Daar heb je goede ervaringen mee? Waar kan ik die bestellen? Linkje graag!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Probeer eens meerdere persoonlijkheids stoornissen![]()
Wat ben je scherpquote:Op maandag 28 mei 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar heb je goede ervaringen mee? Waar kan ik die bestellen? Linkje graag!![]()
Tsja daar zal je wel aanleiding voor hebben gegeven danquote:
Ik kan nog posten!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gij is zo weinig subtiel. En daarom ben ik zo dol op je![]()
Waarom zou je niet meer kunnen posten dan? Heb niets banwaardigs gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan nog posten!![]()
Morgen zal het wel over zijn![]()
Wel nee joh. En anders kan je altijd nog verkassen naar volquote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan nog posten!![]()
Ben ik zo slecht dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja daar zal je wel aanleiding voor hebben gegeven dan![]()
24 of 48 uur zijn snel voorbij en waarom denk je dat je in aanmerking komt voor een ban??quote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan nog posten!![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel nee joh. En anders kan je altijd nog verkassen naar vol![]()
Wat is er aan de hand jongen? Maak je niet zo druk!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan nog posten!![]()
How's life?quote:
Ik weet niet, laat je eens van je slechtste kant zien?quote:
Ahhh ok, Eendje is dol op Vollers, vooral op de vogeltjesquote:
Nee, ik zie af en toe noodgedwongen GDK op de tv. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te volgen.quote:
Oh, pardon.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom maar op met die ban:
Ik vind Disana een kutuser.
Als ik mijn persoonlijke mening hier niet meer kwijt kan ben ik blij met die ban!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |