Dan kan ik een linkje plaatsen naar de nieuwequote:
Zeg dat ie een topic moet openen in Brave New World.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:02 schreef golfer het volgende:
En dat ondanks het alom aanwezige complot van de grote boze wereld tegen AZ (althans volgens Van Gaal).
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef Grulez het volgende:
"Wel bedankt hoor voor het bellen!"
Niemand heeft het nog goed...
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef Grulez het volgende:
"Wel bedankt hoor voor het bellen!"
Niemand heeft het nog goed...
Ik neem aan dat jij een 4 had?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:22 schreef VoreG het volgende:
http://ncrv.eindexamen.nu(...)g_BB/1/wiskunde/796/!
Ik was altijd al slecht in Wiskunde dus ik had een 2,7.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een 4 had?
En je weet zeker dat je de punten goed hebt opgeteld?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was altijd al slecht in Wiskunde dus ik had een 2,7.
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je de punten goed hebt opgeteld?
Leer mij een pakkende TT te verzinnenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee van m'n favo bands, zo eens op afstemmen.
Dacht het welquote:Op maandag 28 mei 2007 02:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de TT sommeert het seizoen AZ ''2006-2007'' seizoen heel goed
Mijn god, ik wist niet dat het niveau zo 'hoog' wasquote:Op maandag 28 mei 2007 01:22 schreef VoreG het volgende:
http://ncrv.eindexamen.nu(...)g_BB/1/wiskunde/796/!
koffie ?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:09 schreef Againzender het volgende:
godver, waarom moet nu altijd uitgerekend op een nationale feestdag weer eens een systeem in Ierland gaan kutten
hele emmel astubliefquote:
quote:
ik doe mijn best.....quote:Op maandag 28 mei 2007 09:18 schreef borisz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die emmer zit vol met koffie al zie je dat nu niet, met dat kopje kan je het eruit halen
![]()
en 3FM staat aan dat vrolijkt je wel weer op
Soms wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Lego is me scherp.
Ook vaak bot hèquote:
Uiteraard.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 08:11 schreef yvonne het volgende:
PJORourke en SCH negeren alle waarschuwingen, beide een maand weg.
Nee, eigenlijk veel te weinig.quote:
Geniaal. Ik heb vroeger ook wel eens antwoorden gegeven die nergens op sloegen omdat ik het antwoord toch niet wist en dacht, beter iets dan niets.quote:
Maak ik hier nou uit op dat je jarig bentquote:Op maandag 28 mei 2007 03:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik had een 8 voor m'n eindexamen wiskunde. Ook al weer 9 jaar geleden.
Om 10:30 een telefonische job-interview, nota bene op m'n verjaardag. Spannend! TIjd om te tukken dus.
In Tsjechie vieren ze geen pinksteren.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:13 schreef appelsientje het volgende:
En Job interview op 2e pinksterdag?? Goed om te horen dat het redelijk ging
Thanks voor de tipquote:
In Ierland ook niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In Tsjechie vieren ze geen pinksteren.
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In Tsjechie vieren ze geen pinksteren.
Nog steeds druk aan 't werk ??quote:
hehe.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:50 schreef borisz het volgende:
In Tsjechië en Ierland kennen ze geen meubelboulevards![]()
![]()
Kijk netwerkenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoor dat ze m'n interview wel ok vonden. Diegene die het afnam blijkt goede vrienden te zijn met de 2 mensen die mij hebben geholpen met het vinden van deze baan. Tevens ook 2 goede kennissen van mij.
en dan ook nog eens een "leuke discussie" in FBquote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:
Het was een rustig nachtdienstje maar ik ben al weer veel te vroeg wakker
Ik lees het..die gast heeft gewoon een plaat voor z'n kopquote:Op maandag 28 mei 2007 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan ook nog eens een "leuke discussie" in FB![]()
Tsja je moet wat als je 14 bent.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik lees het..die gast heeft gewoon een plaat voor z'n kop
Wel jammer dat VVV nu in de eredivisie zit.. nu zullen we hem ook vaker tegenkomen..
Ook wel. Gezellig bij pa gehad. Mooie route om te fietsenquote:
Waar zat ie dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook wel. Gezellig bij pa gehad. Mooie route om te fietsen
Someren-Heide (volgens mij is het daar al de Peel of net niet)quote:
morgen komt ie terug, dan heeft ie er bijna twee weken gezeten.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoelang zit je pa daar nog Bos? Is inmiddels al best wel een tijdje.
Ik zat ook al te zoeken.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad, gefeliciteerd! Lees je toch zo overheen.
quote:
quote:
Teruglezen is niet aan je besteedquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Mogguh.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:15 schreef Suijk het volgende:
Mogguh.
Waarom lees je dan niet terug?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met te veel vrije tijd.
Omdat ik dat dus niet heb.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom lees je dan niet terug?
ja, al vond ik niet dat ik zo aan het trollen was hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan ook nog eens een "leuke discussie" in FB![]()
Is het zowaar droog daar?quote:
Inkoppertje dan maar....quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef borisz het volgende:
Dit is post 25000![]()
* borisz verwacht nu veel inkopposts
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef borisz het volgende:
Dit eens post 25000![]()
* borisz verwacht nu veel inkopposts
Dat was je ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
ja, al vond ik niet dat ik zo aan het trollen was hoor.
shitquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit![]()
dat heb ik fout in mijn SPT-nostradamus topic
Ze wilde er graag uitzien als een lesbo.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat net even te kijken, maar die heeft maar de tondeuse over haar kop heen gehaald?
Ze heeft al langer kort haar, maar zo kort had ik het er bij haar nog niet gezien.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat net even te kijken, maar die heeft maar de tondeuse over haar kop heen gehaald?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:49 schreef DarkShine het volgende:
Moet toch echt snel weg op mijn huidige werk. Heb vies de griep, heb een week doorgewerkt ermee (resultaat is dat het alleen maar erger is geworden). Ben ik gister ziek naar huis gegaan na een halve dag, wouden dat ik vandaag toch minimaal een halve dag kwam (voel ik me echt te slecht voor) en morgen moet ik komen van hun. Als ik me nog zo slecht vol kom ik dus echt niet!
Het hoolsvirusquote:Op maandag 28 mei 2007 18:00 schreef Grulez het volgende:
Ik sluit me hier bij aan... (last van mn ogen ook)
Neequote:Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het hoolsvirus
Zien jullie mijn zomericon?
Yeah.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het hoolsvirus
nee maar ik zie je wel een zonnebril opzettenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het hoolsvirus
hier ook: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op maandag 28 mei 2007 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HIER staan heeeeeel veel combi's en leuke anderen, kijk ff
Hier normaal binnen vijftien minuten weg als ik paracetamol inneem. Nu na één gram nog niet weg.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier ook: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier normaal binnen vijftien minuten weg als ik paracetamol inneem. Nu na één gram nog niet weg.
Ik voel me trouwens helemaal brak, zal wel afstudeerstress zijn.
quote:
Bedankt, voel me gelijk wat beterquote:
Klopt om half 8 dacht ik. Zometeen ff kijken, voel me alleen niet al te best...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, Armin komt toch nog zo? Of heb ik dat mis?
en voor HOOLSquote:Op maandag 28 mei 2007 18:59 schreef Grulez het volgende:
Deze is op fok ook wel toepasbaar [afbeelding]
Daar verwacht ik niet teveel van.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:00 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan zo ook ff kijken, maar denk ook niet dat ik er lang vertoef hoor. Wil alleen wel ff horen hoe ie dat met de klokken van de Martinitoren gaat doen.
Geen idee, vertel?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Ah, ik zie het al. Liberec heeft net een beter doelsaldo. Scheelt 1 doelpuntje... waar hebben we dat eerder meegemaakt dit seizoen...
Aanbinden? of aan inbinden?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef RayMania het volgende:
Dat is wel een goede Aanvoerder. En in Almere, en in kleur, en ze doen aanbinden.
Even informeren.
Welke is dat?quote:
Ooh, ok, get it nowquote:
geen idee, kun je me dat vertellen?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Ah, ik zie het al. Liberec heeft net een beter doelsaldo. Scheelt 1 doelpuntje... waar hebben we dat eerder meegemaakt dit seizoen...
Na-aperquote:Op maandag 28 mei 2007 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, kun je me dat vertellen?
Niet gezien, maar Korn is ook niet helemaal mijn ding, wel een aantal goede nummers hoor....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Korn net
Als ik lang haar had gehad wist ik het wel
Half naakte man van 64 verdwenen in Limburg.quote:
Dat je er uberhaupt al heen bent geweest, verbaast me alquote:Op maandag 28 mei 2007 20:59 schreef rubbereend het volgende:
Marcy Gray
in 2002 ben ik tijdens haar optreden gevlucht naar camping
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
Half naakte man van 64 60 verdwenen in Limburg.
Pinkpop is een tof festivalquote:Op maandag 28 mei 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt al heen bent geweest, verbaast me al
Ik duidde niet op Pinkpop, maar enkel op het optreden van Macy Grayquote:Op maandag 28 mei 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pinkpop is een tof festivalen ze hadden een toffe line up: http://www.pinkpop.org/2002.htm
Moet dat nou weerquote:
Ik voel me niet echt super (koppijn enzo je kent het welquote:Op maandag 28 mei 2007 21:29 schreef clauwheee het volgende:
Grulez, vond je het ook zo lauwtjes? De klokken heb ik gemist, was iets later. Was ook kort dus.
kan ik mij wat bij voorstellen, hoewel ik SoaD nog wel even was gaan kijken denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
oke, maar dat ben ik dus nietna Muse toen naar de camping gegaan zodat we de elende van Marcy Gray, Lenny Kravitz en SoaD niet hoefde te horen
yups.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit het pinkpop topic?
lowlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit het pinkpop topic?
quote:
Ja wij stonden eerst aan de achterkant, bij de Friesland Bank. Later gingen de hekken weg, en konden we dus een stuk naar voren.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt super (koppijn enzo je kent het wel), dus ben niet lang geweest. Het was wel superdruk toen Armin er was, maar de sfeer was prut. Het weer, de hekken rondom en het Oosterparkvolk hielpen dan ook niet echt mee.
ja, beetje saaie gasten zoals ze daar staan. Muziek is prima, maar podium-act is niet echt briljant.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Arctic Monkeysmuziek is oke alleen op het podium is het een beetje een dooie bedoeling
omdat je er specifiek om vraagt: om 20:30 nog moeten bellen met Dublin omdat de zaak weer fout ging. Uurtje geleden telefoontje terug gekregen dat het nu wel zou moeten werken, helaas duurt dat proces minstens zeven uur (ook daar wordt aan gewerkt om dat sneller te krijgen), dus morgenochtend zie ik wel waar we staan....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
en AZ moest je nog lang werken?
Damm dus je hele pinksterdag is eigenlijk om zeep geholpen door die gastenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
omdat je er specifiek om vraagt: om 20:30 nog moeten bellen met Dublin omdat de zaak weer fout ging. Uurtje geleden telefoontje terug gekregen dat het nu wel zou moeten werken, helaas duurt dat proces minstens zeven uur (ook daar wordt aan gewerkt om dat sneller te krijgen), dus morgenochtend zie ik wel waar we staan....
Goedenavond trouwens
ja, nogal. En dat is niet de eerste feestdag dit jaar, op nieuwjaarsdag had ik ongeveer hetzelfde gezeik. Enige 'leuke' toen was dat ik een jongedame om 7 uur 's ochtends (6 uur Ierse tijd) brak uit bed kon bellenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm dus je hele pinksterdag is eigenlijk om zeep geholpen door die gasten
Ik heb nu Judas Priest aanstaan en mijn haren gaan lekker heen en weer nuquote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Korn net
Als ik lang haar had gehad wist ik het wel
Ja dat herinner ik me nog... hopelijk dat ze dan nog wel betalen, maar tja vervelend blijft 't welquote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, nogal. En dat is niet de eerste feestdag dit jaar, op nieuwjaarsdag had ik ongeveer hetzelfde gezeik. Enige 'leuke' toen was dat ik een jongedame om 7 uur 's ochtends (6 uur Ierse tijd) brak uit bed kon bellen![]()
ik ga het gewoon compenseren met vrije tijd, daar heb ik veel meer aan dan geld dit jaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me nog... hopelijk dat ze dan nog wel betalen, maar tja vervelend blijft 't wel
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga het gewoon compenseren met vrije tijd, daar heb ik veel meer aan dan geld dit jaar.
Hebben we wat gewonnen danquote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellengewoon 200%
Gefeliciteerd trouwens nog met Ajax
Gisteren.. voorronde CL...quote:
nou, dat is winnend bij onsquote:
Yup, ik zie het nu ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
Hoe was jouw weekend trouwens sientje, was je bij Opwekking geweest, zie het net in de AT langs komen:
Wie is er allemaal naar Opwekking geweest?
Heldquote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
Gewoon in één avondje drie A4-tjes helemaal volgetypt op lettertype 10.
* RayMania is trots.
Ziekte van Duchenne, literatuuronderzoek.quote:
Drie? Hier 25 in 2 dagenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
Gewoon in één avondje drie A4-tjes helemaal volgetypt op lettertype 10.
* RayMania is trots.
toch niet gecopy-paste hequote:
De 1 is nu eenmaal sneller dan de anderquote:
Ik vind het zo ska-achtige muziek zonder saxen en voor 14 jarigenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Arctic Monkeysmuziek is oke alleen op het podium is het een beetje een dooie bedoeling
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het zo ska-achtige muziek zonder saxen en voor 14 jarigen
Ga je nu slaan
Nee, zo ben ik niet. Bovendien moet je het naar één of ander Zweeds adres sturen (Urkund), dat controleert daarop en kijkt ook of het document niet (deels) al eerder is ingeleverdquote:
Zeker met allemaal figuren en tabellenquote:
quote:Dit e-mailadres is beschermd door spambots, je hebt Javascript nodig om dit te kunnen bekijken
Dank, morgen eens op pad met de auto...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
nu speciaal voor een groot HOOLS gedeelte
iggy
Trouwens konijn, als je het voordeligst grolsch wilt halen moet je naar de spar of de Poiesz daar zijn de kratten grolsch in de aanbieding
als je maar niet met bier op achter het stuur gaat zittenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank, morgen eens op pad met de auto...
Beschermd door Spambots ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zoek de fout in het beschermen van de email.
[..]
Kon het niet laten om te zappen.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Fuck mis ik een naakt?
Yep.quote:
Zo heette de hond van Herman Brood.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Als ik nog ooit een baby krijg, noem ik het iggy
Jij hebt een brede smaakquote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef RayMania het volgende:
Stonden de Kaiser Chiefs er? Anders is het al gelijk een mislukt festival.
Klopt ja. Ik vind onder andere cool: Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Live, U2, Liquido, Keane, Faithless, Michael Jackson (quote:
K3 voor de muziek of voor de damesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik vind onder andere cool: Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Live, U2, Liquido, Keane, Faithless, Michael Jackson (), Depeche Mode, Queen (
), Bon Jovi, Alanis Morissette, Cranberries, Cardigans, The Darkness, Toto en K3
.
Nee, als mislukte grapquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Thin Lizzy - The boys er back in town.
dan moet je naar Lowlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef RayMania het volgende:
Stonden de Kaiser Chiefs er? Anders is het al gelijk een mislukt festival.
live gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik vind onder andere cool: Live (3x), Faithless (4x) Alanis Morissette (2x),, The Darkness
Brrrr.quote:
Van echt vrolijke muziek raak ik eerder depri, dus geef mij maar Queen of Iron Maiden en consorten als ik me even down voel.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
K3 is leuk, daar wordt je lekker vrolijk van en vergeet je even alle ellende in de wereld.
(tenzijn je hem andersom afdraait)
We passen bij elkaarquote:
quote:
nee hoor, er stond Bon Jovi in je rijtje. En dat is één van de meest verschrikkelijke dingen die ooit op deze wereld is gezetquote:
Ik van zijn lijst alleen Queen (maar dan wel zonder Mercury en Deacon) , maar toch was het een avond om niet snel te vergetenquote:
De user of de 'muzikant'?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, er stond Bon Jovi in je rijtje. En dat is één van de meest verschrikkelijke dingen die ooit op deze wereld is gezet
een vriend van me heeft ooit Queen op Wembley gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik van zijn lijst alleen Queen (maar dan wel zonder Mercury en Deacon) , maar toch was het een avond om niet snel te vergeten![]()
Wat is een spatie behalve een teken dat je wel erg vaak gebruikt in zinnen?quote:
Lijkt mij persoonlijk niets eigenlijkquote:
Ja, daar ben ik gewoon te jong voor om te hebben gezien. Freddie's laatste live-concerten met Queen waren in 1986, toen was ik 5......quote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vriend van me heeft ooit Queen op Wembley gezien![]()
Showbiz komt hier net uit Winamp gezet.quote:
och menneke toch, tis zo leuk, bier, goede muziek, films, cabaret, eten en leuke mensenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk niets eigenlijk.
Trouwens, ik vind Terror aardig bij de HOOLS-kliek gaan behoren, wat jullie?![]()
Starlight is erg cool, enige nummer dat ik hier hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |