ik kan t me bijna niet voorstellen. Ten Cate had Perez juist in bescherming genomen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij was t vanaf begin al geen succesformule. En was dat de druppel.
Me2.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Zou het toch jammer vinden als Perez weg moest, maar goed moest ik kiezen tussen ten Cate en Perez dan is het toch ten Cate.
Ik zou ook voor ten Cate kiezen denk ik...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Zou het toch jammer vinden als Perez weg moest, maar goed moest ik kiezen tussen ten Cate en Perez dan is het toch ten Cate.
Volgens mij is Delorge daar voor gehaald. Ben heel benieuwd hoe die jongen zich gaat ontwikkelen, want van wat ik begrepen heb, is het wel een kuitenbijtertje ook. Komend seizoen een hoop van Ed leren en dan het seizoen daarna wellicht de fakkel overnemen. Zou best een hele goede zet kunnen zijn geweest van Van Geel!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef Wooldoor het volgende:
We moeten alvast gaan zoeken naar een talent die over een jaar Davids kan gaan vervangen. Het zal lastig worden zo'n speler te vinden maar je ziet dat Ajax zo'n speler echt nodig had.
Is toch niet echt een jongen met fysieke kracht?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Fides het volgende:
Anita zou over een aantal jaar Davids wellicht kunnen vervangen. Niet exact zelfde positie, wel zelfde type speler kan het worden denk ik.
Of tactisch inzicht.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is toch niet echt een jongen met fysieke kracht?
een jongen van 18 met jarenlange ervaring ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Of tactisch inzicht.
Of jarenlange ervaring.
Leeft die ook nog?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer is Leonardo eigenlijk weer ganz gesund?
Die was gisteren weer flink feest aan het vierenquote:
Reken maar op winterstop volgend seizoen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer is Leonardo eigenlijk weer ganz gesund?
heeft hij goedquote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die was gisteren weer flink feest aan het vieren![]()
quote:Kenneth Perez wordt niet de opvolger van Wesley Sneijder. Dat zei Ajax-coach Henk ten Cate maandagavond in het AT5-programma FC Godenzonen. Ten Cate zegt te hopen dat Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft, maar als hij vertrekt is Perez in ieder geval niet zijn opvolger. De hoofdtrainer van Ajax ziet in Perez meer een aanvaller.
"Sneijder is een echte middenvelder, opbouwend", legt Ten Cate uit. "Perez is veel meer een aanvaller, hij is geen middenvelder." De Spaanse club Valencia heeft enkele weken geleden een bod uitgebracht op Sneijder. Overeenstemming over de transfersom is er echter nog altijd niet. Door de uitlatingen van Ten Cate lijkt de toekomst van Perez bij Ajax steeds onzekerder te worden.
Vast wel, goede speler natuurlijk (wel een kutventje). Feyenoord misschien??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er al clubs die Perez willen hebbeN?
Behalve die momenten heeft hij amper kansen gekregen. En je doet net of het een keertje of 3 is voorgekomen. Die man is haast effectiever dan de hele eredevisie bijelkaar. Als je Perez in het veld brengt is hij beslissend. Of hij nou twintig, of 10 minuten mee mag doen. Een schande dat hij nooit de kans kreeg en nu nog steeds niet lijkt te krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Gelukkig zien ze bij Ajax in dat Perez niet geschikt is als opvolger van Sneijder. Anders zouden we er behoorlijk op achteruit gaan. Behalve de momenten dat hij inviel wanneer Ajax opportunistischer ging spelen en hij daarvan kon proviteren heeft hij weinig laten zien.
Ach gut,quote:En dan dat overdreven geklap tijdens de wissel van Perez. Zolang heeft hij nog nooit naar ons geklapt. Wat een Teringjood!
Goede speler, maar die komt natuurlijk nooit naar Ajax.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:12 schreef Wooldoor het volgende:
Maar als Sneijder weggaat en Perez volgens ten Cate niet in aanmerking komt voor de nummer 10 positie zouden jullie Aisattie geen goed alternatief vinden? Die jongen wilt zijn contract bij psv nog niet verlengen omdat hij geen garantie krijgt dat hij vaak kan spelen. Ik denk dat hij een zeer goede optie zou kunnen zijn.
Aissati is een hele goede en creatieve voetballer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:12 schreef Wooldoor het volgende:
Maar als Sneijder weggaat en Perez volgens ten Cate niet in aanmerking komt voor de nummer 10 positie zouden jullie Aisattie geen goed alternatief vinden? Die jongen wilt zijn contract bij psv nog niet verlengen omdat hij geen garantie krijgt dat hij vaak kan spelen. Ik denk dat hij een zeer goede optie zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Cordoba32 het volgende:
aisatti/Perez ik zie een ruil...
Het zou echt zonde zjin van zo'n klasse spelerquote:Staande ovatie voor Perez
Officieel is Kenneth Perez nog niet vertrokken bij Ajax, maar de voetballer zwaaide zondagmiddag uitgebreid naar het Amsterdamse publiek.
Perez werd in de slotfase vervangen na een verdienstelijk optreden. De aanvaller wil het liefst vertrekken bij Ajax, na een seizoen waarin hij nooit zeker was van een basisplaats.
Gistermiddag verzorgde Perez een voetbalclinic, die hem door Ajax was opgelegd toen hij in december een grensrechter uitschold voor ‘kankerneger’. De Ajax-selectie sloot gisteravond het seizoen feestelijk af met een diner.
Gaat dus nooit gebeuren. Aissati is 'kroonjuweel' van PSV. Die laten ze nooit naar de concurrentie vertrekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Cordoba32 het volgende:
aisatti/Perez ik zie een ruil...
ehh, Donk heeft gewoon gelijk in deze, was een zeer kinderachtige reactie van Huntelaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Noshiba het volgende:
Muahahaha dat is pas kinderachtig, een beetje achteraf nadat je verloren heb door dat doelpunt iemand anders voor kleine jongetjes uitmaken!
A) Als hij het vooraf al zou zeggen, zou het helemaal nergens op slaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Noshiba het volgende:
Donk: 'Het zijn maar kleine jongetjes'
dinsdag 29 mei, door SV, Amsterdam, 08:31u, GPD
AZ-verdediger Ryan Donk werd zondag na zijn naar eigen zeggen onbewuste overtreding op Huntelaar teruggepakt door de Ajax-spits en Perez bij het doelpunt van de Amsterdammers.
Perez en Huntelaar juichten opzichtig voor de jonge verdediger. 'Ryan hoeft daarvoor niet meer te worden gestraft', zei Huntelaar droogjes. 'Hij is nu al genoeg gestraft'.
Donk zelf vindt de actie van de Ajacieden kinderachtig. 'Zwak dat-ie dat doet. En van Perez had ik het al helemaal niet verwacht. Ik heb er om gelachen. Zo zie je dat het maar kleine jongetjes zijn', aldus Donk.
www.ajaxshowtime.com
Muahahaha dat is pas kinderachtig, een beetje achteraf nadat je verloren heb door dat doelpunt iemand anders voor kleine jongetjes uitmaken!
Klopt. Maar wel een mooie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ehh, Donk heeft gewoon gelijk in deze, was een zeer kinderachtige reactie van Huntelaar.
Dat is precies mijn punt. Lézen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
een jongen van 18 met jarenlange ervaring ?
Ik kon het wel waarderen die actie van Huntelaar..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
A) Als hij het vooraf al zou zeggen, zou het helemaal nergens op slaan.
B) Ze hebben niet door dat doelpunt verloren.
C) Hij heeft gewoon gelijk.
Payback is a bitch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ehh, Donk heeft gewoon gelijk in deze, was een zeer kinderachtige reactie van Huntelaar.
Volledig terecht nadat donk op z'n borstkast is gaan staan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zag hem niet echt lachen op het moment zelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Noshiba het volgende:
AZ-verdediger Ryan Donk werd zondag na zijn naar eigen zeggen onbewuste overtreding op Huntelaar teruggepakt door de Ajax-spits en Perez bij het doelpunt van de Amsterdammers.
Perez en Huntelaar juichten opzichtig voor de jonge verdediger. 'Ryan hoeft daarvoor niet meer te worden gestraft', zei Huntelaar droogjes. 'Hij is nu al genoeg gestraft'.
Donk zelf vindt de actie van de Ajacieden kinderachtig. 'Zwak dat-ie dat doet. En van Perez had ik het al helemaal niet verwacht. Ik heb er om gelachen. Zo zie je dat het maar kleine jongetjes zijn', aldus Donk.
www.ajaxshowtime.com
Dat van van nistelrooy was echt de zieligste actie ooitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Payback is a bitch.
Ik vond het een goeie actie. Net als dat ik dat van Van Nistelrooij vond...
preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Payback is a bitch.
Ik vond het een goeie actie. Net als dat ik dat van Van Nistelrooij vond...
Inderdaad dat is veel erger. Dit is gewoon terugbetalen, niet netjes maar wel onschuldig. Typisch dat iedereen daar weer over valt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Volledig terecht nadat donk op z'n borstkast is gaan staan!
Jawel hij had zich moeten inhouden. Maar die spelers van Andorra zijn smeerlappen. Alles om je uit de wedstrijd te halen. In de emotie van de wedstrijd snapte ik het wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat van van nistelrooy was echt de zieligste actie ooitTegen een spelertje van fucking andorra.
Ze zoeken altijd wel iets als Ajax gewonnen heeft. Heel opvallend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Inderdaad dat is veel erger. Dit is gewoon terugbetalen, niet netjes maar wel onschuldig. Typisch dat iedereen daar weer over valt.![]()
quote:Staande ovatie voor Perez
Officieel is Kenneth Perez nog niet vertrokken bij Ajax, maar de voetballer zwaaide zondagmiddag uitgebreid naar het Amsterdamse publiek. Perez werd in de slotfase vervangen na een verdienstelijk optreden. De aanvaller wil het liefst vertrekken bij Ajax, na een seizoen waarin hij nooit zeker was van een basisplaats.
Gistermiddag verzorgde Perez een voetbalclinic, die hem door Ajax was opgelegd toen hij in december een grensrechter uitschold voor ‘kankerneger’. De Ajax-selectie sloot gisteravond het seizoen feestelijk af met een diner.
Hoezo kinderachtig?? Als je iemand zo uit de wedstrijd kan halen is het gewoon goed .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
excuses, teruglezen vergt teveel tijd, t gaat zo snel hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk even op de vorige pagina, langemeneer.
Ja dat was lachen, toen ging ik koprollend door de kamer en in de gordijnen hangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Huntelaar
Perez
Donk
En robbie, waarom vond je het van Van Nistelrooij wel een goede, leuke actie en nu van Huntelaar niet?
Hij zag er inderdaad helemaal niet zo vrolijk uit als hij nu zelf zegt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik zag hem niet echt lachen op het moment zelf.![]()
En het uitlachen van kuijt na een schwalbe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zag er inderdaad helemaal niet zo vrolijk uit als hij nu zelf zegt.
Wat een krampachtige reactie dit van Donk. Dat bewijst maar weer dat Huntelaar een geweldige 'onschuldige' maar oh zo effieciente manier heeft gevonden om zijn tegenstanders te kleineren.
Doet me een beetje denken aan zijn 'kusje'-reactie op Bosschaart vorig jaar in de Play-offs.
Inderdaad. Geweldig en nog binnen de spelregels ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo kinderachtig?? Als je iemand zo uit de wedstrijd kan halen is het gewoon goed .
Die was ik vergeten, dat was ook al zo des Konings.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En het uitlachen van kuijt na een schwalbe.
Huntelaar![]()
Nee, lees de spelregels eens onder het kopje spelbederf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad. Geweldig en nog binnen de spelregels ook.
Best aannemelijk. Omdat Huntelaar (om niks??) op de grond lag en Donk richting de bal ging.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Net alsof Donk "onbewust" op Huntelaar ging staan
Verdiende loon voor dat snotjong, welcome to the real world![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:13 schreef Longmen het volgende:
Iemand nog een gifje van KJH naar Donk na de goal. Een die niet "bandwith exceeded" geeft als melding?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, lees de spelregels eens onder het kopje spelbederf.
Dat was toch geen spelbederfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En het uitlachen van kuijt na een schwalbe.
Huntelaar![]()
Kleine kindertjes lachen ook op die manier..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo kinderachtig?? Als je iemand zo uit de wedstrijd kan halen is het gewoon goed .
Tuurlijk joh, alsof het mij ene moer kan schelen wie er CL speelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze zoeken altijd wel iets als Ajax gewonnen heeft. Heel opvallend.
Je zou bijna gaan denken dat het uit frustratie komt.
Ach flikker toch op dat soort dingen gebeuren op het aller hoogste niveau. Je moest eens weten wat er over en weer gezegd wordt tegen elkaar om elkaar uit de wedstrijd te halen en dan kom je hierover janken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kleine kindertjes lachen ook op die manier..
Ik vond het gewoon kinderachtig, wel typisch Huntelaar trouwens. Beetje sneeky gast is dat.
Dat jullie het geweldig vinden snap ik wel hoor, even de tegenpartij uitlachen. Maar als bv Farfan het bij een speler van Ajax zou hebben gedaan was de wereld te klein..![]()
En doe nu niet alsof dit soort vage acties dagelijks gebeuren of dat het heel gewoon is, want dat is het niet.
[..]
Tuurlijk joh, alsof het mij ene moer kan schelen wie er CL speelt.![]()
Dat is wel heel erg gezocht hoor. Als je op die manier gaat interpreteren dan kan je net zo goed iedereen die in Feijenoordshirt aan de aftrap verschijnt een kaart gaan geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als een andere speler van een ander team het zou doen, zouden die supporters het ook opnemen voor die speler en uitleggen dat het een reactie is. Dat gaat toch altijd zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kleine kindertjes lachen ook op die manier..
Ik vond het gewoon kinderachtig, wel typisch Huntelaar trouwens. Beetje sneeky gast is dat.
Dat jullie het geweldig vinden snap ik wel hoor, even de tegenpartij uitlachen. Maar als bv Farfan het bij een speler van Ajax zou hebben gedaan was de wereld te klein..![]()
En doe nu niet alsof dit soort vage acties dagelijks gebeuren of dat het heel gewoon is, want dat is het niet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg gezocht hoor. Als je op die manier gaat interpreteren dan kan je net zo goed iedereen die in Feijenoordshirt aan de aftrap verschijnt een kaart gaan geven.
maar ik vind het wel een terechte en volwassen reactie.....in ieder geval volwassener dan perez en huntelaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Noshiba het volgende:
www.ajaxshowtime.com
Oliedom? Kinderachtig? Dom? Geslepen noem ik het.. Het zit nou eenmaal in de aard van het beestje.. Hij speelt volgend jaar in ieder geval wel CL..! Hij had Donk ook een rotschop terug kunnen geven.. dat is was onprofessioneel.. dit is dan redelijk sportief vind ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Het was een oliedomme aktie van Huntelaar, niet professioneel als je dat doet.
Kinderachtig en dom is het eerder.
Maar ik snap de frustratie wel van hem..
Nijntje had de eer aan zichzelf moeten houden i.p.v. zichzelf zo te laten gaan..
quote:
Dat is heel wat anders dan een sliding voor iemand te gaan maken om hem even uit te lachen..quote:dat soort dingen gebeuren op het aller hoogste niveau. Je moest eens weten wat er over en weer gezegd wordt tegen elkaar om elkaar uit de wedstrijd te halen
De tranen staan in mijn ogenquote:en dan kom je hierover janken.![]()
Wel erg kortzichtig als je denkt dat gelauterde verdedigers niets zeggen tegen een spits die ze moeten dekken. Er blijft geen ziekte of famillie lid bespaard ... als die spits maar uit de wedstrijd wordt gehaald. En als je als spits zo een verdediger uit de wedstrijd wil halen is het stadion opeens te klein.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als een andere speler van een ander team het zou doen, zouden die supporters het ook opnemen voor die speler en uitleggen dat het een reactie is. Dat gaat toch altijd zo?
Ik vond het ook wat kinderachtig, je bent ook nog gewoon collega en Donk is op zich wel genoeg 'gestraft' met die eigen goal. Maar om er zo'n ophef over te maken door vooral anderen, neuh.
Wel mooi dat KJH niet meer het ideale schoonzoontje is, dat moet m.i. ook helemaal niet. Beetje geniepige trekjes als spits kan geen kwaad.
Hoort erbij, de een geeft een rotschop en de ander pakt smeert 't zn fout er nog maar even lekker in. Wen er maar aan, tegenwoordig mag je niet hard meer spelen dus zul je veel meer je tegenstander gaan intimideren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef venomsnake het volgende:
Dat is heel wat anders dan een sliding voor iemand te gaan maken om hem even uit te lachen..
Komt een beetje sneu over.. Maar ach, ik zal wel de enige zijn die daar zo over denkt dan..![]()
Ja, hij zal wel erg gefrustreerd geweest zijn na een eigen goal van een tegenstanderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Het was een oliedomme aktie van Huntelaar, niet professioneel als je dat doet.
Kinderachtig en dom is het eerder.
Maar ik snap de frustratie wel van hem..
Nijntje had de eer aan zichzelf moeten houden i.p.v. zichzelf zo te laten gaan..
Huh? naar welke club gaat hij dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
Hij speelt volgend jaar in ieder geval wel CL..!
Volwassen reactie?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
maar ik vind het wel een terechte en volwassen reactie.....in ieder geval volwassener dan perez en huntelaar.
Voorronde CL bedoel je. En hoe kun je dit nu weer "redelijk sportief" noemen? Hooguit minder onsportief...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oliedom? Kinderachtig? Dom? Geslepen noem ik het.. Het zit nou eenmaal in de aard van het beestje.. Hij speelt volgend jaar in ieder geval wel CL..! Hij had Donk ook een rotschop terug kunnen geven.. dat is was onprofessioneel.. dit is dan redelijk sportief vind ik.
Ik begrijp jou frustratie ook wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |