Ja, ik zo een nieuwe Alves bij AZ terecht komen, en het is ook akelig stil rondom Krkic en Motta...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef devv05 het volgende:
Da Silva naar AZ, dat is mooi klote. Waarom is Ajax niet wat daadkrachtiger geweest? We hebben juist een extra spits nodig, hij kostte bijna niks, en als Ajax interesse toonde had je AZ wel af kunnen troeven.
Och, dat borrelt wel weer eens op.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, ik zo een nieuwe Alves bij AZ terecht komen, en het is ook akelig stil rondom Krkic en Motta...
De zomer is nog lang inderdaad. Ik heb vertrouwen genoeg in Van Geel dat-ie nog wel met wat moois op de proppen komt.quote:
Ik kan er niet zo wakker van liggen eigenlijk. Wij in Nederland focussen ons op Ari da Silva. Maar waarom eigenlijk? Omdat Heerenveen hem scoutte? Omdat Afonso Alves het dit jaar geweldig deed? Huntelaar blijft, en dat weet die Ari natuurlijk ook. Huntelaar speelt zo goed als alle wedstrijden, en dus hebben we iemand nodig die het geen probleem vindt om op de bank te zitten.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef devv05 het volgende:
Da Silva naar AZ, dat is mooi klote. Waarom is Ajax niet wat daadkrachtiger geweest? We hebben juist een extra spits nodig, hij kostte bijna niks, en als Ajax interesse toonde had je AZ wel af kunnen troeven.
Inzaghiquote:Op maandag 28 mei 2007 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo wakker van liggen eigenlijk. Wij in Nederland focussen ons op Ari da Silva. Maar waarom eigenlijk? Omdat Heerenveen hem scoutte? Omdat Afonso Alves het dit jaar geweldig deed? Huntelaar blijft, en dat weet die Ari natuurlijk ook. Huntelaar speelt zo goed als alle wedstrijden, en dus hebben we iemand nodig die het geen probleem vindt om op de bank te zitten.
Volgens mij vind iedere topsporter t kut om niet te kunnen spelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo wakker van liggen eigenlijk. Wij in Nederland focussen ons op Ari da Silva. Maar waarom eigenlijk? Omdat Heerenveen hem scoutte? Omdat Afonso Alves het dit jaar geweldig deed? Huntelaar blijft, en dat weet die Ari natuurlijk ook. Huntelaar speelt zo goed als alle wedstrijden, en dus hebben we iemand nodig die het geen probleem vindt om op de bank te zitten.
Niet omdat Heerenveen 'm scout, heb er gewoon veel goede dingen over gehoord en denk dat het een goede spits kan zijn/worden. Wie zegt dat hij niet een jaar genoegen had willen nemen met de plek achter KJH? Huntelaar is volgende zomer toch weg en dan had hij z'n kans gekregen. Maar volgens mij heeft Ajax het niet eens echt geprobeerd. Ik mag hopen dat ze een andere centrumspits op het oog hebben dan, want met alleen KJH kom je er ook volgend seizoen weer niet. Momenteel hebben we geen enkel alternatief.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:50 schreef StarGazer het volgende:
Ik mis een penalty, ik schiet ze in eigen doel. Ik ben Ryan Donk, stiekem Ajacied.
quote:28/5/2007 - 'PSV volgt onderhandelingen Kanu'
Volgens het Nigeriaanse This Day komt PSV in de markt voor Nwanko Kanu indien die er niet in slaagt tot een akkoord te komen met Portsmouth. Kanu zou een voorkeur hebben voor een verlengd verblijf bij Portsmouth en is daarover al geruime tijd in onderhandeling. Indien die onderhandelingen mochten mislukken, zouden volgens This Day de Spaanse clubs Espanyol, Osasuna en PSV geinteresseerd zijn.
Ronald Koeman toonde vorig seizoen ook al interesse in de aanvaller.
Kluivert die de spitsen traint en leert aan te nemenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef twi het volgende:
Een Kluivert, maar ook als Leonardo weer op niveau is kan hij daar prima spelen. Babel kan z'n kansen daar krijgen om zich op die positie te ontwikkelen. Kluivert zou mooi zijn ja, die kan toch maar een of twee keer in de maand echt spelen, en zou met een prestatiecontract weinig kosten.
Nu Huntelaar heeft aangegeven nog een jaar te willen blijven voor zijn ontwikkeling, is een spits niet zo'n grote prioriteit meer. En je kunt niet zomaar alle spelers kopen om zo te voorkomen dat ze bij AZ gaan spelen.
Kluivert, die heeft bij psv toch wel aangetoond niet meer dan een schim van de oude Kluivert te zijn. Bovendien heb je daar niets aan voor de toekomst en is het nog maar de vraag of hij wel genoegen neemt met een tweede plaats. En hij heeft voor psv gekozen. Leonardo zou inderdaad kunnen, maar zie ik liever op de vleugel (daar hebben we ook al geen goede spelers voor)quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef twi het volgende:
Een Kluivert, maar ook als Leonardo weer op niveau is kan hij daar prima spelen. Babel kan z'n kansen daar krijgen om zich op die positie te ontwikkelen. Kluivert zou mooi zijn ja, die kan toch maar een of twee keer in de maand echt spelen, en zou met een prestatiecontract weinig kosten.
Nu Huntelaar heeft aangegeven nog een jaar te willen blijven voor zijn ontwikkeling, is een spits niet zo'n grote prioriteit meer. En je kunt niet zomaar alle spelers kopen om zo te voorkomen dat ze bij AZ gaan spelen.
Shota heeft al aangegeven na dit (huidig) seizoen waarschijnlijk te stoppen met voetballen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef BB-boy het volgende:
Ik zou zelf Shota graag terugzien, maar ik weet niet tot hoelang hij een contract heeft.
psv heetf '95 spelers wel hoog in de bol zittenquote:
Nwanko Kalou??quote:Op maandag 28 mei 2007 13:02 schreef MaxC het volgende:
We moeten PSV voor zijn en zelf Kanu halen
Kanu natuurlijk
Dan moet hij maar lekker het laatste jaar van zn carriere bij zijn echte cluppie afsluiten.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Shota heeft al aangegeven na dit (huidig) seizoen waarschijnlijk te stoppen met voetballen.
Hmn, ik denk dat Kluivert weldegelijk nog potentie heeft, PSV is gewoon niet zijn team en bij Ajax is hij toch weer op zijn oude nest met vertrouwd spel. Daar komt nog bij kijken dat ik hem graag zie trainen met Huntelaar en vooral Babel om eens wat dingen uit te wisselen, bijv de briljante aannames van Kluivert overbrengen enzo...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kluivert, die heeft bij psv toch wel aangetoond niet meer dan een schim van de oude Kluivert te zijn. Bovendien heb je daar niets aan voor de toekomst en is het nog maar de vraag of hij wel genoegen neemt met een tweede plaats. En hij heeft voor psv gekozen. Leonardo zou inderdaad kunnen, maar zie ik liever op de vleugel (daar hebben we ook al geen goede spelers voor)
En geen hoge prioriteit, wat nou als Huntelaar na 2 wedstrijd zwaar geblesseerd raakt? Dan zit je de een half seizoen zonder spits. Sowieso kan hij nooit alle wedstrijden spelen en moet je gewoon een backup plan hebben. Ik wilde de speler niet omdat AZ hem wilde (wist ik niet eens, alleen dat Ajax hem volgde) maar omdat ik er een goed gevoel bij had. En Babel in de spits, alsjeblieft niet zeg, met zn rendemenent nul. Dan wordt het een behoorlijk doelpuntloos seizoen, als ook Sneijder nog eens weggaat.
op www.ajax.nl kan je de wedstrijd gratis terug kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:08 schreef MaxC het volgende:
Kan je eigenlijk nog de wedstrijden van gisteravond laat terugzien? Wil die camerastand wel is zien!
We moeten trouwens wel een pinchitter voor volgend jaar hebben, iemand waarmee je echt wat kan forceren. Stel dat het gister langer 0-0 was gebleven, wie had je dan in kunnen gooien? Lindenbergh, Maduro? We hadden geen enkele aanvaller meer(Manu zat op de tribune)
Erg gewaagde opstelling wel hoor, 5 aanvallers en maar 3 verdedigers.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hmn, ik denk dat Kluivert weldegelijk nog potentie heeft, PSV is gewoon niet zijn team en bij Ajax is hij toch weer op zijn oude nest met vertrouwd spel. Daar komt nog bij kijken dat ik hem graag zie trainen met Huntelaar en vooral Babel om eens wat dingen uit te wisselen, bijv de briljante aannames van Kluivert overbrengen enzo...
Een extra spits lijkt me wel heel belangrijk en ik hoop nog steeds op Alves, dan kun je Huntelaar en Alves naast elkaar zetten:
----------Huntelaar------------Alves--------------
-----------------------Perez------------------------
Babel----------------------------------Bakircioglu
-----------Davids--------------Gabri--------------
Emanuelson---------Stam-----------Heitinga
Ah top dat je mij er FF op wijst. Gister niet gezien namelijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:15 schreef MaxC het volgende:
Om 14.05 trouwens nog herhaling van Studio Voetbal met Stam
Ja ik vond het ook al vreemdquote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Erg gewaagde opstelling wel hoor, 5 aanvallers en maar 3 verdedigers.
Litmanenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NEXVhnQJjUA![]()
Moet kunnen, zolang de spitsen maar lekker voetballen en de verdediging goed wordt geholpen door de middenvelders moet het kunnen! Overigens ook mijn pes opstellingquote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
^*(*^_£"(&*"£) Ravanelliquote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef Aanvoerder het volgende:
We hadden 'm moeten winnen in 95/96.
True. Waren ook dat jaar oppermachtig. Nog oppermachtiger dan in 1994-1995 eigenlijk. Madrid vernederd, Dortmund vernederd, en Panathinaikos uit vernederd. Met overmacht groepswinnaar geworden, slechts 2 doelpunten geincasseerd in de weg naar de finale. Jammer dat we de finale speelden tegen de dopingslikkers van Juventus.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef Aanvoerder het volgende:
We hadden 'm moeten winnen in 95/96.
Dan moet het maar dit jaar! Finale CL Ajax - PSV 5-1quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
True. Waren ook dat jaar oppermachtig. Nog oppermachtiger dan in 1994-1995 eigenlijk. Madrid vernederd, Dortmund vernederd, en Panathinaikos uit vernederd. Met overmacht groepswinnaar geworden, slechts 2 doelpunten geincasseerd in de weg naar de finale. Jammer dat we de finale speelden tegen de dopingslikkers van Juventus.
Ze waren gewoon te bang voor AJAX! AFCA CBS!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
True. Waren ook dat jaar oppermachtig. Nog oppermachtiger dan in 1994-1995 eigenlijk. Madrid vernederd, Dortmund vernederd, en Panathinaikos uit vernederd. Met overmacht groepswinnaar geworden, slechts 2 doelpunten geincasseerd in de weg naar de finale. Jammer dat we de finale speelden tegen de dopingslikkers van Juventus.
Pure angst bij die gozerquote:Op maandag 28 mei 2007 13:21 schreef Boixos_Nois het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ui0bKF-Nk2A
held![]()
Die blik in die ogen van die gozert, kerel scheit alle kleuren van de regenboogquote:Op maandag 28 mei 2007 13:21 schreef Boixos_Nois het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ui0bKF-Nk2A
held![]()
gelukkig maar .quote:'Elia heeft voor FC Twente gekozen'
Volgens De Telegraaf heeft Eljero Elia voor FC Twente gekozen. Ajax wilde hem ook graag vastleggen en dan direct weer uitlenen, omdat Ten Cate op dit moment nog geen versterking in hem ziet. Elia gaf volgens De Telegraaf echter de voorkeur aan FC Twente.
Die avater, Huntelaarquote:
Je kan het altijd proberen hij kost waarschijnlijk niets, straks groeit hij uit tot een topper en moeten we hem weer kopen voor 7 miljoen.quote:
Mooi filmpje. Jaapquote:Op maandag 28 mei 2007 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6qYRS_mY6AI&mode=related&search=
Rond 1.30 stam tegen ronaldinho
Wat dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:55 schreef jna het volgende:
Ook mooi wat Zlatan zei over Stam
Nou, nou...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:56 schreef StarGazer het volgende:
Geen Elia, heerlijk.
Dat ie nog nooit iemand had gezien met zo'n sterk lichaam, dat als je tegen hem aanloopt het gewoon aanvoelt als een muur.quote:
alsnog Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 mei 2007 14:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat juichen van Klaas Jan na de 2-0 van Donk
Johnny die weer scoort
Die assist van Klaas Jan op Gabri
Ik heb gisteren een geweldige verjaardag gehad dankzij Ajax
Beter cadeau hadden we je niet kunnen geven zeker?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat juichen van Klaas Jan na de 2-0 van Donk
Johnny die weer scoort
Die assist van Klaas Jan op Gabri
Ik heb gisteren een geweldige verjaardag gehad dankzij Ajax
Waarvan Urby niet eens een echt verdediger is.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jullie?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Beter cadeau hadden we je niet kunnen geven zeker?
Serieus, ga zo spelen met pes! je wint allesquote:Op maandag 28 mei 2007 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan Urby niet eens een echt verdediger is.
NoFI hoor, maar wat een slechte opstelling. Zovaak als Urby z'n man laat lopen, zit je op minstens 2 tegengoals per wedstrijd.
Nu maar hopen dat ze het gaan redden. Maar met Davids erbij heb ik er wat meer vertrouwen inquote:
Idd, ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze het gaan redden. Maar met Davids erbij heb ik er wat meer vertrouwen in.
Ach, hij is gewoon zwaar over de zeik. Prima. Ik geloof niet dat hij in de kleedkamer zo mild over zijn eigen spelers is en alles op de scheids gooit. Gewoon een verdediging voor z'n team.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef StarGazer het volgende:
Daar is oppercalimero Van Gaal weer hoor
quote:AZ-aanvaller Jenner: 'We gaan Ajax pakken'
AZ-aanvaller Julian Jenner is optimistisch gestemd voor het allesbeslissende play-offduel, zondag tegen Ajax. De Alkmaarders verdedigen een 2-1 voorsprong in de Amsterdam ArenA. “Mijn voorgevoel zegt dat we met 2-0 gaan winnen”, zegt Jenner in Metro. “Wij gaan Ajax pakken. We zijn erg aan elkaar gewaagd. (…..) In drie van de vier wedstrijden waren wij de betere ploeg, dus is het zaak om door te zetten.”
Jenner denkt dat AZ toe is aan de Champions League. “AZ gaat stapje voor stapje omhoog. De club is vier jaar achter elkaar ver gekomen in Europa, dus we zijn er klaar voor.” (MA)
Ja das toch hetzelfde als de quote van ten Cate erbij pakt over wie kampioen wordt?quote:
Of niet blijf maar in Alkmaar jongen Jennerquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jenner
De speler die zichzelf de beste rechtsbuiten vind met zijn doorzichtige acties![]()
![]()
"ik hoop dat we winnen, maar het gaat moeilijk worden"quote:Op maandag 28 mei 2007 14:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja das toch hetzelfde als de quote van ten Cate erbij pakt over wie kampioen wordt?
Das toch logisch dat HtC zoiets gaat roepen? Dan riepen vele ajacieden ook over de uit wedstrijd tegen AZ...
Wat moet je dan zeggen?"Ik verwacht dat we verliezen, en dan we een 3-0 om de oren krijgen".
"CL is niets voor AZ, want we zullen er in de 1e ronde al uit liggen"![]()
Wat was jouw reactie geweest in deze dan?
Das zo'n mediatrainings antwoord die al veels te veel gemaakt word..na iedere wedstrijd krijg je altijd van die neutrale saaie opmerkingen van spelers.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
"ik hoop dat we winnen, maar het gaat moeilijk worden"
T verschil is alleen dat HtC de coach van AJAX is.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das zo'n mediatrainings antwoord die al veels te veel gemaakt word..na iedere wedstrijd krijg je altijd van die neutrale saaie opmerkingen van spelers.![]()
Doe eens als HtC of als een van Gaal.![]()
En? De reacties die ze geven zijn aardig te vergelijken hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef Loserkid het volgende:
[..]
T verschil is alleen dat HtC de coach van AJAX is.
Wij zijn de beste!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
En? De reacties die ze geven zijn aardig te vergelijken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |