tvp is goed, maar wil m schoonhouden voor echt FB.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat absurd dat hier je berichten direct worden verwijderd. En een tvp mag natuurlijk wel.
Is een maandban niet een beetje veel van het goede?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:11 schreef yvonne het volgende:
PJORourke en SCH negeren alle waarschuwingen, beide een maand weg.
Wij gaan niet over banduur, forum@fok.nl wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Is een maandban niet een beetje veel van het goede?
Tsjah, om nou te mailen naar dat adres vanwege SCH en PJORourke is ook lichtelijk overdreven. Ik zal ze niet enorm missen, maar een maandban komt over als flinke politieke censuur.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wij gaan niet over banduur, forum@fok.nl wel.
Als politieke censuur gelijk staat aan bashen, klieren, verkloten en waarschuwingen in de wind slaan dan doen we iets goed. O ja FOK! is geen democratie en daarmee sluiten we dit hoofdstuk af.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Tsjah, om nou te mailen naar dat adres vanwege SCH en PJORourke is ook lichtelijk overdreven. Ik zal ze niet enorm missen, maar een maandban komt over als flinke politieke censuur.
donequote:Op maandag 28 mei 2007 17:00 schreef Double-Helix het volgende:
[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 11
centraal graag
Done.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:36 schreef freako het volgende:
Lachen met liberaal Linschoten
mag "van" eruit, de man heet Linschoten.. Allitereert het meteen ook beter.
EU, er verandert weinig tot niks, stem dus gewoon NEE
veranderd -> verandert
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Teletubbie homo!?!? Polen lidmaatschap EU is vergissing!! dubbel met een topic in, volgens mij, NWS.
gefixt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef Dagonet het volgende:
Idd dubbel met Poolse overheid gaat geaardheid Tinky Winky onderzoeken
En in dat Teletubbies-mogen-geen-homo-zijn-in-Polen topic had Chewie al gereageerd, en gooide Rock 'm dicht. Leuk toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Ryan3 het volgende:
Allemaal leuk en aardig die slotjessdrift, Chewie, maar in dit topic (extreem) Rechts plaatst je collega, Rock, nog een tvp. De OP is weliswaar mager, maar het idee erachter is zeker bediscussieerbaar, althans men mag aannemen dat je collega dat van mening is.
Dit topic Moet POL dependance krijgen in BNW? onder verwijzing dat het zelfs voor ONZ niet leuk zou zijn gaat dicht, echter jouw collega van BNW, Northernstar, ziet er (in de opzet) getuige zijn reactie De noodzaak van het Brave New World forum? weldegelijk brood in.
Wellicht een tvp om het topic in de gaten te houden vanwege de vraag over dit topic achter de schermenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Ryan3 het volgende:
Allemaal leuk en aardig die slotjessdrift, Chewie, maar in dit topic (extreem) Rechts plaatst je collega, Rock, nog een tvp. De OP is weliswaar mager, maar het idee erachter is zeker bediscussieerbaar, althans men mag aannemen dat je collega dat van mening is.
Dan open je daar toch een topic over het linkse complot, hier in POL zitten we er niet op te wachten. De discussie of er POL topics die kant op kunnen is ook niet meer nodig aangezien de meeste complottheorien met de politiek te maken hebben.quote:Dit topic Moet POL dependance krijgen in BNW? onder verwijzing dat het zelfs voor ONZ niet leuk zou zijn gaat dicht, echter jouw collega van BNW, Northernstar, ziet er (in de opzet) getuige zijn reactie De noodzaak van het Brave New World forum? weldegelijk brood in.
Wat voor een vraag? Dat de OP mager is dat ziet je direct. Achterliggende gedachte is interessant (hoewel natuurlijk een variant van een riedeltje dat behoorlijk ingesleten is op Fok!).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wellicht een tvp om het topic in de gaten te houden vanwege de vraag over dit topic achter de schermen![]()
[..]
Het draait de boel om, veel van wat in POL ter sprake wordt gebracht, heeft overlap met complottheorieën of is gewoon complotdenken en hoort hier dus eigenlijk niet thuis. Gelukkig is daar nu een stortbak voor.quote:
Dan open je daar toch een topic over het linkse complot, hier in POL zitten we er niet op te wachten. De discussie of er POL topics die kant op kunnen is ook niet meer nodig aangezien de meeste complottheorien met de politiek te maken hebben.
Wat te doen met dat topicquote:
Die "stortbak" was er eerst ook al Tru genoemd.quote:Het draait de boel om, veel van wat in POL ter sprake wordt gebracht, heeft overlap met complottheorieën of is gewoon complotdenken en hoort hier dus eigenlijk niet thuis. Gelukkig is daar nu een stortbak voor.
PS boven je post staat trouwens een flamebait.
Wat is een flamebaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
PS boven je post staat trouwens een flamebait.
Maar hij kan dan toch terug indien TS er een beter verhaaltje van maakt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat te doen met dat topic![]()
Mijn antwoord was dichtgooien en voegde gelijk de daad bij het woord.
[..]
[..]
Ja, maar die werd als niet respectabel gezien. Het is ook niet niets indien bewezen wordt dat wat jij ziet als je wereldbeeld eigenlijk een vorm van paranoïa is, dat begrijp ik wel. EchtGaaf had een dergelijke onthutsende reactie, meen ik, toen iets van zijn hand over de moord op Fortuyn naar de eeuwige jachtvelden in TRU werd verwezen. TRU wordt nu eenmaal geassocieerd met esotherie. Dat is nu over. Nu is er BNW. Dat lijkt me een stuk respectabeler.quote:Die "stortbak" was er eerst ook al Tru genoemd.
Hoezo, die usernaam maakt in mij de bijna onbedwingbare neiging los om mijn weerzin van kleine paardjes uit te spreken. Verder had hij een good point, waarop ik later wilde terugkomen.quote:PS: redelijk mild dan toch, ik had ook al zo mijn vraagtekens toen ik je ponyreactie's las vanochtend![]()
Als TS daar behoefte aan heeft kan dat best.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hij kan dan toch terug indien TS er een beter verhaaltje van maakt?
Nu welquote:Heb ik overigens al gemeld dat ik ponies weerzinwekkende creaturen vind?
Nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |