Des Moines, Iowa, USAquote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef RHCPeter het volgende:
Waar komen deze lui vandaan?
Maximo Parkquote:Op maandag 28 mei 2007 15:02 schreef Aoristus het volgende:
weer die o,zo grappige bolhoedjes. Tierüng
ons papquote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef DuranK het volgende:
Five o'clock heroes..
Eerste reactie van ons pap: Die zijn wel heel erg braaf zeg![]()
En daar ben ik het mee eens![]()
Juistquote:Manisch Maxïmo Park beperkt houdbaar
Melodie verdwijnt door stadiongeluid
Op de albums en in de clubs kan Maxïmo Park concurreren met de beste Britse bands. Maar het vette festivalgeluid doet de band vandaag geen goed.
CONCERT
Maxïmo Park, Pinkpop John Peel Stage, zaterdag 26 mei 2007
MUZIEK
Hectische punkpop uit Newcastle-upon-Tyne waarbij de manische zang van Paul Smith centraal staat. Smith is erg van het grote gebaar en zingt nogal theatraal met een snik in de stem.
quote:
quote:CONCLUSIE:
Maxïmo Park blijft een geweldige band maar komt op plaat en in een kleine club echt beter tot zijn recht. Vandaag speelde de band in een goed gevulde tent op Pinkpop. Maar ik vrees dat het hoofdpodium ernaast nooit gehaald zal worden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?vpro3voor12tvcentral-bb.asxquote:Op maandag 28 mei 2007 15:32 schreef vanBnaarC het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947
werkt bij mij niet
Jouw conclusie ook?quote:
Nee als het goed is nietquote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Loserkid het volgende:
Worden de Arctic Monkeys uitgezonden?
het is en blijft typische muziek voor amerikanen (zuiden). Het is zeker niet slecht, maar ik begrijp wel waarom ze in europa minder succesvol zijn...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef kweek89 het volgende:
vind die dave matthews iets niet zo bijster interessant, klinkt wel grappig enzo...maar niet echt iets voor mij, kan me wel voorstellen dat het aanslaat bij mensen
Dave Mathews band ofzoquote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik luister nu...
Wie zijn dit ? Ik vind het wel lekker klinken.
Inderdaad, heb ik ook. Beetje saai enzo, maar ik kan wel snappen dat mensen het goed vinden. Is tenminste niet echt standaard en klinkt niet slecht.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef kweek89 het volgende:
vind die dave matthews iets niet zo bijster interessant, klinkt wel grappig enzo...maar niet echt iets voor mij, kan me wel voorstellen dat het aanslaat bij mensen
Spuit 11quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |