quote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef Fir3fly het volgende:
Geluid van de stream is niet optimaal geloof ik.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe je nog wel even een behoorlijk OP?![]()
Ik was al bezigquote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe je nog wel even een behoorlijk OP?![]()
een dubbele gibson sg heb ik me net laten vertellenquote:
tja, als je jaren 70 rock maakt, hoort een afro en een vlas snorretje erbij natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 12:52 schreef vanBnaarC het volgende:
wat is dat nou weer voor africa pruik die hij op heeft.
Hadden hippies ook vroeger
Ik wel. Maar ik zou nu wel eens wat nieuw materiaal willen horen. Gelukkig komt het nieuwe album dit jaar nog, als het goed isquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van Wolfmother
daar ga je alquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou nu wel eens wat nieuw materiaal willen horen. Gelukkig komt het nieuwe album dit jaar nog, als het goed is.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:52 schreef vanBnaarC het volgende:
wat is dat nou weer voor africa pruik die hij op heeft.
Hadden hippies ook vroeger
Ik vind 'm ook tofquote:
Harde liefde danquote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef kweek89 het volgende:
dit nummer is mijn ringtone van m'n telefoon atm....liefde dit nummer
Ik weet het niet maar die dubbele hals is wel erg gaaf.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat een Gibson waar de leadzanger op speelt?
Op preview TV van Essent/@home ben ik nog geen storing tegengekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef Fir3fly het volgende:
Geluid van de stream is niet optimaal geloof ik.
Ja, zijn volgens mij allemaal Gibson gitarenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat een Gibson waar de leadzanger op speelt?
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op preview TV van Essent/@home ben ik nog geen storing tegengekomen(en de kwaliteit van het beeld is beter dan de stream)
Het is op de stream ook alweer beter.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op preview TV van Essent/@home ben ik nog geen storing tegengekomen(en de kwaliteit van het beeld is beter dan de stream)
Treed Ali B er ook op, ja?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer twee mannen aangehouden. Bekenden van de politie uit Heerlen. Sommige mensen zouden werkelijk alles kwijt zijn, aldus 3FM Nieuws.
Het zijn echt een stel klootzakken die echt de boel verneuken daarmee voor de slachtoffersquote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer twee mannen aangehouden. Bekenden van de politie uit Heerlen. Sommige mensen zouden werkelijk alles kwijt zijn, aldus 3FM Nieuws.
No shit, Sherlock.quote:
ik wil ook @homequote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef kweek89 het volgende:
toen Wolfmother het jaar daarvoor in de Melkweg speelde had ik een kaartje maar verkoos naar een schoolfeest te gaan!
Aan de schandpaal ermee, die gasten, en dan natuurlijk midden op 't PP terrein.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
tv (161 @ @home) en ondertussen nog 3FM.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
kijken jullie live op de streams of op 3voor12 op tv?
dan heb ik nog steeds eindexamenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt morgen naar Groningen komen.
want? Wolfmother is erg groot in Australie en Engeland, en begint steeds groter in Nederland te worden...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:11 schreef Aoristus het volgende:
vreemd eigenlijk dat ze deze band op de laatste dag eb in de middag programmeren
Ja, dus vreemd dat ze niet op zondag in de avond staan, maar dat de organisatie er voor kiest om dan crapbandjes te laten spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef kweek89 het volgende:
[..]
want? Wolfmother is erg groot in Australie en Engeland, en begint steeds groter in Nederland te worden...
ik wil Muse geen crap noemenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dus vreemd dat ze niet op zondag in de avond staan, maar dat de organisatie er voor kiest om dan crapbandjes te laten spelen
Helemaal niet vreemd, deze band is een goede publiekstrekker, komen veel dagjes mensen op af, ideaal voor de PP Maandag.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:11 schreef Aoristus het volgende:
vreemd eigenlijk dat ze deze band op de laatste dag en in de middag programmeren
Ik wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik wil Muse geen crap noemen
dit was wel een goede afsluiter voor de zaterdag geweest, MM is pas crap...
t is toch al nat genoeg daarquote:Op maandag 28 mei 2007 13:15 schreef Flyduck het volgende:
zo je zou maar helemaal vooraan bij dat hek staan en naar de plee moeten....
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34826064&type=-1quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waar kan ik het overzicht van wat er uitgezonden wordt ookweer vinden? Ik ben nog steeds niet wakker..
Tosti, puik plan.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:16 schreef greatgonzo het volgende:
ff m'n tostie uit het ijzer halen...brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |