quote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef Dibble het volgende:
Btw is de Ultra al uit dan? Ik dacht namelijk dat die nog in ontwikkelingsfase verkeerde.
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef Devolution het volgende:
GTXEn de Ultra is pure geldklopperij
Een normale GTX is makkelijk op Ultra-niveau te krijgen. Spaar je ff 200 euro mee
![]()
Grappig dat nog helemaal nergens bevestigd is of die benchmarks echt zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Netsplitter het volgende:
Grappig dat Ati met Crysis beter is dan Nvidia.
[afbeelding]
Grappig dat Ati slechts tussen de 5 en 10% sneller is dan NVidia volgens deze benchmark, terwijl de NVidia kaart een half jaar ouder isquote:Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Netsplitter het volgende:
Grappig dat Ati met Crysis beter is dan Nvidia.
[afbeelding]
Ja ik zag het, tof dat je even refereert naar mijn clubquote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef Jonathon het volgende:
Welkom in m'n aan jou [Club E6600] opgedragen topic![]()
[..]
Grappig dat iedere Nvidia fanboy de kaart tegenover de GTX zet ipv de GTS.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Grappig dat Ati slechts tussen de 5 en 10% sneller is dan NVidia volgens deze benchmark, terwijl de NVidia kaart een half jaar ouder is
Grappig dat die grafiekjes zijn van een GTX en een XT. Ik krijg de indruk dat een ATI-fanboy die bench heeft geplaatst, dus wie zet er nou wat tegenover elkaar?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Grappig dat iedere Nvidia fanboy de kaart tegenover de GTX zet ipv de GTS.
Dan zijn de verhoudingen anders.
De XTX moet tegenover de GTX/Ultra komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |