Op zijn minst Fundamentals dan, maar ik heb nog minder geheugen dan ik voor dat nodig hebquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:46 schreef Netsplitter het volgende:
XP Pro.
Kaal installeren, wel connectiemogelijkheid aanzetten uiteraard.
Dat is toch al standaard bij Windows inbegrepenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:24 schreef JortK het volgende:
Volgens mij de lichste Windows en gewoon mstsc.exe op je laptop zetten moet toch voldoende zijn?
Ja kan wel kloppen inderdaad... de mogelijkheid om je computer open te zetten voor externe verbindingen zit dan niet in alle versies...quote:Op zondag 3 juni 2007 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch al standaard bij Windows inbegrepen
Als hij echt enkel de laptop wilt gebruiken voor RDC, is een small-installatie van win2000 al voldoende. Weinig poespas en graphics.
Ja... maar als je alleen sessies wilt afspelen en niet aan wil maken zul je VMware player moeten hebbenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:19 schreef mschol het volgende:
eff snel vraagje:
heeft VMware Workstation alleen een betaalde versie
ik moet een machine aanmaken.,..quote:Op zondag 3 juni 2007 16:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja... maar als je alleen sessies wilt afspelen en niet aan wil maken zul je VMware player moeten hebben
ach inmiddels vmware workstation weten te bemachtigen..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Viewers zijn idd ook gratis, vmware server kan je gratis registreren, na download dien je wel gegevens in te vullen om een serial te krijgen.
En die mailen ze niet naar je E-Mail adres, gevolg. Ik heb 4 accounts en 4 serialsquote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Viewers zijn idd ook gratis, vmware server kan je gratis registreren, na download dien je wel gegevens in te vullen om een serial te krijgen.
Ja heb mijn andere toch weer terug genomenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:59 schreef JortK het volgende:
En volgens mij is die nu weer preces hetzelfde lol
http://kontrawize.blogs.c(...)vmware_server_v.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ach inmiddels vmware workstation weten te bemachtigen..
debian aan het installeren, wil eff iets testen
ga wel eff kijken wat verschillen server <-> workstation precies zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |