Niet live.quote:
Bijna vergeten. Bedankt voor de tip, op teevee is het allemaal toch iets beterquote:
En áls het wel live is, dan begrijp ik niet waarom ze dan niet gelijk het hele optreden uitzenden (uitzending duurt tot 16:55)quote:
Hij zei het idd. En het is de Janssen van Lebbis en Janssenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat zei Lebbis toch echt dacht ik.
Maar het wordt uitgezonden, dat is al wat...
Het hele optreden zal wel niet mogen, dus ik gok op 2 of 3 nummers.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En áls het wel live is, dan begrijp ik niet waarom ze dan niet gelijk het hele optreden uitzenden (uitzending duurt tot 16:55)
En geloof me maar als het op Ned 2 wordt uitgezonden, betekent dat de uitzendrechten zijn vrijgegeven en zou dat betekenen dat 3voor12 het ook zou mogen uitzenden, maar op de website staat er niets van vermeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat zei Lebbis toch echt dacht ik.
Maar het wordt uitgezonden, dat is al wat...
Oh die haal ik altijd door elkaarquote:Op maandag 28 mei 2007 16:16 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Hij zei het idd. En het is de Janssen van Lebbis en Janssen
Uitzending duurt tot 16:55, daarna begint Schepper & Co.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar ze spelen van 16.30 tot 17.30 toch?
Dat valt precies in die uitzending.
Ik zag het al eerder staan op de site van 3 voor 12. Maar dan krijgen we dus straks weer zoiets van.. 'we zijn op het laatste moment toch niet gerechtigd en blabla'quote:Op maandag 28 mei 2007 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En geloof me maar als het op Ned 2 wordt uitgezonden, betekent dat de uitzendrechten zijn vrijgegeven en zou dat betekenen dat 3voor12 het ook zou mogen uitzenden, maar op de website staat er niets van vermeld.
Dus lijkt het me stug dat het niet live is wat ned 2 uitzend.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uitzending duurt tot 16:55, daarna begint Schepper & Co.![]()
Draaiboek Pinkpop maandag 27 meiquote:Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zag het al eerder staan op de site van 3 voor 12. Maar dan krijgen we dus straks weer zoiets van.. 'we zijn op het laatste moment toch niet gerechtigd en blabla'
Klopt, dat had ik al gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 16:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Draaiboek Pinkpop maandag 27 mei
Helaas, geen Arctic Monkeys of Smashing Pumpkins... Kijk hier voor het volledige draaiboek.
We kregen helaas geen toestemming om iets van Marilyn Manson uit te zenden. Dat geldt ook voor Muse, The Fratellis, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Magic Numbers, Linkin Park en The Smashing Pumpkins.
Het lijkt jou stug dat het NIET live is?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus lijkt het me stug dat het niet live is wat ned 2 uitzend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |