Nogmaals: Bring on the ban.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg voor het geval je geband word (of ik) ik heb een msn dingetje
Je hebt gelijk
![]()
Truste lieve mensen.
Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig naar je. Je hebt ooit eens verteld, was tijdens BB5. Toen zei je dat je binnenkort nog iets meer over je zou vertellen. Heb je dat al gedaan?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Ja met de muziek is het prima
Een orgie eerder, zowel Gert als Avonne zitten op Kreta deze week, waar eerder Kleinzusje ook zou opdagen voor haar ontmaagding door Gert, die vooraf gegaan zou worden door een sexuele ontmoeting op het bed van Sanne in SecondLife, waar Sanne's bed minstens 52 standjes kan verhapstukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat er achter de schermen een oorlog gaande is![]()
Maar eigenlijk heb je nu dus een hekel aan het beleid van Fok?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luilak is al geweest![]()
En als je VOL-stylow positief bent over je mede-userts mag je een "eigen mening" hebben ^O^
Dat weet ik niet meer precies om eerlijk te zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig naar je. Je hebt ooit eens verteld, was tijdens BB5. Toen zei je dat je binnenkort nog iets meer over je zou vertellen. Heb je dat al gedaan?
Ik bedoelde het een beetje sarcastischquote:
Ze is van VOl schatquote:Op maandag 28 mei 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde het een beetje sarcastisch![]()
Kijk dat het de betere inside rodddelwerkquote:Op maandag 28 mei 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een orgie eerder, zowel Gert als Avonne zitten op Kreta deze week, waar eerder Kleinzusje ook zou opdagen voor haar ontmaagding door Gert, die vooraf gegaan zou worden door een sexuele ontmoeting op het bed van Sanne in SecondLife, waar Sanne's bed minstens 52 standjes kan verhapstukken![]()
Ik weet ook niet meer precies waar het over ging. Maakt ook niet uit. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Maar dat staat me nog steeds bij, vandaar dat ik erover begin. Maar hierbij sluit ik het ook weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies om eerlijk te zijn
Maargoed kan best zo geweest zijn dus jouw aanname neem ik zeker serieus
ik weet alles dat weet je tochquote:
weet ik tochquote:Op maandag 28 mei 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde het een beetje sarcastisch![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies waar het over ging. Maakt ook niet uit. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Maar dat staat me nog steeds bij, vandaar dat ik erover begin. Maar hierbij sluit ik het ook weer.![]()
Ik zie dat het nog steeds gezellig is hier?![]()
Dat lekkere ding spookt hier ook af en toe rond!!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik weet alles dat weet je toch![]()
Net wist ik al niet eens meer wat ik zelf had gezegd![]()
Ik weet niet veel, maar wel dat jij niet dom bentquote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
er zijn er hier die denken dat ik dom ben ,laat ze nu in die waarde![]()
Avonne is godverdomme al 16 uur nonstop online om kutusers en andere klootzakken in het gareel te houden.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel...
Ik breng Disana ter sprake!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Avonne, lees je mee?![]()
![]()
![]()
Of het moet zijn dat je graag een ban wilt hebben, omdat het zo goed op je FOK! CV staatquote:Op maandag 28 mei 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel...
Ik breng Disana ter sprake!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Avonne, lees je mee?![]()
![]()
![]()
Mag GS wel? Ik heb nog nergens een contract gezien..quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vooral sommige zure users die mensen niet mogen omdat ze ook op VOL posten
![]()
Geeft nietquote:Op maandag 28 mei 2007 03:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies waar het over ging. Maakt ook niet uit. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Maar dat staat me nog steeds bij, vandaar dat ik erover begin. Maar hierbij sluit ik het ook weer.![]()
Ik zie dat het nog steeds gezellig is hier?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |