quote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef Dibble het volgende:
Btw is de Ultra al uit dan? Ik dacht namelijk dat die nog in ontwikkelingsfase verkeerde.
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef Devolution het volgende:
GTXEn de Ultra is pure geldklopperij
Een normale GTX is makkelijk op Ultra-niveau te krijgen. Spaar je ff 200 euro mee
![]()
Grappig dat nog helemaal nergens bevestigd is of die benchmarks echt zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Netsplitter het volgende:
Grappig dat Ati met Crysis beter is dan Nvidia.
[afbeelding]
Grappig dat Ati slechts tussen de 5 en 10% sneller is dan NVidia volgens deze benchmark, terwijl de NVidia kaart een half jaar ouder isquote:Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Netsplitter het volgende:
Grappig dat Ati met Crysis beter is dan Nvidia.
[afbeelding]
Ja ik zag het, tof dat je even refereert naar mijn clubquote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef Jonathon het volgende:
Welkom in m'n aan jou [Club E6600] opgedragen topic![]()
[..]
Grappig dat iedere Nvidia fanboy de kaart tegenover de GTX zet ipv de GTS.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Grappig dat Ati slechts tussen de 5 en 10% sneller is dan NVidia volgens deze benchmark, terwijl de NVidia kaart een half jaar ouder is
Grappig dat die grafiekjes zijn van een GTX en een XT. Ik krijg de indruk dat een ATI-fanboy die bench heeft geplaatst, dus wie zet er nou wat tegenover elkaar?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Grappig dat iedere Nvidia fanboy de kaart tegenover de GTX zet ipv de GTS.
Dan zijn de verhoudingen anders.
De XTX moet tegenover de GTX/Ultra komen.
Zo lastig is het toch niet? HDR aan ingame, AA instellen in rivatuner o.i.d.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:10 schreef Merovingian het volgende:
Alleen jammer dat je weer zo moeilijk moet gaan doen om HDR en AA tegelijk aan te krijgen... Dan ziet het er pas echt bruut uit
Werkt dat bij jou? Volgens mij krijg je dan geen AA, ook al staat ie toch aan in je nVidia control panel of andere programma's. Met nHancer lukt het wel, met een bepaalde compatibility modus ofzo. Maar je moet in ieder geval moeilijk doenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet? HDR aan ingame, AA instellen in rivatuner o.i.d.
Maar alles ingame zou makkelijker zijn ja...
Het feit wil dat ik oblivion pas vanochtend opnieuw geinstalleerd heb, dus nog niet veel ervaring mt nvidia+oblivion.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Werkt dat bij jou? Volgens mij krijg je dan geen AA, ook al staat ie toch aan in je nVidia control panel of andere programma's. Met nHancer lukt het wel, met een bepaalde compatibility modus ofzo. Maar je moet in ieder geval moeilijk doen
Klopt, met 1280 en alles max, hdr+aa haal je nog 50+ fps... Paar mooie textures installeren enzo, dan ziet het inderdaad nog beter uitquote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef vosss het volgende:
Met een 8800GTX zou je eik sowieso Oblivion een beetje moeten tweaken. Genoeg mods voor te vinden die het allemaal wat mooier maken enzo
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef Jonathon het volgende:
Als je nog eens tijd over heb? [Club nVidia] 8800![]()
He! Wat is er mis met 1280*1024?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Is de slogan oke?
ik sta achter je, pak ze.....quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Is de slogan oke?
2560 x 1024quote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef Camplo het volgende:
1680x1050 FTW
In windows ben ik het met je eens, in games nietquote:
Heb je hem al uitgespeeld HW?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion met AA, widescreen op high draait toch wel erg lekker.
Nee man, ben pas 2 dagen bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je hem al uitgespeeld HW?
Ik ben me toevallig vorige week nog eens gaan zitten voor de mainquest.
HAd al meer dan een half jaar niet meer gespeeld, misschien wel langer.
Destijds waren een hele zooi savegames corrupt en moest ik 25 uur ofzo terug naar mn meest recente savegame die het nog deed.
Nu moet ik weer een zooi guilds opnieuw doen, maargoed, dat mag de pret niet drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |