search wars als ze wil weten hoeveel oorlog hij heeft en bij nation rankings krijg je ook zijn tech te zien,maar deze gozer kreeg ik als tip van iemandquote:
Heb je toevallig een link, misschien wil ik hem ook nog wel ff kietelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik raidde iemand in anarchie, al zn soldaten weg, ik pakte aardig wat technologie en veel land, maakte 20 infra kapot en had nog wat cash erbij. Hij had nog nooit oorlog gevoerd en smeekte om vrede.
Ik voel me schuldig.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heb je toevallig een link, misschien wil ik hem ook nog wel ff kietelen![]()
7 dagen, of je moet vrede sluiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef Lyrebird het volgende:
Domme vraag: hoe lang duurt een oorlog?
mensen die om vrede smeken bied ik gewoon vrede aan en mijn excusesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik raidde iemand in anarchie, al zn soldaten weg, ik pakte aardig wat technologie en veel land, maakte 20 infra kapot en had nog wat cash erbij. Hij had nog nooit oorlog gevoerd en smeekte om vrede.
Ik voel me schuldig.
Zoiets deed ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mensen die om vrede smeken bied ik gewoon vrede aan en mijn excuses![]()
![]()
Ik help morgen mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.cybernations.n(...)Nation_ID=49276heeft 70 tech en ongeveer $12,383.98
ik heb ongeveer 60 tech aan overgehoudenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=49276 heeft 70 tech en ongeveer $12,383.98
Ik krijg ook steeds meer begrip voor bushquote:
Man; ik heb nog maar 30 tech....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 60 tech aan overgehouden![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer begrip voor bush[afbeelding]
Ah, het ging meer om de alliance die daar weer achter zit, namelijk:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef Double-Helix het volgende:
GDG zitten maar drie members in ?
Whehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Whizzkith het volgende:
Oke, ik krijg allemaal berichten binnen van boze leden van grote alliances, waar zijn jullie nou mee bezig?!
Graag peace offeren:
FJD -> Mujahid-ul-Mahdi (GDG)
Lyrebird -> Fish-o-rama (FAN)
Graag schadevergoeding betalen:
Lyrebird -> Fish-o-rama - 100.000
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
descendent, ik ben goddomme geen kutkloon_!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef Whizzkith het volgende:
Dit is nou juist de reden waarom we een Rules of War nodig hebben, de tech-, geld- en lolaanvallen moeten eerst worden onderzocht en goedgekeurd door een Minister van Defensie oid
Edit: Oh wacht, het ministerie van defensie heeft ook een van de twee aangevallenMaak er maar ministerie van buitenlandse zaken van
Stelletje oorlogzuchtige debielen hier in de alliance ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niemand doet toch en aanvraag bij me in![]()
Ja,ik heb me teveel laten gaan,maar nu niemand,echt niemand.quote:
Nou moet ik straks toch weer land gaan kopen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:07 schreef Double-Helix het volgende:
Vanaf nu geld het beleid van het ministerie van defensie weer,iedereen moet zich eraan houden en iedereen die nu een oorlog heeft lopen moet peace versturen!
En als ik jou nu aanval; moet ik daar dan ook eerst een verzoek voor indienen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja,ik heb me teveel laten gaan,maar nu niemand,echt niemand.
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En als ik jou nu aanval; moet ik daar dan ook eerst een verzoek voor indienen?![]()
Zegt degene die nog geen uur geleden trots over al zn tech raids liep te praten...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
Ik ben niet links maar om aan te vallen moet je vanaf nu gewoon een verzoek indienen,PUNT
Ik zei eerder dat ik mezelf teveel liet gaan,voor mij geen tech raids meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zegt degene die nog geen uur geleden trots over al zn tech raids liep te praten...![]()
![]()
Ach; het is wel beter denk ik; hoewel ik het wel jammer vind...![]()
Desconistan sticks to the rules!![]()
Jep en er komt een goedkeuring en als de verzoeker wenst dat anderen met hem gaan raiden dan zal een sqaudron op afgestuurd worden,zoniet dan mag hij het in zijn eentje doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef MkII het volgende:
idd ff duidelijke regels opstellen.
Dan kunnen die squadrons ook van pas komen als er een war is goedgekeurd, kunnen er direct meerdere op het target duiken.
Hoe gaat dit er in de praktijk uitzien? Op het forum een topic met goedgekeurde wars of alleen een persoonlijk bericht? Zal toch iets meer tijd in gaan zitten van het vinden van een target tot de goedkeuring en de daadwerkelijke aanval.
Maar kunnen we van te voren wel altijd weten of een natie door een (grote) alliance wordt gesteund dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jep en er komt een goedkeuring en als de verzoeker wenst dat anderen met hem gaan raiden dan zal een sqaudron op afgestuurd worden,zoniet dan mag hij het in zijn eentje doen.
Nee maar als een kleine kut landje heel veel tech heeft dan doet wel iets vermoeden eigelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar kunnen we van te voren wel altijd weten of een natie door een (grote) alliance wordt gesteund dan?![]()
Je hebt gezien hoe het er voor staat met North/Niek? (Als ie nog bestaat onder die naam).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef Diverse_Reality het volgende:
WeirdMicky gaat lekker: 5/29/2007 "Good evening, its a tech raid"...
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133577
En tja mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit als ik met iemand anders mee de afgrond in ga. Ik dacht dat iedereen wel zo'n beetje weet wat hij aan moet vallen.
WTF? Alliance Affiliation: Nonequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Whizzkith het volgende:
Oke, ik krijg allemaal berichten binnen van boze leden van grote alliances, waar zijn jullie nou mee bezig?!
Graag peace offeren:
FJD -> Mujahid-ul-Mahdi (GDG)
Lyrebird -> Fish-o-rama (FAN)
Graag schadevergoeding betalen:
Lyrebird -> Fish-o-rama - 100.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |