quote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef Fir3fly het volgende:
Geluid van de stream is niet optimaal geloof ik.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe je nog wel even een behoorlijk OP?![]()
Ik was al bezigquote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe je nog wel even een behoorlijk OP?![]()
een dubbele gibson sg heb ik me net laten vertellenquote:
tja, als je jaren 70 rock maakt, hoort een afro en een vlas snorretje erbij natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 12:52 schreef vanBnaarC het volgende:
wat is dat nou weer voor africa pruik die hij op heeft.
Hadden hippies ook vroeger
Ik wel. Maar ik zou nu wel eens wat nieuw materiaal willen horen. Gelukkig komt het nieuwe album dit jaar nog, als het goed isquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van Wolfmother
daar ga je alquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou nu wel eens wat nieuw materiaal willen horen. Gelukkig komt het nieuwe album dit jaar nog, als het goed is.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:52 schreef vanBnaarC het volgende:
wat is dat nou weer voor africa pruik die hij op heeft.
Hadden hippies ook vroeger
Ik vind 'm ook tofquote:
Harde liefde danquote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef kweek89 het volgende:
dit nummer is mijn ringtone van m'n telefoon atm....liefde dit nummer
Ik weet het niet maar die dubbele hals is wel erg gaaf.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat een Gibson waar de leadzanger op speelt?
Op preview TV van Essent/@home ben ik nog geen storing tegengekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef Fir3fly het volgende:
Geluid van de stream is niet optimaal geloof ik.
Ja, zijn volgens mij allemaal Gibson gitarenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat een Gibson waar de leadzanger op speelt?
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op preview TV van Essent/@home ben ik nog geen storing tegengekomen(en de kwaliteit van het beeld is beter dan de stream)
Het is op de stream ook alweer beter.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op preview TV van Essent/@home ben ik nog geen storing tegengekomen(en de kwaliteit van het beeld is beter dan de stream)
Treed Ali B er ook op, ja?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer twee mannen aangehouden. Bekenden van de politie uit Heerlen. Sommige mensen zouden werkelijk alles kwijt zijn, aldus 3FM Nieuws.
Het zijn echt een stel klootzakken die echt de boel verneuken daarmee voor de slachtoffersquote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer twee mannen aangehouden. Bekenden van de politie uit Heerlen. Sommige mensen zouden werkelijk alles kwijt zijn, aldus 3FM Nieuws.
No shit, Sherlock.quote:
ik wil ook @homequote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef kweek89 het volgende:
toen Wolfmother het jaar daarvoor in de Melkweg speelde had ik een kaartje maar verkoos naar een schoolfeest te gaan!
Aan de schandpaal ermee, die gasten, en dan natuurlijk midden op 't PP terrein.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
tv (161 @ @home) en ondertussen nog 3FM.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
kijken jullie live op de streams of op 3voor12 op tv?
dan heb ik nog steeds eindexamenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt morgen naar Groningen komen.
want? Wolfmother is erg groot in Australie en Engeland, en begint steeds groter in Nederland te worden...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:11 schreef Aoristus het volgende:
vreemd eigenlijk dat ze deze band op de laatste dag eb in de middag programmeren
Ja, dus vreemd dat ze niet op zondag in de avond staan, maar dat de organisatie er voor kiest om dan crapbandjes te laten spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef kweek89 het volgende:
[..]
want? Wolfmother is erg groot in Australie en Engeland, en begint steeds groter in Nederland te worden...
ik wil Muse geen crap noemenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dus vreemd dat ze niet op zondag in de avond staan, maar dat de organisatie er voor kiest om dan crapbandjes te laten spelen
Helemaal niet vreemd, deze band is een goede publiekstrekker, komen veel dagjes mensen op af, ideaal voor de PP Maandag.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:11 schreef Aoristus het volgende:
vreemd eigenlijk dat ze deze band op de laatste dag en in de middag programmeren
Ik wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik wil Muse geen crap noemen
dit was wel een goede afsluiter voor de zaterdag geweest, MM is pas crap...
t is toch al nat genoeg daarquote:Op maandag 28 mei 2007 13:15 schreef Flyduck het volgende:
zo je zou maar helemaal vooraan bij dat hek staan en naar de plee moeten....
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34826064&type=-1quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waar kan ik het overzicht van wat er uitgezonden wordt ookweer vinden? Ik ben nog steeds niet wakker..
Tosti, puik plan.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:16 schreef greatgonzo het volgende:
ff m'n tostie uit het ijzer halen...brb
Die is natuurlijk gegrepen door die vent in die regenboogdeurmattentrui, Pedro, de Belgische Panameesquote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Het schijnt trouwens dat Kirsten Dunst hier op Pinkpop heeft rondgelopen?
Dat is de vriendin van Johnny, de zanger van Razorlight..quote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Het schijnt trouwens dat Kirsten Dunst hier op Pinkpop heeft rondgelopen?
Dat is gezegd door Eddy Zoey op 3FM en bevestigd door the Lost Prophets die haar hebben ontmoet.![]()
Ging Kirsten Dunst niet met Jake Gyllenhaal?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van Johnny, de zanger van Razorlight..
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_444376.htmlquote:Op maandag 28 mei 2007 13:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ging Kirsten Dunst niet met Jake Gyllenhaal?![]()
Is die kameraad toevallig drummer?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:35 schreef greatgonzo het volgende:
eigenlijk is de rest niet echt interessant meer.... tenzij Korn toch nog gaat spelen als in hun hoogtijdagen
alhoewel een kameraad van me wel hoog opgeeft van de Dave Mattews band, dat maar eens checken
nee, maar tis toch meer een bigband+rock? Paar nummers gehoord bij Coen en Sander op 3FM, die geven er wel hoog van op..quote:Op maandag 28 mei 2007 13:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Is die kameraad toevallig drummer?
ok, meende veel trompetten + saxofoon te horen, vandaar.. heb ze nog nooit live gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is een redelijk grote band, maar bigband?
Drummers schijnen de drummer van zijn band nogal geweldig te vinden, vandaar
Dan had jij nog een stream, ik heb helemaal niks dat werkt . . .quote:
Leuk geregeld, bij On Stage zou je toch denken dat je te zien krijgt wat er op het podium staatquote:Op maandag 28 mei 2007 13:53 schreef RHCPeter het volgende:
Stonetour zit bij mij nog steeds op de stream hoor
Zit je wel bij central te kijken??
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 13:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Leuk geregeld, bij On Stage zou je toch denken dat je te zien krijgt wat er op het podium staat
Des Moines, Iowa, USAquote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef RHCPeter het volgende:
Waar komen deze lui vandaan?
Maximo Parkquote:Op maandag 28 mei 2007 15:02 schreef Aoristus het volgende:
weer die o,zo grappige bolhoedjes. Tierüng
ons papquote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef DuranK het volgende:
Five o'clock heroes..
Eerste reactie van ons pap: Die zijn wel heel erg braaf zeg![]()
En daar ben ik het mee eens![]()
Juistquote:Manisch Maxļmo Park beperkt houdbaar
Melodie verdwijnt door stadiongeluid
Op de albums en in de clubs kan Maxļmo Park concurreren met de beste Britse bands. Maar het vette festivalgeluid doet de band vandaag geen goed.
CONCERT
Maxļmo Park, Pinkpop John Peel Stage, zaterdag 26 mei 2007
MUZIEK
Hectische punkpop uit Newcastle-upon-Tyne waarbij de manische zang van Paul Smith centraal staat. Smith is erg van het grote gebaar en zingt nogal theatraal met een snik in de stem.
quote:
quote:CONCLUSIE:
Maxļmo Park blijft een geweldige band maar komt op plaat en in een kleine club echt beter tot zijn recht. Vandaag speelde de band in een goed gevulde tent op Pinkpop. Maar ik vrees dat het hoofdpodium ernaast nooit gehaald zal worden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?vpro3voor12tvcentral-bb.asxquote:Op maandag 28 mei 2007 15:32 schreef vanBnaarC het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947
werkt bij mij niet
Jouw conclusie ook?quote:
Nee als het goed is nietquote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Loserkid het volgende:
Worden de Arctic Monkeys uitgezonden?
het is en blijft typische muziek voor amerikanen (zuiden). Het is zeker niet slecht, maar ik begrijp wel waarom ze in europa minder succesvol zijn...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef kweek89 het volgende:
vind die dave matthews iets niet zo bijster interessant, klinkt wel grappig enzo...maar niet echt iets voor mij, kan me wel voorstellen dat het aanslaat bij mensen
Dave Mathews band ofzoquote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik luister nu...
Wie zijn dit ? Ik vind het wel lekker klinken.
Inderdaad, heb ik ook. Beetje saai enzo, maar ik kan wel snappen dat mensen het goed vinden. Is tenminste niet echt standaard en klinkt niet slecht.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef kweek89 het volgende:
vind die dave matthews iets niet zo bijster interessant, klinkt wel grappig enzo...maar niet echt iets voor mij, kan me wel voorstellen dat het aanslaat bij mensen
Spuit 11quote:
Niet live.quote:
Bijna vergeten. Bedankt voor de tip, op teevee is het allemaal toch iets beterquote:
En įls het wel live is, dan begrijp ik niet waarom ze dan niet gelijk het hele optreden uitzenden (uitzending duurt tot 16:55)quote:
Hij zei het idd. En het is de Janssen van Lebbis en Janssenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat zei Lebbis toch echt dacht ik.
Maar het wordt uitgezonden, dat is al wat...
Het hele optreden zal wel niet mogen, dus ik gok op 2 of 3 nummers.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En įls het wel live is, dan begrijp ik niet waarom ze dan niet gelijk het hele optreden uitzenden (uitzending duurt tot 16:55)
En geloof me maar als het op Ned 2 wordt uitgezonden, betekent dat de uitzendrechten zijn vrijgegeven en zou dat betekenen dat 3voor12 het ook zou mogen uitzenden, maar op de website staat er niets van vermeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat zei Lebbis toch echt dacht ik.
Maar het wordt uitgezonden, dat is al wat...
Oh die haal ik altijd door elkaarquote:Op maandag 28 mei 2007 16:16 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Hij zei het idd. En het is de Janssen van Lebbis en Janssen
Uitzending duurt tot 16:55, daarna begint Schepper & Co.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar ze spelen van 16.30 tot 17.30 toch?
Dat valt precies in die uitzending.
Ik zag het al eerder staan op de site van 3 voor 12. Maar dan krijgen we dus straks weer zoiets van.. 'we zijn op het laatste moment toch niet gerechtigd en blabla'quote:Op maandag 28 mei 2007 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En geloof me maar als het op Ned 2 wordt uitgezonden, betekent dat de uitzendrechten zijn vrijgegeven en zou dat betekenen dat 3voor12 het ook zou mogen uitzenden, maar op de website staat er niets van vermeld.
Dus lijkt het me stug dat het niet live is wat ned 2 uitzend.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uitzending duurt tot 16:55, daarna begint Schepper & Co.![]()
Draaiboek Pinkpop maandag 27 meiquote:Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zag het al eerder staan op de site van 3 voor 12. Maar dan krijgen we dus straks weer zoiets van.. 'we zijn op het laatste moment toch niet gerechtigd en blabla'
Klopt, dat had ik al gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 16:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Draaiboek Pinkpop maandag 27 mei
Helaas, geen Arctic Monkeys of Smashing Pumpkins... Kijk hier voor het volledige draaiboek.
We kregen helaas geen toestemming om iets van Marilyn Manson uit te zenden. Dat geldt ook voor Muse, The Fratellis, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Magic Numbers, Linkin Park en The Smashing Pumpkins.
Het lijkt jou stug dat het NIET live is?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus lijkt het me stug dat het niet live is wat ned 2 uitzend.
Misschien is Dolf Janssen niet goed ingelicht?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik al gezien
Maar net zei Janssen dus dat ze wel wat gingen uitzenden. Dus dat zou betekenen dat we straks op het eind weer een smoesje krijgen
Als AM toch van 16.30 is en dolf zegt 'over een half uur' (dus rond 16.30) dan lijkt het me stug dat ze het met max 15 minuten vertraging uitzendenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het lijkt jou stug dat het NIET live is?
Mij lijkt het juist stug dat het wel live is, ze zenden nu toch ook alleen compilaties uit van artiesten die al zijn geweest (Iggy Pop, Maximo Park, Snow Patrol). Als het live is wat ze uitzenden, waarom laten ze dan niet live beelden zien van Dave Matthews Band, die nu bezig is?
Mij lijkt het stug dat ze het straks UBERHAUPT uitzenden buiten beschouwing of het live of niet live is, want 3voor12 heeft die rechten niet, dan zal nederland 2 die ook wel niet hebben. En ik vind het uitermate raar dat zelfs als ze het straks live zouden uitzenden, ze het halverwege gaan afkappen voor een herhaling van Schepper & Co.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als AM toch van 16.30 is en dolf zegt 'over een half uur' (dus rond 16.30) dan lijkt het me stug dat ze het met max 15 minuten vertraging uitzenden
Klinkt leukquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef Aoristus het volgende:
Gogol Bordello! Ze hebben mijn sympathie nu al gewonnen
die vent met dat accordeon heeft een zonnebril op. Kan het cooler?quote:
Als Dolf zegt dat ze het uitzenden ga ik er van uit dat ze dat doen...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mij lijkt het stug dat ze het straks UBERHAUPT uitzenden buiten beschouwing of het live of niet live is, want 3voor12 heeft die rechten niet, dan zal nederland 2 die ook wel niet hebben. En ik vind het uitermate raar dat zelfs als ze het straks live zouden uitzenden, ze het halverwege gaan afkappen voor een herhaling van Schepper & Co.
Dat heb ik nu al 3x aangegeven, maar niemand lijkt te willen luisteren.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef Brahimov het volgende:
We kregen helaas geen toestemming om iets van Marilyn Manson uit te zenden. Dat geldt ook voor Muse, The Fratellis, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Magic Numbers, Linkin Park en The Smashing Pumpkins.
Da's wel beroerd
Nee maria mena stond al de hele dag op dit tijdstip hoor. En die zenden toch niets live uit? telkens pas als t afgelopen is.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef Asskicker14 het volgende:
3voor12 gaat Maria Mena uitzenden ipv Arctic Monkeys (wat al aangeeft dat ze de uitzendrechten niet hebben)
Dan toont het toch dat ik gelijk heb, als ze niets live uit gaan zenden, gaan ze ook niet de Arctic Monkeys zo direct uitzenden, zoals ik keer op keer aangeef. Hooguit vanavond een of enkele nummers en dat blijft ook maar de vraag.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:30 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee maria mena stond al de hele dag op dit tijdstip hoor. En die zenden toch niets live uit? telkens pas als t afgelopen is.
Hij spoort niet.. een festival hoort juist divers te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef jmac het volgende:
Wat zegt die nerd van 3voor12 nou? Dit hoort niet op pinkpop, maar op 3voor12?
edit: hij kraakt ze helemaal tot de grond af![]()
oh wachten op maria mena
Vanavond Ned3 kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef Brahimov het volgende:
Da's wel beroerd
Hij heeft gelijk, zulke types zie je ook vaak bij het Centraal Station. Een prima straatartiest dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef jmac het volgende:
Wat zegt die nerd van 3voor12 nou? Dit hoort niet op pinkpop, maar op 3voor12?
edit: hij kraakt ze helemaal tot de grond af![]()
oh wachten op maria mena
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
fratellis wordt nu wel uitgezonden om 18:30 op 3voor12
Zat ik ook al aan te denken. Die apekoppen zijn veel minderquote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef jmac het volgende:
Kan die camera niet dichter bij dat podium @ maria mena :S
Mooie dame, maar die stem isquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie dame, maar die stem is![]()
d is for dangerous nu I bet you look good on the dancefloor bij de Artic Monkeys.![]()
ze heeft ook kleine tietjes, so what? Het is toch een boeiende artiest of niet somsquote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef jmac het volgende:
Ik heb alle concerten van dr bezocht hier maar toen was ze veel (nee: veeeeeeeeeeel) beter. D'r stem slaat over en ze heeft dr weinig controle over nu somehow... Kan gebeuren![]()
ik ben benieuwd...zet der m'n vraagtekens bij...maar ik hoop het zoquote:
Niks flauws aan doen ze al jaren zo, is in overleg met Pinkpop om zo Pinkpop niet in de weg te zitten qua kaartverkoop. Jan Smeets maakt ieder jaar de Lowlands namen bekend op het PP hoofdpodium, altijd een leuk moment.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:46 schreef jmac het volgende:
Lowlands maakte trouwens vandaag namen bekend van namen daar. Beetje flauw om dat net nu te doen imo.
Niks an.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:03 schreef KneiterS het volgende:
Waarom keken jullie ook Maria Mena als ze de AM uitzonden?
Ah wist ik nietquote:Op maandag 28 mei 2007 17:05 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Niks flauws aan doen ze al jaren zo, is in overleg met Pinkpop om zo Pinkpop niet in de weg te zitten qua kaartverkoop. Jan Smeets maakt ieder jaar de Lowlands namen bekend op het PP hoofdpodium, altijd een leuk moment.
Ik zie nu pas dat dat op Ned 2 was, en nu is het alweer afgelopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:03 schreef KneiterS het volgende:
Waarom keken jullie ook Maria Mena als ze de AM uitzonden?
Lekker te vergelijken ookquote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wat slaapverwekkend die Maria Mena![]()
Ik zit klaar voor KoRn![]()
![]()
Ik hoop dat het geluid ok is, het is heel vaak zo dat KoRn zoveel geluid maakt dat je de zanger bijna niet hoortquote:Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Lekker te vergelijken ook![]()
Korn is wel leuk idd. ben benieuwd![]()
Ja zelfs ik als mega maria mena fan moet toegeven dat dit wel een heel slecht optreden isquote:Op maandag 28 mei 2007 17:19 schreef ruud_fr het volgende:
van Maria Mena vind ik eigenlijk alleen de band goed
boytoy babyquote:Op maandag 28 mei 2007 17:21 schreef Aoristus het volgende:
wat zingt ze nou, oortoi baby?
Zij kan er niets aan doen dat het kapot gedraaid wordt door skyradio en coquote:Op maandag 28 mei 2007 17:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dit helemaal niks. Van dat nummer I Misss you love wordt je toch gek. Als het op de radio was voor de zoveelste keer dan moet ik echt een andere zender opzetten![]()
boytoyquote:Op maandag 28 mei 2007 17:21 schreef Aoristus het volgende:
wat zingt ze nou, oortoi baby?
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef jmac het volgende:
Dat kind in t publiek liep zelf ook bijna te janken . Dacht zeker aan dr vriendje
gevalletje te vaak optreden denk ik. Zeker op de manier waarop zij zingt kan 't dan wel misgaan als je je net niet zo goed voelt.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Zou ze zelf in de gaten hebben dat haar stem niet lekker loopt?
10minuutjes. Maria mena begon laterquote:Op maandag 28 mei 2007 17:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Korn moet nu komen toch? Op Central stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |