
Whehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Whizzkith het volgende:
Oke, ik krijg allemaal berichten binnen van boze leden van grote alliances, waar zijn jullie nou mee bezig?!
Graag peace offeren:
FJD -> Mujahid-ul-Mahdi (GDG)
Lyrebird -> Fish-o-rama (FAN)
Graag schadevergoeding betalen:
Lyrebird -> Fish-o-rama - 100.000
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
descendent, ik ben goddomme geen kutkloon_!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef Whizzkith het volgende:
Dit is nou juist de reden waarom we een Rules of War nodig hebben, de tech-, geld- en lolaanvallen moeten eerst worden onderzocht en goedgekeurd door een Minister van Defensie oid
Edit: Oh wacht, het ministerie van defensie heeft ook een van de twee aangevallenMaak er maar ministerie van buitenlandse zaken van
Stelletje oorlogzuchtige debielen hier in de alliance ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niemand doet toch en aanvraag bij me in![]()
Ja,ik heb me teveel laten gaan,maar nu niemand,echt niemand.quote:
Nou moet ik straks toch weer land gaan kopen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:07 schreef Double-Helix het volgende:
Vanaf nu geld het beleid van het ministerie van defensie weer,iedereen moet zich eraan houden en iedereen die nu een oorlog heeft lopen moet peace versturen!
En als ik jou nu aanval; moet ik daar dan ook eerst een verzoek voor indienen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja,ik heb me teveel laten gaan,maar nu niemand,echt niemand.
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En als ik jou nu aanval; moet ik daar dan ook eerst een verzoek voor indienen?![]()
Zegt degene die nog geen uur geleden trots over al zn tech raids liep te praten...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
Ik ben niet links maar om aan te vallen moet je vanaf nu gewoon een verzoek indienen,PUNT
Ik zei eerder dat ik mezelf teveel liet gaan,voor mij geen tech raids meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zegt degene die nog geen uur geleden trots over al zn tech raids liep te praten...![]()
![]()
Ach; het is wel beter denk ik; hoewel ik het wel jammer vind...![]()
Desconistan sticks to the rules!![]()
Jep en er komt een goedkeuring en als de verzoeker wenst dat anderen met hem gaan raiden dan zal een sqaudron op afgestuurd worden,zoniet dan mag hij het in zijn eentje doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef MkII het volgende:
idd ff duidelijke regels opstellen.
Dan kunnen die squadrons ook van pas komen als er een war is goedgekeurd, kunnen er direct meerdere op het target duiken.
Hoe gaat dit er in de praktijk uitzien? Op het forum een topic met goedgekeurde wars of alleen een persoonlijk bericht? Zal toch iets meer tijd in gaan zitten van het vinden van een target tot de goedkeuring en de daadwerkelijke aanval.
Maar kunnen we van te voren wel altijd weten of een natie door een (grote) alliance wordt gesteund dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jep en er komt een goedkeuring en als de verzoeker wenst dat anderen met hem gaan raiden dan zal een sqaudron op afgestuurd worden,zoniet dan mag hij het in zijn eentje doen.
Nee maar als een kleine kut landje heel veel tech heeft dan doet wel iets vermoeden eigelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar kunnen we van te voren wel altijd weten of een natie door een (grote) alliance wordt gesteund dan?![]()
Je hebt gezien hoe het er voor staat met North/Niek? (Als ie nog bestaat onder die naam).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef Diverse_Reality het volgende:
WeirdMicky gaat lekker: 5/29/2007 "Good evening, its a tech raid"...
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133577
En tja mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit als ik met iemand anders mee de afgrond in ga. Ik dacht dat iedereen wel zo'n beetje weet wat hij aan moet vallen.
WTF? Alliance Affiliation: Nonequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Whizzkith het volgende:
Oke, ik krijg allemaal berichten binnen van boze leden van grote alliances, waar zijn jullie nou mee bezig?!
Graag peace offeren:
FJD -> Mujahid-ul-Mahdi (GDG)
Lyrebird -> Fish-o-rama (FAN)
Graag schadevergoeding betalen:
Lyrebird -> Fish-o-rama - 100.000
Ik heb al een voorbeeld gezetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef Shawn het volgende:
het probleem bij ons is dat de min. van defensie en min. van bin. zaken 2 warmongers zijn![]()
goed voorbeeld doet volgen
nah, anarchy is iets ingeperktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Luutgaert het volgende:
Een beetje eigen verantwoordelijkheid mag toch wel, de bureaucratische molen is nu in werking getreden in de fok-clan.![]()
We zijn nu pas een echte clan gewordenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef Frrreek het volgende:
Ja precies. Die plotselinge change in policy wekte bij mij wat argwaan; geen argumentatie e.d.
De argumentatie is dat er berichten binnenkwamen van andere (grote) alliances die een member/affiliate aangevallen zagen worden door 1 van onze members.
Goed voorbeeld doet inderdaad volgen, en het is logisch dat we geen grote alliances moeten provoceren. Ik ben bereid om bij te dragen aan schadevergoeding, maar ben ook vóór het raiden van kleine en alleenstaande landen. We zijn een kleine alliance, en kunnen niet enkel op aid groeien. Daarnaast is het gewoon een leuk verzetje; mede daarom zit ik aan mijn oorlogslimiet.
Eensch
De potentiële ondergang van een alliance-lid is aanvaardbaar. Dat is een bewust genomen risico als je constant landen wil raiden voor winstbejag. Ik ga graag met WeirdMickey tenonder als dat nodig blijkt te zijn; alleen groeien d.m.v. inkomsten is behoorlijk saai.
Ondergang van een alliance-lid alleen in extreme noodgevallen () Dit is toch wel een spel dat langer duurt dan een paar maanden. Dus als iemand echt "gekilled" wordt duurt het een eeuwigheid om dat er weer bij te krijgen. Maar ik speel dit ook nog niet eens 2 maanden dus misschien heb ik het wel bij het verkeerde eind en heeft een veteraan hier een beter antwoord op.
Alleen wanneer de alliance in gevaar komt vind ik het hele gebeuren ongeoorloofd.
Duidelijk
quote:
ik denk niet dat 'we' te laf worden. Het enige wat veranderd is dat je nu goedkeuring moet vragen aan de minister van defensie alvorens tot een aanval over te gaan. Ik denk dat Double-Helix niet snel een aanval afkeurt, hij heeft al genoeg ervaring met oorlogsvoering en ik heb het volste vertrouwen in hem. Het is gewoon veel handiger als 1 persoon alle oorlogen coördineert. Dan kan hij bijv. een clanlid tegenhouden wanneer diegene een vriend van ons aanvalt of een vijand die al eens is aangevallen en waarvan we weten dat er een grote clan achterschuilt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef du_ke het volgende:
Het moet ook niet te laf worden hoor, dan groei ik zo langzaam.
Niemand is de dupe geworden,we hebben het al uitgewerkt,maar voortaan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef Timmehhh het volgende:
Kunnen we gewoon niet degene uit de clan flikkeren die een oorlog met een grote alliance veroorzaakt? Dan lichten we de aanvallende alliance in dat het een fout van een member was die uit de clan is gekicked en dat ze de ex-member helemaal mogen leegroven. Wij zijn er dan klaar mee.
Nu wordt iedereen de dupe van een paar gasten die niet opletten.
Helemaal mee eens. De plotselinge omslag na veel topics met blije raid-messages zijn alleen een beetje dubbel. De omslag vind ik dan ook prima; nu ik wat groter word is het risico op sterven groter en pijnlijker, en dus belangrijker om te voorkomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik denk niet dat 'we' te laf worden. Het enige wat veranderd is dat je nu goedkeuring moet vragen aan de minister van defensie alvorens tot een aanval over te gaan. Ik denk dat Double-Helix niet snel een aanval afkeurt, hij heeft al genoeg ervaring met oorlogsvoering en ik heb het volste vertrouwen in hem. Het is gewoon veel handiger als 1 persoon alle oorlogen coördineert. Dan kan hij bijv. een clanlid tegenhouden wanneer diegene een vriend van ons aanvalt of een vijand die al eens is aangevallen en waarvan we weten dat er een grote clan achterschuilt.
hmm, ik dacht dat FANPilen iets leuks was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef Shawn het volgende:
hmm, ziet er niet goed uit.. pas maar op dat je niet wordt ge-FANPiled![]()
Mwah, als ik Otto the Terrible mag geloven...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Niemand is de dupe geworden,we hebben het al uitgewerkt,maar voortaan...
quote:When a member is applying to FAN, we do not allow them to put FAN in their alliance.
We have them put in their bio, FAN APPLICANT or FAN PROTECTORATE.
That was CLEARLY marked in his bio when you attacked, and it even referenced that if you had any questions, to contact ME. FYI, This is done to keep my own FANmates from stomping a poser, but apparantly, you missed it.
You attacked my protectorate. You are an aligned nation. You have thereby attacked FAN.
Do you see where this is going?
YOU attacked MY protectorate, and you're complaining that this $100,000 isn't fair? The only reason that number is not $1,000,000 is because you managed to attack and DO NOTHING.
My protector has had to change DEFCON has had to spend money, to prepare to defend himself, BECAUSE YOU REFUSED TO READ? This has caused economic hardship.
I think you had better re-evaluate your offer and think carefully before you act.
Otto the Terrible
Kan je wel aan 100k komen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mwah, als ik Otto the Terrible mag geloven...
[..]
Jawel, maar ik probeer er eerst diplomatiek onder uit te komen. Ik heb al vrede aangeboden. Mijn volgende stap is uitleggen dat ik een buitenlander ben. I not understood, I foreigner.quote:
lol, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:36 schreef Frrreek het volgende:
nu ik wat groter word is het risico op sterven groter en pijnlijker, en dus belangrijker om te voorkomen.
Ja das best stom eigenlijk.. daarom moeten we eerst wat sterker worden om de bullies aan te kunnen pakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef Lyrebird het volgende:
hmm, ik dacht dat FANPilen iets leuks was.![]()
Ik heb nu een woordenwisseling met Otto the Great of zo, het baasje van die FAN clan, en het wordt me langzaam duidelijk dat FANPilen niet iets is om je op te verheugen. Hij begint nu met een boete van 1 miljoen te dreigen.
Er is hier sprake van phising. Er is een alliance member die duidelijk aangeeft geen alliance te hebben en als puntje bij paaltje komt dan haalt ie z'n grote broer erbij. Waarom geeft ie niet duidelijk aan wat z'n alliance is? Nu zit ie met de gebakken peren.
lolquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer er eerst diplomatiek onder uit te komen. Ik heb al vrede aangeboden. Mijn volgende stap is uitleggen dat ik een buitenlander ben. I not understood, I foreigner.
als je hulp nodig hebt moet je maar roepenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer er eerst diplomatiek onder uit te komen. Ik heb al vrede aangeboden. Mijn volgende stap is uitleggen dat ik een buitenlander ben. I not understood, I foreigner.
Ik hoop dat ik in termijnen kan betalen. Dat doen ze toch over het algemeen met paupers, niet? Inhouden van de uitkering...quote:
Ja dat vond ik ook dom maar ja wat kan je tegen zon grote alliance doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
hmm, ik dacht dat FANPilen iets leuks was.![]()
Ik heb nu een woordenwisseling met Otto the Great of zo, het baasje van die FAN clan, en het wordt me langzaam duidelijk dat FANPilen niet iets is om je op te verheugen. Hij begint nu met een boete van 1 miljoen te dreigen.
Er is hier sprake van phishing. Er is een alliance member die duidelijk aangeeft geen alliance te hebben en als puntje bij paaltje komt dan haalt ie z'n grote broer erbij. Waarom geeft ie niet duidelijk aan wat z'n alliance is? Nu zit ie met de gebakken peren.
Wat een koninklijke reactie. Zo logisch en krachtig geplaatst. Gewoon lappen die hap; mocht je een kleine aid gebruiken (zo'n 25-50k) wil ik best helpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
[..]
Het erge is ook nog dat die Otto the Terrible een kleintje is in z'n eigen clan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
[..]
quote:My protectorate is willing to stand down if you'll offer peace.
I will not concede that my argument is razor thin. FAN's policy is just that...ours, and will not be dictated by those outside.
I expect you to do the following:
1. Offer peace
2. Make a public apology in the CN Alliance Politics thread to my protectorate, myself, and to FAN, and PM that link to myself and my protectorate.
This will cease all hostilities, and will result in no unpleasantness between our two alliances.
Otto the Terrible
jepquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:55 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Het erge is ook nog dat die Otto the Terrible een kleintje is in z'n eigen clan.Een echte bully he, alleen de kleintjes pesten.
ook nog een excuus,ik denk dat iemand een leven nodig heeftquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef Diverse_Reality het volgende:
WeirdMicky gaat lekker: 5/29/2007 "Good evening, its a tech raid"...
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133577
Hij wil geen 100K meer en alleen maar een excuus? lol, hoe vernederend ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:56 schreef Lyrebird het volgende:
Hahaha, wat een mafkees.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ook nog een excuus,ik denk dat iemand een leven nodig heeft²
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef Double-Helix het volgende:
hahah opgelost dus?
ik ga" ik buitenlander,niet begrijpen" ook in het echte leven toepassen![]()
²_!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:31 schreef Lyrebird het volgende:
Het probleem is de wereld uit. Aardige lui, die van FAN. Kreeg ook een excuus van hun kant.
Pfff, wat ik allemaal wel niet doe om onder virtuele 100k uit te komen. Ik had nog een paragraaf voor een artikel willen schrijven, maar dat kwam er dus niet van.
Goed gehandeltquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:31 schreef Lyrebird het volgende:
Het probleem is de wereld uit. Aardige lui, die van FAN. Kreeg ook een excuus van hun kant.
Pfff, wat ik allemaal wel niet doe om onder virtuele 100k uit te komen. Ik had nog een paragraaf voor een artikel willen schrijven, maar dat kwam er dus niet van.
Mooi zo dat het je niets heeft gekost, behalve wat tijd dan.. Ik was me al een beetje schuldig aan t voelen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:31 schreef Lyrebird het volgende:
Het mag wel,je moet alleeen eerst een verzoek indienenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tof net weer 2 war slots vrij mag het niet meer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |