Je schreef zelf dat ik jouw lelijkheid onderschatte....quote:
Ik ben verliefddddddddddddquote:Op zondag 27 mei 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
'Hij is een Chippendale! Hij is een Chippendale!'
[afbeelding]
Verkeerd topic. Maar wel een schatje, toch![]()
Werk zequote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet dat ik mij laat stoppen door een bannetje![]()
Maar ik ben weer werken![]()
![]()
![]()
Petraaaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal trouwens![]()
![]()
![]()
Zoooooooooo visite weg, nu kan ik lekker fokken. En men ik doe me streams aan het wat zie ik WOWWWWWWWWWWWWWw![]()
Petraquote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal trouwens![]()
![]()
![]()
Zoooooooooo visite weg, nu kan ik lekker fokken. En men ik doe me streams aan het wat zie ik WOWWWWWWWWWWWWWw![]()
Ja, ze hebben net zitten kijken, maar morgen gaan we eens goed kijken, want hele dag visite gehad.quote:
Als het goed is moet er een nieuwe Mii zijn en een berichtjequote:Op zondag 27 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, ze hebben net zitten kijken, maar morgen gaan we eens goed kijken, want hele dag visite gehad.
jaaaa die hebben we gezien. We hebben ook die internetoptie zitten downloaden enne de kids hebben zitten msnen op de wiiquote:Op zondag 27 mei 2007 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is moet er een nieuwe Mii zijn en een berichtje
wat mij betreft ben je aangenomen...quote:
wrom waarheen waarvoor?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ban heb ik overigens op een paar cm gemist.
Wat voor coole dingen heeft de mini-kip gekregen?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaaa die hebben we gezien. We hebben ook die internetoptie zitten downloaden enne de kids hebben zitten msnen op de wii
Een Ipod en boxen, een wii spelletje van spongebob, geld, kleding, een stokpaardje, het huis anubis spel een cd van de kidschoice awards.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat voor coole dingen heeft de mini-kip gekregen?![]()
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Een Ipod en boxen, een wii spelletje van spongebob, geld, kleding, een stokpaardje, het huis anubis spel een cd van de kidschoice awards.
Ohja:quote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
Wat voor coole dingen heeft de mini-kip gekregen?![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohja:
Nog gefeliciteerd met mini-kip petraa:)
Is ze niet een beetje te jong om al een stokpaardje te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
Een Ipod en boxen, een wii spelletje van spongebob, geld, kleding, een stokpaardje, het huis anubis spel een cd van de kidschoice awards.
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is ze niet een beetje te jong om al een stokpaardje te hebben![]()
Inderdaad, 10 is al best grootquote:Op maandag 28 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Hier zeggen ze allemaal dat ze te oud is om een stokpaardje te hebben, als je AL 10 bent is het toch stom om met een stokpaardje wedstrijdje te doen.
![]()
Die heeft ze !!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 is al best groot
Dan is het al tijd voor een echte pony![]()
zeg, liev Veulen, is een mopshond een beetje een kindvriendelijk ras?quote:
Dat zijn ze wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg, liev Veulen, is een mopshond een beetje een kindvriendelijk ras?![]()
aj... da's heul slecht nieuws voor mijn man....quote:
Oh god nou krijgen we hetquote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, liev Veulen, is een mopshond een beetje een kindvriendelijk ras?![]()
ja, mén, ben in mijn eentje een baggersquad... jeweettoch..quote:Op maandag 28 mei 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Tis stilletjes hier
Tja als er lastige vragen worden gesteld moet ik dat natuurlijk wel netjes onderbouwd uitvoeren en niet stiekem wat te drinken gaan pakkenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
Tis stilletjes hier
Neuhhh ik heb niks tegen Disana, dus daar rel ik niet meequote:
Zit ik me heel erg te verbijten om niks te zeggen... Ga jij dat zeggenquote:
Ik hou altijd wel van relletjes, maar ik ben meestal voor de underdogquote:Op maandag 28 mei 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit ik me heel erg te verbijten om niks te zeggen... Ga jij dat zeggen![]()
Nee, doe idd maar nietquote:Op maandag 28 mei 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg niets.
You have a funny way of showing it...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg niets.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeej Ian lekker dingquote:Op maandag 28 mei 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg niets.
danjewel liev veulenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh god nou krijgen we het
Ja, mopshonden gaan meestal wel geod met kinderen. Mits dat ze goed zijn opgevoed. Het zijn nogal gevoelige honden die als je er jong iets verkeerd mee doet makkelijk te verprutsen zijn.
Voordeel van mopsen is dat ze heel sociaal zijn ook naar andere dieren en mensen. Ze zijn totaal niet waaks. Nadelen: ze snurken meestal (ja echt) en ze hebben huidplooien op de kop die goed verzorgd moeten worden (schoongemaakt) omdat ze anders gaan smeten.
Anders nog iets mevrouw![]()
Dat is niks voor mij.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Ik hou altijd wel van relletjes, maar ik ben meestal voor de underdog
OP ???quote:Op maandag 28 mei 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
danjewel liev veulen![]()
![]()
ik ben echt verliefd...![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg niets.
De mopshond.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
OP ???
we hadden er een, maar die pakte de kinderen.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
Zit buuv nu d'r man te bewerken om een hond te nemen?
Wie?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Hij blijft wel verdomd stil inderdaad.
Nog even 2 linkjes:quote:Op maandag 28 mei 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
danjewel liev veulen![]()
![]()
ik ben echt verliefd...![]()
![]()
Ik ben het niet die deze groep gebruikt om te klieren tegen andere usersquote:
Ik voor Duitse Herders, de mijne is 12,5 en het klinkt lullig, maar ik kan niet wachten tot hij dood is, Ja ik weet het het is erg. Maar hij wil niet verder dan de hoek meer lopen en ik wil een hond waar ik uren mee kan wandelen. Maar je laat een hond niet inslapen omdat hij oud is en verder niet veel mankeert, behalve dan dat hij weigert verder te lopen dan de hoek van de straat.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we hadden er een, maar die pakte de kinderen.![]()
die is verhuisd, maar ik mis een hondje. Bij herplaatsing huisdieren een mopsje die niet meer samen kan met zijn broer, maar volgens het verhaal een goede gezinshond.
ik heb een zwak voor bulldogs en mopshonden...![]()
![]()
Snap ik wel, ze hebben iets aandoenlijks.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:45 schreef debuurvrouw het volgende:
we hadden er een, maar die pakte de kinderen.![]()
die is verhuisd, maar ik mis een hondje. Bij herplaatsing huisdieren een mopsje die niet meer samen kan met zijn broer, maar volgens het verhaal een goede gezinshond.
ik heb een zwak voor bulldogs en mopshonden...![]()
![]()
Maar je bent wel de gene die er elke keer over loopt te zeuren.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Ik ben het niet die deze groep gebruikt om te klieren tegen andere usersMaar het is al de tweede keer vanavond dat ik even kom kijken en dan even later denk dat ik de COS open heb staan. Dus nu heb ik een plaatje vervangen door een wuifje
![]()
Dat vind ik prijzenswaardig, dat je de hond voor je eigen wensen laat gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik voor Duitse Herders, de mijne is 12,5 en het klinkt lullig, maar ik kan niet wachten tot hij dood is, Ja ik weet het het is erg. Maar hij wil niet verder dan de hoek meer lopen en ik wil een hond waar ik uren mee kan wandelen. Maar je laat een hond niet inslapen omdat hij oud is en verder niet veel mankeert, behalve dan dat hij weigert verder te lopen dan de hoek van de straat.
Klinkt lullig, mare waarom neem je er niet een pup bij?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
Ik voor Duitse Herders, de mijne is 12,5 en het klinkt lullig, maar ik kan niet wachten tot hij dood is, Ja ik weet het het is erg. Maar hij wil niet verder dan de hoek meer lopen en ik wil een hond waar ik uren mee kan wandelen. Maar je laat een hond niet inslapen omdat hij oud is en verder niet veel mankeert, behalve dan dat hij weigert verder te lopen dan de hoek van de straat.
Ja dusquote:Op maandag 28 mei 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het niet die deze groep gebruikt om te klieren tegen andere usersMaar het is al de tweede keer vanavond dat ik even kom kijken en dan even later denk dat ik de COS open heb staan. Dus nu heb ik een plaatje vervangen door een wuifje
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik voor Duitse Herders, de mijne is 12,5 en het klinkt lullig, maar ik kan niet wachten tot hij dood is, Ja ik weet het het is erg.
Laat gaan joh, van sommige mensen vraag je je al af waarom ze bij hun eerste post niet al een "relkloon" stempel kregen...quote:
...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
Laat gaan joh, van sommige mensen vraag je je al af waarom ze bij hun eerste post niet al een "relkloon" stempel kregen...
Misschien niet de eerste post, maar ik was er weer redelijk snel bij hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat gaan joh, van sommige mensen vraag je je al af waarom ze bij hun eerste post niet al een "relkloon" stempel kregen...
Dus kun je het tietenplaatje van Natasia alleen nog in de COS zien waar het ook voor was bedoeldquote:
LOL...... ik zit net eea te lezen........ en bijna over m'n nek te gaan van het slijm.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien niet de eerste post, maar ik was er weer redelijk snel bij hoor![]()
Neuh gaat niet, hij heeft erg last van zijn oren als wij zijn oren aanraken begint hij vaak al te grommen en soms te happen. JE weet waar pups als eerste opduiken als ze willen spelen. En de hond die ik nu heb is van jongs af aan al gedragsgestoord. Hij hapte naar alles en iedereen, dus ik wil absoluut niet dat een evt. pup zijn gedrag overneemt en wacht daarom geduldig tot hij dood gaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt lullig, mare waarom neem je er niet een pup bij?
Laat ik het zo zeggen, ze had/heeft voor en tegenstandersquote:Op maandag 28 mei 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL...... ik zit net eea te lezen........ en bijna over m'n nek te gaan van het slijm.
Pfff dat was dan zeker in 1540quote:Op maandag 28 mei 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
Ach ja... wat ik al zei.. met zo'n first post word je normaal direct tot relkloon gebombardeerd.
Bestond www.libelle.nl toen nog niet ofzo??![]()
Okeequote:Op maandag 28 mei 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
Neuh gaat niet, hij heeft erg last van zijn oren als wij zijn oren aanraken begint hij vaak al te grommen en soms te happen. JE weet waar pups als eerste opduiken als ze willen spelen. En de hond die ik nu heb is van jongs af aan al gedragsgestoord. Hij hapte naar alles en iedereen, dus ik wil absoluut niet dat een evt. pup zijn gedrag overneemt en wacht daarom geduldig tot hij dood gaat.![]()
Ik denk dat die van mij echt aan zijn eind is, maar ja je weet het nooit he, ik zeg dit al zeker een jaar. Zodra ik merk dat hij echt heel veel pijn heeft dan is het einde verhaal. Die oren dat speelt al 3 jaar en dat is ene moment over en andere moment veel last dus tja is twijfelachtig. Mijn vorige hond is 8 jaar geworden, maar die kon niet meer lopen op gegeven moment en dan is de keus niet moeilijk om hem te laten inslapen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okeeik snap hem.
Soms zijn honden op een gegeven moment echt op. Onze/mijn vorige hond was 8 toen we hem als senior uit het asiel haalde. Voor een gelukkige ouwe dag riepen mijn ouders. En zo'n rustige is idiaal met kinderen.
Het dappere beest hield het nog 10 jaar vol. Toen hebben we het zelf gestopt...
ik zie het al, adel - ze krijgt het nu van achterquote:Op maandag 28 mei 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
heeft rat een opblaaspop?
Je zit in de SC ipv de COS te posten??quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zie het al, adel - ze krijgt het nu van achter
Wel door mij iigquote:Op maandag 28 mei 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
Ach ja... wat ik al zei.. met zo'n first post word je normaal direct tot relkloon gebombardeerd.
aa, ik zie het, sorryquote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zit in de SC ipv de COS te posten??![]()
Ik ben het draadje kwijtquote:
Begin jij nu ook al net als ik in het verkeerde topic te posten? Brian is trouwens een gore hypocriet die niet vaak genoeg kan zeggen dat Huub dronken meisjes misbruikt.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zie het al, adel - ze krijgt het nu van achter
Verdomd ze is toch me chagerijnige bejaarde achterbuurvrouw met rollatorquote:
Nou, volgens mij door iedere weldenkende FOK!ker... maar goed, daar zijn ook genoeg bij die nooit buiten de RLS subfora komen dus dan moet het al snel vooral "gezellig" zijn.... www.libelle.nl dat is pas gezellig.quote:
Volgens mij is het grappig bedoeldquote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zit in de SC ipv de COS te posten??![]()
De COS is hier: [COS#1549] Waar Amanda Brian bewerkstelligt.
Ik haak wel even een beginnetje voor jullie.quote:
Oooooooow weet je wat we moet gaan punikken? Ken je die ene ava, van die kat met een kikkerkopmutsje op?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik haak wel even een beginnetje voor jullie.![]()
Heeej mijn streamkikkertjequote:Op maandag 28 mei 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook alZullen we samen gaan punniken?
![]()
Ik kan niet punikken is het trouwens niet punnikkenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooow weet je wat we moet gaan punikken? Ken je die ene ava, van die kat met een kikkerkopmutsje op?
Die wil ik!![]()
Dat wordt lastig zonder PMquote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me deze geheimtaal uitleggen ??? Ik snap er niks van ???
Dat wil ik best. Maar je hebt geen inbox.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef kleinzusje het volgende:
punniken? klemtoon op de eerste lettergreep dus 1 k!!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kan niet punikken is het trouwens niet punnikken
Juist: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=punnikenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
punniken? klemtoon op de eerste lettergreep dus 1 k!!
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
punniken? klemtoon op de eerste lettergreep dus 1 k!!
Hallo zeg doe es ff lekker niet zo ontopic posten hiero tis geen CoS Hierquote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef Prospera het volgende:
Er wordt geneukt
[afbeelding]
geneukt
[afbeelding]
En gecomputerd
[afbeelding]
Neuh... jouw eerste post was veel eerderquote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
OK, thx............... was bang dat het over mij gingwerd helemaal onzeker plots
![]()
Ik ook niet. Ik kan alleen maar breien en (vinger) haken.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet punikken is het trouwens niet punnikken
Okquote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... jouw eerste post was veel eerder
Zeg zit je nou kleinzusje voor oud uit te makenquote:
Truste KZquote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok![]()
Ben nu gerust en ga lekker slapen, werd para![]()
Dag liefies
![]()
![]()
De een geilt op een lelijke hond en de rest is punikken geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef kleinzusje het volgende:
Zeg valt het jou ook op dat er hier wel erg veel mensen zitten te lurken?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
Hallo zeg doe es ff lekker niet zo ontopic posten hiero tis geen CoS Hier
Slaap lekker Petraaquote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef petraa het volgende:
Ik ga er ook van tussen me bed roept![]()
![]()
Tot laterssssssssssss
![]()
Ook Trustequote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef petraa het volgende:
Ik ga er ook van tussen me bed roept![]()
![]()
Tot laterssssssssssss
![]()
Je zou eens moeten weten wanneer mijn eerst post wasquote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg zit je nou kleinzusje voor oud uit te maken![]()
Wat zijn ze vervelend hequote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Hallo zeg doe es ff lekker niet zo ontopic posten hiero tis geen CoS Hier
vrijdag 30 september 2005 om 19:37quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
Je zou eens moeten weten wanneer mijn eerst post was![]()
Dan heb jij heel lang meegelurkt voor je gepost hebt, want je account is veel ouderquote:Op maandag 28 mei 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
De mijne was op zondag 13 november 2005 om 17:48.
Dat scheelt niet eens zo gek veel
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Dan heb jij heel lang meegelurkt voor je gepost hebt, want je account is veel ouder
Nou lurkte ik ook al heel lang, maar ik heb pas een account aangemaakt toen ik echt wilde gaan posten.
Maar de redenen waren erg goed. Intersant topicje was dat.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
Dat hoort er ook een beetje bij..... hoewel ik nooit kloon genoemd ben maar ik begon dan ook in subforum wat niet zo kloongevoelig is
De scherpe posters van toen zijn ook nu weer scherp...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
Ik heb t topic gezien wat je bedoelt... idd... die kloonverdenking was niet meer dan terecht
Neeh, neeh en nog is nee. Ik wil niks horen over autopuzzelritten. Dat ik een vader, een broer en 2 ooms heb die verslaaaaaft zijn aan die dingen is al erg genoeg hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Yep... dat zit er in of dat zit er niet in hè
Maarre... ik heb met de kid afgesproken dat we morgen een autopuzzelrit gaan rijden, en gezien die ellende op een of ander achterlijk vroeg tijdstip begint (melden tussen 08.30 en 09.30) moet ik m'n bed in.
Truste![]()
![]()
Het wordt onze eerste, dus ik laat je morgen wel weten of het voor ons voor herhaling vatbaar isquote:Op maandag 28 mei 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh, neeh en nog is nee. Ik wil niks horen over autopuzzelritten. Dat ik een vader, een broer en 2 ooms heb die verslaaaaafd zijn aan die dingen is al erg genoeg hoor![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Het wordt onze eerste, dus ik laat je morgen wel weten of het voor ons voor herhaling vatbaar is
Pardon?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:08 schreef lorence1 het volgende:
wat een eer![]()
vond deze avatar wel toepasselijk voor vandaag
Heh. Maar nu loop je natuurlijk wel het risico dat anderen denken dat je een hunk bent he? Ik vond die haak ook leuk hoor, en ik dacht dat het een dameshaak wasquote:Op maandag 28 mei 2007 02:08 schreef lorence1 het volgende:
wat een eer![]()
vond deze avatar wel toepasselijk voor vandaag
Nee wist ik niet of was ik vergetenquote:
Omdat ik geen wmp 10 hebquote:Op maandag 28 mei 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
Nee wist ik niet of was ik vergeten
Wromnie?
ja was idd een dameshaak. ik zie wel. nog ff van de butler genietenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh. Maar nu loop je natuurlijk wel het risico dat anderen denken dat je een hunk bent he? Ik vond die haak ook leuk hoor, en ik dacht dat het een dameshaak was![]()
Groot gelijk. Volgende week moet je het weer met Mitch en Melissa (quote:Op maandag 28 mei 2007 02:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja was idd een dameshaak. ik zie wel. nog ff van de butler genieten![]()
Das lastig, dan moet je maar veel planten verkopenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat ik geen wmp 10 heb
Enne ik heb geen pc om xp op te draaien. En geen geld voor een nieuwe pc ook![]()
Kom op met die bestelling danquote:Op maandag 28 mei 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
Das lastig, dan moet je maar veel planten verkopen
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooow weet je wat we moet gaan punikken? Ken je die ene ava, van die kat met een kikkerkopmutsje op?
Die wil ik!![]()
Ik zal er aan denkenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom op met die bestelling dan![]()
Ik doe trouwens ook huisoppasdiensten voor beesten![]()
[Henk Krol modus] Maar natuuuurlijk [/Henk Krol modus]quote:Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ja hoiIk verveel me, mag ik dat hier doen?
quote:
Bong!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Henk Krol modus] Maar natuuuurlijk [/Henk Krol modus]
Oei...wat scheelt er dan (nog steeds)?quote:
Jaja Bongetje is nog steeds going strongquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Mootie wil een één-tiet-uithangende-gouden-bikini.
Verras haar eens met een leuke avatar-outfit
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Mootie wil een één-tiet-uithangende-gouden-bikini.
Verras haar eens met een leuke avatar-outfit
[afbeelding]
Is LS er niet?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ja hoiIk verveel me, mag ik dat hier doen?
You have a funny way of showing, againquote:
Always Look On The Bright Side Of Lifequote:Op maandag 28 mei 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mag niet meer...
Als ik oppas nodig heb geef ik wel een seintjequote:Op maandag 28 mei 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Always Look On The Bright Side Of Life
(is een leuk liedje van de brobdingnagian bards)
![]()
Wat doe ik hier nog? Ik ging naar bed...
Ik ga msn'en met Thera!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Always Look On The Bright Side Of Life
(is een leuk liedje van de brobdingnagian bards)
![]()
Wat doe ik hier nog? Ik ging naar bed...
Volgens mij heb jij helemaal geen huisdierenquote:Op maandag 28 mei 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
Als ik oppas nodig heb geef ik wel een seintje![]()
![]()
Gij is zo weinig subtiel. En daarom ben ik zo dol op jequote:Op maandag 28 mei 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga msn'en met Thera!![]()
En ik kots op bepaalde users![]()
Bepaalde users die klagen bij modjes
kom maar op met die ban, stelletje hypocrieten.
Ik lees soms alleen, wel met stijgende verbazingquote:Op maandag 28 mei 2007 03:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wie ben jij daar?Kan ik je eens aanpakken
![]()
![]()
Jij...jij...jijquote:Op maandag 28 mei 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lees soms alleen, wel met stijgende verbazing
Ik denk nou gaat het beginnenquote:Op maandag 28 mei 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja sinds kort hoorquote:
Ik welquote:Op maandag 28 mei 2007 03:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben je laatste opmerking tegenover mij niet vergeten!!![]()
Veel te vaag voor een ban; je moet namen noemen en ze de T*** Kanker toeroepen.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar, soms dus niet alleen ........ maar met een ander!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja sinds kort hoor![]()
Ze hebben best humor daar
Kijk jij snapt hetquote:Op maandag 28 mei 2007 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Veel te vaag voor een ban; je moet namen noemen en ze de T*** Kanker toeroepen.
Beetje slap verhaal nu![]()
verbaasd me niksquote:Op maandag 28 mei 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lees soms alleen, wel met stijgende verbazing
Zit je in een trip of in een deliriumquote:Op maandag 28 mei 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar, soms dus niet alleen ........ maar met een ander!Play Eend
(nu wel)
psychose mag ook?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit je in een trip of in een delirium![]()
Huhquote:Op maandag 28 mei 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar, soms dus niet alleen ........ maar met een ander!Play Eend
(nu wel)
Daar heb je goede ervaringen mee? Waar kan ik die bestellen? Linkje graag!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Probeer eens meerdere persoonlijkheids stoornissen![]()
Wat ben je scherpquote:Op maandag 28 mei 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar heb je goede ervaringen mee? Waar kan ik die bestellen? Linkje graag!![]()
Tsja daar zal je wel aanleiding voor hebben gegeven danquote:
Ik kan nog posten!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gij is zo weinig subtiel. En daarom ben ik zo dol op je![]()
Waarom zou je niet meer kunnen posten dan? Heb niets banwaardigs gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan nog posten!![]()
Morgen zal het wel over zijn![]()
Wel nee joh. En anders kan je altijd nog verkassen naar volquote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan nog posten!![]()
Ben ik zo slecht dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja daar zal je wel aanleiding voor hebben gegeven dan![]()
24 of 48 uur zijn snel voorbij en waarom denk je dat je in aanmerking komt voor een ban??quote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan nog posten!![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel nee joh. En anders kan je altijd nog verkassen naar vol![]()
Wat is er aan de hand jongen? Maak je niet zo druk!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan nog posten!![]()
How's life?quote:
Ik weet niet, laat je eens van je slechtste kant zien?quote:
Ahhh ok, Eendje is dol op Vollers, vooral op de vogeltjesquote:
Nee, ik zie af en toe noodgedwongen GDK op de tv. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te volgen.quote:
Oh, pardon.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom maar op met die ban:
Ik vind Disana een kutuser.
Als ik mijn persoonlijke mening hier niet meer kwijt kan ben ik blij met die ban!![]()
![]()
Daar krijg je echt geen ban voor hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom maar op met die ban:
Als ik mijn persoonlijke mening hier niet meer kwijt kan ben ik blij met die ban!![]()
![]()
Herken je uit duizende hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 03:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb hem weer gemaakt. Zo kan jij me beter herkennen als ik hier ben.![]()
Ik vind Disana ook een kutuserquote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom maar op met die ban:
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahhh ok, Eendje is dol op Vollers, vooral op de vogeltjes![]()
Hoe beland je dan hier?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, ik zie af en toe noodgedwongen GDK op de tv. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te volgen.
Zou wel een test zijn hoe wakker de mods zijn hier. Want dan heb ik zo een ban te pakken hier.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet, laat je eens van je slechtste kant zien?
Wel...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ban voor hoor
Dat begint er meer op te lijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom maar op met die ban:
![]()
Blijkbaar niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
En IK vind Disana GEEN kut-user.
Wat fijn dat we allemaal recht hebben op een eigen mening.
Ik krijg de indruk dat er achter de schermen een oorlog gaande isquote:
alleen achter de schermenquote:Op maandag 28 mei 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat er achter de schermen een oorlog gaande is![]()
Gezelligquote:Op maandag 28 mei 2007 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik lurk hier nog steeds, zo af en toe kom ik eens binnenvallen.
Hoe is het met de muziek?
Ze moeten bij mij niet aankomen met die meuk.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom maar op met die ban:
![]()
Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit zeker een heel verhaal achter.
Btw is luilak al geweest?
Luilak is al geweestquote:Op maandag 28 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit zeker een heel verhaal achter.
Btw is luilak al geweest?
Nogmaals: Bring on the ban.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg voor het geval je geband word (of ik) ik heb een msn dingetje
Je hebt gelijk
![]()
Truste lieve mensen.
Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig naar je. Je hebt ooit eens verteld, was tijdens BB5. Toen zei je dat je binnenkort nog iets meer over je zou vertellen. Heb je dat al gedaan?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Ja met de muziek is het prima
Een orgie eerder, zowel Gert als Avonne zitten op Kreta deze week, waar eerder Kleinzusje ook zou opdagen voor haar ontmaagding door Gert, die vooraf gegaan zou worden door een sexuele ontmoeting op het bed van Sanne in SecondLife, waar Sanne's bed minstens 52 standjes kan verhapstukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb je nu dus een hekel aan het beleid van Fok?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luilak is al geweest![]()
En als je VOL-stylow positief bent over je mede-userts mag je een "eigen mening" hebben ^O^
Dat weet ik niet meer precies om eerlijk te zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig naar je. Je hebt ooit eens verteld, was tijdens BB5. Toen zei je dat je binnenkort nog iets meer over je zou vertellen. Heb je dat al gedaan?
Ik bedoelde het een beetje sarcastischquote:
Ze is van VOl schatquote:Op maandag 28 mei 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde het een beetje sarcastisch![]()
Kijk dat het de betere inside rodddelwerkquote:Op maandag 28 mei 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een orgie eerder, zowel Gert als Avonne zitten op Kreta deze week, waar eerder Kleinzusje ook zou opdagen voor haar ontmaagding door Gert, die vooraf gegaan zou worden door een sexuele ontmoeting op het bed van Sanne in SecondLife, waar Sanne's bed minstens 52 standjes kan verhapstukken![]()
Ik weet ook niet meer precies waar het over ging. Maakt ook niet uit. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Maar dat staat me nog steeds bij, vandaar dat ik erover begin. Maar hierbij sluit ik het ook weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies om eerlijk te zijn
Maargoed kan best zo geweest zijn dus jouw aanname neem ik zeker serieus
ik weet alles dat weet je tochquote:
weet ik tochquote:Op maandag 28 mei 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde het een beetje sarcastisch![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies waar het over ging. Maakt ook niet uit. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Maar dat staat me nog steeds bij, vandaar dat ik erover begin. Maar hierbij sluit ik het ook weer.![]()
Ik zie dat het nog steeds gezellig is hier?![]()
Dat lekkere ding spookt hier ook af en toe rond!!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik weet alles dat weet je toch![]()
Net wist ik al niet eens meer wat ik zelf had gezegd![]()
Ik weet niet veel, maar wel dat jij niet dom bentquote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
er zijn er hier die denken dat ik dom ben ,laat ze nu in die waarde![]()
Avonne is godverdomme al 16 uur nonstop online om kutusers en andere klootzakken in het gareel te houden.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel...
Ik breng Disana ter sprake!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Avonne, lees je mee?![]()
![]()
![]()
Of het moet zijn dat je graag een ban wilt hebben, omdat het zo goed op je FOK! CV staatquote:Op maandag 28 mei 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel...
Ik breng Disana ter sprake!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Avonne, lees je mee?![]()
![]()
![]()
Mag GS wel? Ik heb nog nergens een contract gezien..quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vooral sommige zure users die mensen niet mogen omdat ze ook op VOL posten
![]()
Geeft nietquote:Op maandag 28 mei 2007 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies waar het over ging. Maakt ook niet uit. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Maar dat staat me nog steeds bij, vandaar dat ik erover begin. Maar hierbij sluit ik het ook weer.![]()
Ik zie dat het nog steeds gezellig is hier?![]()
Dat is gewoon terecht natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vooral sommige zure users die mensen niet mogen omdat ze ook op VOL posten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |