Atitool of ff zoeken naar coolbits. Coolbits is een verandering in de registry. Door deze verandering kun je in de standaard driver van de 8800 je kaart overclocken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef Black_Ninja het volgende:
En officieel lid van de 8800 club![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb uiteindelijk niet eens me kast hoeven vervangen. Misschien ga ik dit nog wel doen als ik een koper kan vinden voor mijn huidige kast want deze is toch wel aan de kleine kant en die nieuwe die ik toch al had gekocht (hij mag nog terug) heeft wel een hoop voordelen. Nog maar even aankijken. Heeft iemand trouwens nog handige programmatjes waarmee je je kaart kan tweaken of monitoren?
Dual-Screen he?quote:
Alsof de refreshrate er iets toe doet op een lcdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dual-Screen he?
Btw.. ik vraag me af of dit je performance beinvloedt in games![]()
refreshrate enzo...
Hier op een GTS en de laatste WHQL drivers van de Nvidia site loopt het perfect!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef Black_Ninja het volgende:
Ben ik trouwens de enige die problemen heeft met supreme commander?
Als ik het spel wil starten krijg ik de melding dat mijn videokaart niet wordt ondersteund![]()
Ook met alle updates er op?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hier op een GTS en de laatste WHQL drivers van de Nvidia site loopt het perfect!
Alles max settings op Vista x64![]()
Ja gewoon automatisch gepatched via GPGNetquote:
Goeie link, thanks..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef Merovingian het volgende:
RivaTuner is een perfect tooltje. Hier is een pagina waarin staat hoe je je kaart kan tunen dat hij stil is in windows en koel is in games...
Ze zijn beter dan die kutdrivers van ATIquote:Op zondag 15 juli 2007 13:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zijn de drivers nog een beetje te pruimen van nVidia?
Met een Ti4280 kan je 3dMark05 en 06 niet eens draaien, dus een vergelijking gaat niet opquote:Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef Verbal het volgende:
Hoe zou een 8800 GTS 320 (binnenkort in nieuw systeem) zich benchmarkgewijs verhouden met een GeForce 4280 Ti (nu) ?
V.
Voor die spellen heb je geen 8800 nodig hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef Verbal het volgende:
Nee, snap ik, en draait op een ander systeem. Ik kan alleen niet wachten tot ik over hopelijk een tweetal maandjes een systeempje heb waarop ik allemaal leuke dingen kan draaien die nu niet kunnen. En dingen als GTA en HL2 en Far Cry op volle grafische kracht
Maar ik zal het topic niet verder vervuilen tot ik ook lid ben van de club
V.
Weet ik, maar ik heb een verouderd AGP-systeem en heb geen zin om te investeren in onderdelen van verouderde technologie. Dus ik kan die spellen op dit moment spelen, maar HL2 en GTS:SA zijn het uiterste wat ik in uitgeklede versie kan draaien... En Cysis komtquote:Op maandag 16 juli 2007 10:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Voor die spellen heb je geen 8800 nodig hoor
Ik speel nu GTA-SA en Far Cry met 16x AA en 16x AF alles op max 1280*1024 met 60fps![]()
Fijn.quote:edit: wannabe-leden mogen ook berichten plaatsen hoor![]()
Crysisquote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb een verouderd AGP-systeem en heb geen zin om te investeren in onderdelen van verouderde technologie. Dus ik kan die spellen op dit moment spelen, maar HL2 en GTS:SA zijn het uiterste wat ik in uitgeklede versie kan draaien... En Cysis komten daar heb ik wel wat sap voor nodig
![]()
Ik weet het, ik ben af en toe te soepelquote:[..]
Fijn.
V.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Het zijn me 7600 GT's in slileek alsof me boxed cpu koeler het was. Oww en de 8800 GTX past niet in een sonata 2
Nu moet ik dus ook een nieuwe case kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |