Omdat ik geen wmp 10 hebquote:Op maandag 28 mei 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
Nee wist ik niet of was ik vergeten
Wromnie?
ja was idd een dameshaak. ik zie wel. nog ff van de butler genietenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh. Maar nu loop je natuurlijk wel het risico dat anderen denken dat je een hunk bent he? Ik vond die haak ook leuk hoor, en ik dacht dat het een dameshaak was![]()
Groot gelijk. Volgende week moet je het weer met Mitch en Melissa (quote:Op maandag 28 mei 2007 02:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja was idd een dameshaak. ik zie wel. nog ff van de butler genieten![]()
Das lastig, dan moet je maar veel planten verkopenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat ik geen wmp 10 heb
Enne ik heb geen pc om xp op te draaien. En geen geld voor een nieuwe pc ook![]()
Kom op met die bestelling danquote:Op maandag 28 mei 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
Das lastig, dan moet je maar veel planten verkopen
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooow weet je wat we moet gaan punikken? Ken je die ene ava, van die kat met een kikkerkopmutsje op?
Die wil ik!![]()
Ik zal er aan denkenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom op met die bestelling dan![]()
Ik doe trouwens ook huisoppasdiensten voor beesten![]()
[Henk Krol modus] Maar natuuuurlijk [/Henk Krol modus]quote:Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ja hoiIk verveel me, mag ik dat hier doen?
quote:
Bong!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Henk Krol modus] Maar natuuuurlijk [/Henk Krol modus]
Oei...wat scheelt er dan (nog steeds)?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |