ach inmiddels vmware workstation weten te bemachtigen..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Viewers zijn idd ook gratis, vmware server kan je gratis registreren, na download dien je wel gegevens in te vullen om een serial te krijgen.
En die mailen ze niet naar je E-Mail adres, gevolg. Ik heb 4 accounts en 4 serialsquote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Viewers zijn idd ook gratis, vmware server kan je gratis registreren, na download dien je wel gegevens in te vullen om een serial te krijgen.
Ja heb mijn andere toch weer terug genomenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:59 schreef JortK het volgende:
En volgens mij is die nu weer preces hetzelfde lol
http://kontrawize.blogs.c(...)vmware_server_v.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ach inmiddels vmware workstation weten te bemachtigen..
debian aan het installeren, wil eff iets testen
ga wel eff kijken wat verschillen server <-> workstation precies zijn...
Dat zou bij mij ook weleens de oorzaak kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:50 schreef WyriHaximus het volgende:
pff me af en toe brakke draadloze verbinding blijkt een newbie te zijn met een open draadloze verbinding op het zelfde kanaal
Wel bagger is dat, vanavond maar eens kijken of het beter is en anders weer een andere kanaal pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook weleens de oorzaak kunnen zijn
Vandaag weer aan het werk, en het gezeik is gelijk weer begonnen
Ja en iedere keer als je F5 drukt komt er een nieuwequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Het enigste wat bij mij draadloos is zijn me wii en laptop de rest zit fijn aan een draadje. Meer dan dat moet je er ook niet op zetten dat is gewoon dom.
Dat is idd bagger. Succes JortK! Lekker kontje trouwens.
Ja daar kom ik wel uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Is niet moeilijk, als je hulp nodig hebt zit ik op IRC vanavond.
Hmm zijn ze tweakers aan het vernieuwen ofzo: http://tweakers.net/nieuws
Lijkt er wel op als ik die pagina zo zie. Eerst stond er nog het oude logo enzo maar is nu veranderd. Dat merken we om 2 of 3 uur welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Ook gelijk een layout upgrade, met het nieuwe logo?
Met layout upgradequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Ook gelijk een layout upgrade, met het nieuwe logo?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Met layout upgradehttp://tweakers.net/
Flash kan, gewoon html kan ook. (Pas als je op een hoofd item zit een subitems laten zien.)
Ik vind het persoonlijk toch wel wat hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]kut layout...
kut kleuren...
kut snelheid...
![]()
![]()
ik ga denk ik maar gewoon de 4 boven rollovers in noscript omtoveren naar link
meest makkelijk
Ik vind het niet uitgesproken lelijk maar op het eerste oog ook niet heel erg praktischquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Met layout upgradehttp://tweakers.net/
Flash kan, gewoon html kan ook. (Pas als je op een hoofd item zit een subitems laten zien.)
Die dingen geven toch een waarschuwing? en kan je niet beter op je werk printen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef Jump het volgende:
Cliché cliché, begin ik mijn verslag te printen, is mijn inkt op!
Gelukkig nog een ander model staan thuis met dezelfde cartridges
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:56 schreef Jump het volgende:
Net met een HP Deskjet 815C uit 1999Enneuh, stage is afgelopen sinds 31 mei. Maar in juni zit ik er terug
/ik wou quoten maar ik editte je bericht
Ik ook nietquote:
Het oogt goed en misschien wat druk. Idd wat je zegt het zal ff wennen zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind het niet uitgesproken lelijk maar op het eerste oog ook niet heel erg praktisch
Maar misschien is het ff wennen.
Ideaal, van die grote Nashuatec kleurenlaserprintersquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:04 schreef JortK het volgende:
Ik print mijn broertje zijn werkstukken ook altijd op mijn werk, net zoals mijn DVD hoesjes en dat soort dingen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ideaal, van die grote Nashuatec kleurenlaserprintersBestanden scannen is ook een handige functie: document erin zoals je zou doen met kopieren, e-mail adres intikken op display, en binnen een paar seconden een pdf'je in de mail
45ppmquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Laatst nog een project gedaan, stond een nashuatec die 45 pagina's per minuut uitknalde... echt bizar
500 facturen afdrukken in no time toen, iemand eruit geautomatiseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |