Het bevalt je niet dus censuur? rechts maakt meer kaput dan ons lief is.quote:
Was deze te zwaar?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De grondwet zoals die eurofielen het willen zal er toch niet komen. Frankrijk en Nederland willen een lichter verdrag
Is weer helemaal hot aan het worden, kwam al in tal van radio- en andere programmas weer naar voren.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef Skv het volgende:
Europese Grondwet hoeft ook niet, die is redelijk van de baan.
Duitsland controleert inmiddels weer paspoorten aan de grens (schengen nota bene, niks EU) ...quote:Er moeten gewoon nieuwe, concrete afspraken worden gemaakt die onder het Verdrag van Nice vallen. Nederland moet zich maar naar buiten richten en de EU moet werken aan een goedgeorganiseerde Europese markt, zonder grenzen voor kapitaal, goederen, personen of diensten.
Schiphol en rotterdam, 2 natuurlijke corridors en geld magneten, deels al in franse handen....quote:Ik ben alsnog voor de Grondwet, daar Nederland er (dankzij de handelsgeest, bedrijvigheid en strategische ligging) er veel voordeel uit kan halen.
Heb jij je eigen link wel gelezen?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef fokthesystem het volgende:
Men draait u een rad voor de ogen, u word langzaam gebrainwashed @-)
Kijk op:
http://www.groenlinks.nl/eu-grondwet/misverstanden
En zie 10 reden waarom die hele EU grondwet gewoon dus NIET EENS NODIG IS !
Er verandert zo goed als NIKS, en de EURO plus avondjes uit e.d. worden niet goedkoper.
De SP zal wederom zegevieren in haar bevolkingsonderwijs aangaande de EU, dus
een nieuw referendum komt er waarschijnlijk niet, word niet opgevolgd, of komt
heel vreemd, met of zonder stemcomputer vergieten, ineens uit op een JA van de NL bevolking...
Euuhh? Heb je de link zelf wel doorgelezen? Volgens mij is het redelijk pro-grondwet/verdrag.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef fokthesystem het volgende:
Men draait u een rad voor de ogen, u word langzaam gebrainwashed @-)
Kijk op:
http://www.groenlinks.nl/eu-grondwet/misverstanden
En zie 10 reden waarom die hele EU grondwet gewoon dus NIET EENS NODIG IS !
Je heb gelijk ,zal me aanpassenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het bevalt je niet dus censuur? rechts maakt meer kaput dan ons lief is.
EDIT: agh ik las je andere reacties elders, 1 regelig veelal, weinig inhoud dus.
Klopt, maar een nuance, schakel de eigen hersenen in en doorzie de GL propaganda.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]Heb jij je eigen link wel gelezen?![]()
Daar staan allemaal punten om juist voor de EU te stemmen.
Wijze woordenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef Lucille het volgende:
Misschien worden we wel gebrainwashed door Groen Links.
Ja we worden allemaal gebrainwashed door de EVIL Groenlinks, daarom hebben ze altijd bij de verkiezingen ook alle zetels.quote:
KLOPT! :-)) come to the light!! :-)quote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef Lucille het volgende:
Misschien worden we wel gebrainwashed door Groen Links.
De Euro exit? Na alle handelsverdragen, het alleenrecht van de ECB om met de geldhoeveelheid te spelen? Net nu we eindelijk een harde munt hebben en als 'Europa' kunnen gaan produceren?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt, maar een nuance, schakel de eigen hersenen in en doorzie de GL propaganda.
Ik zeg dan ook schertsende: als het allemaal niks uitmaakt, de negatieve zaken die de SP al aangaf wel kloppen, wat maakt het dan nog uit?
Nu al kost het NL geld.
Buiten de EU kunnen we er aan verdienen, behouden de eigen wetten en regels, euro kan misschien weer exit enz.
In GL was bijna een scheuring m,b.t Irak oorlog toendertijd.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja we worden allemaal gebrainwashed door de EVIL Groenlinks, daarom hebben ze altijd bij de verkiezingen ook alle zetels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |