Werd tijd, je begint soft te worden, eerst al met morwen, nu ook met arliator...quote:
Ik zeker niet, voor geen miljoen euro wil ik met dat programma geassocieerd worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:55 schreef PC eend het volgende:
Wie van deze vollers is trouwens binnekort te zien op de streams?
Er valt niet veel te jatten helaasquote:
Blijkt toch dat we leuker zijn dan menigeen wil toegeven.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werd tijd, je begint soft te worden, eerst al met morwen, nu ook met arliator...
Als je niet oppast zit je binnekort zelf op vol![]()
Over mijn lijkquote:Op maandag 28 mei 2007 05:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Blijkt toch dat we leuker zijn dan menigeen wil toegeven.![]()
Zeker o.a. deze ?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ken genoeg biersmileys op verschillende sites,dus wel hoor![]()
Mijn lijkquote:Op maandag 28 mei 2007 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen leuke mensen kunnen dat vinden.![]()
Zie je wel dat je wel grappig kan zijn, je had nooit naar vol moeten gaanquote:
Speel Wii Sports, dat is een en al Roland Garrosquote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
Krijg ik zin om een wedstrijdje op Roland Garros te bekijken, kan ik het weer niet vinden wanneer mijn favo moet spelen.
Wie is je favoriet?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
Krijg ik zin om een wedstrijdje op Roland Garros te bekijken, kan ik het weer niet vinden wanneer mijn favo moet spelen.
Hoe laat beginnen die idioten daar danquote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
11.00u aangezien ik tog nog 2 daagjes vrij ben.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen die idioten daar dan
Das nog een hele zitquote:Op maandag 28 mei 2007 05:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
11.00u aangezien ik tog nog 2 daagjes vrij ben.
quote:Op maandag 28 mei 2007 05:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ik ga nu niet die site afspeuren hoor![]()
Zal wel lukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
Ik ga zo slapen, als ik nu maar niet over vol ga dromen![]()
![]()
Misschien ben ik door vol nog grappiger geworden.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je wel dat je wel grappig kan zijn, je had nooit naar vol moeten gaan
Je gaat er heen?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel mee. Martin Air heeft comfortabele stoeltjes.![]()
Dan slaap je erg kortquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
Ik ga zo slapen, als ik nu maar niet over vol ga dromen![]()
![]()
Lizzyquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien ben ik door vol nog grappiger geworden.![]()
Oh ja, op verzoek van Dizzy een [afbeelding]![]()
Die gedachte alleen al, ik kom nooit meer in slaapquote:
VOL, VOLVOL VOL, VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOLquote:Op maandag 28 mei 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die gedachte alleen al, ik kom nooit meer in slaap![]()
Vandaag speelt 'ie niet. En vanavond is pas het programma voor dinsdag bekend.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat er heen?
Dan mag je wel opschieten
quote:Op maandag 28 mei 2007 05:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
VOL, VOLVOL VOL, VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL![]()
Maar je gaat wel?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vandaag speelt 'ie niet. En vanavond is pas het programma voor dinsdag bekend.![]()
Het schijnt er wel lekker weer te zijn geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2007 05:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het ff kan wel, ben nog aan het zoeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |