Om misverstand te voorkomen : Wil Brian geen honing op z'n kop OF wil Brian het niet horen van jullie ?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat wit Brian niet. Komt nog wel. Ze wilden t die avond doen maar toen kwam de KostVader langs. Nu doen ze t niet omdat ze bang zijn dat Natasia flipt en de hechtingen eruit springen (wat op zich leuke tv kan zijn). Dus het zal binnenkort nog wel gebeuren denk ik.
Dat wiSt hij niet, denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Om misverstand te voorkomen : Wil Brian geen honing op z'n kop OF wil Brian het niet horen van jullie ?
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Om misverstand te voorkomen : Wil Brian geen honing op z'n kop OF wil Brian het niet horen van jullie ?
Ik dacht dat je de "Nieuw Topic" knop niet meer zou aanraken tot 12 uur...quote:
Inderdaad, blij dat ze er weer eens zijn en normale antwoorden gevenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
Complimentje @DGK_REDACTIE
Vind dat ze erg open zijn vanavond!
en vinden wij dat ergquote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Soho het volgende:
Nu lachen Eric en Natasia nog dat M de hoed van Jaap volpist. Maar ze vergeten: als iemand Jaap tart, tart Jaap iedereen!![]()
nee better dat komt nog weten ze al............quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
haha, hou toch op. alles waar rat ook maar een beetje para van zou kunnen worden, leggen jullie vooraf neer bij hem zelf "wat zou je daarvan denken beste Brian? Trek je dat?"quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat wit Brian niet. Komt nog wel. Ze wilden t die avond doen maar toen kwam de KostVader langs. Nu doen ze t niet omdat ze bang zijn dat Natasia flipt en de hechtingen eruit springen (wat op zich leuke tv kan zijn). Dus het zal binnenkort nog wel gebeuren denk ik.
zal je vanzelf wel zien denk ik of nietquote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef lorence1 het volgende:
en dgk redactie ik heb wat ideeen opgeschreven b en benieuwd of jullie er iets mee gaan doen lijkt me erg leuk
Als je het te eng vindt, geen probleem, dan cancellen we alles en kan je gewoon lekker even een tukje gaan doen!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
haha, hou toch op. alles waar rat ook maar een beetje para van zou kunnen worden, leggen jullie vooraf neer bij hem zelf "wat zou je daarvan denken beste Brian? Trek je dat?"
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
zal je vanzelf wel zien denk ik of niet
Met of zonder pammetjes?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het te eng vindt, geen probleem, dan cancellen we alles en kan je gewoon lekker even een tukje gaan doen!![]()
Ik denk dat hij het toen nog niet wist, maar toen werd Jaap ff niet lekkerquote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
Brian weet het wel van het honing over zijn hoofd gooien. Dat zei hij in het kantoor tegen Jaap.
Huub heeft dat verteld. Volgens mij gisterochtend of anders vanmiddag, in ieder geval toen ze net wakker waren.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
Brian weet het wel van het honing over zijn hoofd gooien. Dat zei hij in het kantoor tegen Jaap.
Ik snap dat van die 'vakantie' ook niet... is dat iets wat Brian zelf heeft gezegd misschien?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de "Nieuw Topic" knop niet meer zou aanraken tot 12 uur...
Nou ik hoop het je hopenquote:
Ok. Wil niet zeuren maar Brian heeft toch echt(live op streams) tegen Huub gezegd dat hij van achter had gehoord dat de aktie niet door mocht gaan...... dus.......quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En als hij het niet trekt gooien ze hem vol met medicijnenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
haha, hou toch op. alles waar rat ook maar een beetje para van zou kunnen worden, leggen jullie vooraf neer bij hem zelf "wat zou je daarvan denken beste Brian? Trek je dat?"
quote:
Hij zat achter de bank af te luisteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
Zijn ze lek te prikken eigenlijk? Ideetje voor Jaap?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:01 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoop zo dat die implantaten er gewoon uitknallen als ze nog iets optilt
Jaap vroeg hoe hij dat wist waarop Brian antwoordde dat alles wat er wordt uitgesproken hij te weten komt via brieven enzo.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het toen nog niet wist, maar toen werd Jaap ff niet lekker
Geef hier je tips aan DGK_REDACTIEquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef F04 het volgende:
Heeft iemand nog wat ideen of tips voor DGK om de kijkcijfers op te krikken?
Mooi, ze mag dus weer aangepakt wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja loopt te sjouwen en te doen, nu geen last van haar borsten?
Hij heeft net in de hoed van Japio gepist. He's here to stay.quote:
Ze lacht ook uit volle borst...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja loopt te sjouwen en te doen, nu geen last van haar borsten?
Dat verklaart wel waarom hij dat nu weetquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap vroeg hoe hij dat wist waarop Brian antwoordde dat alles wat er wordt uitgesproken hij te weten komt via brieven enzo.
Inderdaad, zij is herstellende en moet meer in de watten gelegd wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia: Ik begrijp dat jullie aan het tortelduiven zijn maar ik ben er ook nog he Brian en Amanda!
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Zal Michael echt de laatste bewoner zijn?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Zal Michael echt de laatste bewoner zijn?
ik denk dat de streamers better kijken dan de REDACTIE die blowen maar wat......quote:Op zondag 27 mei 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
[..]
Ok. Wil niet zeuren maar Brian heeft toch echt(live op streams) tegen Huub gezegd dat hij van achter had gehoord dat de aktie niet door mocht gaan...... dus.......
Het begon in haar kruisquote:Op zondag 27 mei 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft een ziekte in haar been. Het zet uit.![]()
Nee die snuiven wietquote:Op zondag 27 mei 2007 23:05 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik denk dat de streamers better kijken dan de REDACTIE die blowen maar wat......![]()
![]()
Sterk!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen het knulletje : "Neuken kun je niet, in m'n hoed pissen maakt me niets uit. Wat doe je hier eigenlijk ?"
[afbeelding]
Dat kind zit binnen een week in een hoekje te huilen.quote:
of ze pizza willen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
Wat zeiden ze via de phone?
Nou je mist nixquote:Op zondag 27 mei 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel weer gezien, lees morgen bij, strekte nachtploeg, met enge Dimitri's en Michael's.![]()
Sjaakie de spreekende POPquote:Op zondag 27 mei 2007 23:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sjaakie krijgt nu de volle toorn van Japio over zich
[afbeelding]
dat doet hij elke nacht tochquote:Op zondag 27 mei 2007 23:08 schreef Ricard0j het volgende:
Dit zo gelezen te hebben, gaat Para Fucker dus amandel weer bewerkstelligen vannacht?![]()
Gadver ... de K..quote:Op zondag 27 mei 2007 23:08 schreef milk-shake het volgende:
op de bank.....heb ik toch gelijk
Wees blij. Stel je voor dat hij de nieuwe bewoner was ....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:10 schreef Jeanko het volgende:
Pff, is dit alles?
Genoegquote:Op zondag 27 mei 2007 23:10 schreef Jeanko het volgende:
Pff, is dit alles?
Ik zie een patroon.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef Rudieh het volgende:
dat pesten van Sjaak vind ik nou wel weer leuk geweest hoor
zo makkelijk, weerloze ventjes pesten
Is vrijwillig in de slangenkooi gestaptquote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef Rudieh het volgende:
dat pesten van Sjaak vind ik nou wel weer leuk geweest hoor
zo makkelijk, weerloze ventjes pesten
Hij is 19, net als Amanda.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe oud is die jongen, hij lijkt wel 17. Zal wel 18 zijn dan om mee te mogen doen?
Ik vind ze wel grappig eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit te kijken, maar denken Jaap en Huub nu dat ze leuk zijn?
Okeyquote:
Hij is zo weg. Ik ben inmiddels in Eemnesquote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
Nou aftaaien Michael.
Kreta???quote:Op zondag 27 mei 2007 23:14 schreef kissa het volgende:
Dimitri is een Chippendale????
Van mij hadden ze dat ventje nog harder aan mogen pakken.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Leuk misschien niet maar echt erg vind ik het niet voor dat knulletje dat Huub in bed lulde en daarbij Eric minder interessant vond.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Natas: Het is niet errug schatquote:Op zondag 27 mei 2007 23:14 schreef kissa het volgende:
Dimitri is een Chippendale????
Dat is steeds triester aan het wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ja en ik ben Pipo de Clownquote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij is zo weg. Ik ben inmiddels in Eemnes
(type dit bericht vanaf 'achter')
![]()
Mij vooral Huub. Jaap die speelt het allemaal maar. Huub is gewoon zo volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:14 schreef riri het volgende:
Die Huub en die Jaap irriteren me enorm....
En Huub de volgende dag 'sukkel' noemde achter zijn rug om.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk misschien niet maar echt erg vind ik het niet voor dat knulletje dat Huub in bed lulde en daarbij Eric minder interessant vond.
Was denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
Ze zijn er heilig van overtuigd dat Dimitri een chippendale is.
Nu ontkent hij het weer....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri heeft 'bevestigd' dat hij een chippendale is..
Huub zegt vaker dingen achter zijn rug omquote:Op zondag 27 mei 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En Huub de volgende dag 'sukkel' noemde achter zijn rug om.
Wie is dit dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij is zo weg. Ik ben inmiddels in Eemnes
(type dit bericht vanaf 'achter')
![]()
We wisten allang dat hij bi is.......quote:Op zondag 27 mei 2007 23:17 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt enorme sukkel, bah hij is n homo in de kast en hij ontkent alles wat er is gebeurd echt n l0ser
Scan, trouwens gelezen dat de redactie toegegeven heeft dat het een en ander gescipt wordt ?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wat een lelijke kleine pisnicht is dat jochie zeg"
Huub is vergeten hoe hij de kooi binnen kwam.
droomscenarioquote:Op zondag 27 mei 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow jee...straks blijft Dimitri als butler en komt Mitch als nwe bewoner...
Hij is overtuigd bi-sexueel, en komt daar ook gewoon voor uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:17 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt enorme sukkel, bah hij is n homo in de kast en hij ontkent alles wat er is gebeurd echt n l0ser
dat zou heeeel leuk zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow jee...straks blijft Dimitri als butler en komt Mitch als nwe bewoner...
Zorg jij er nu maar voor dat je een handdoek klaar hebt liggen, ze gaan je as echtgenoot in het water pleuren.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:17 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Oh, wat leuk ! Hoi !! Hoe'st met Mama Loe ?
Hij kan zelf niks verzinnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:14 schreef milk-shake het volgende:
ik vind huub al minder leuk.............nu hij zo lekker met jaap meelift.......![]()
Dit vind ik toch wel iets anders dan een geliefde of familielid wat een uur langskomt tegen betaling van contactpunten.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
Huub en Jaap nu even misselijk makend bezig. Beetje Michael afzeiken. Kan me nog goed Huub's uitspraak herrineren over respect met anderen hun gasten.
Nee, dat joch dramt eerst voortdurend dat hij Huub leuk vindt en hem in bed wil, en als hij dan zijn zin krijgt, noemt hij Huub de volgende dag een sukkel.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub zegt vaker dingen achter zijn rug om
Neuken wel denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
Dimitri moet i.p.v. Melissa komen. Dat wijf kan helemaal niets.
hij kwam ipv mitch omdat melissa niet kon zou mitch komen dus maar blijkbaar kon mitch ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
Hier bij de Febo is ook een douche, dus daar kan 'ie eventueel douchen zo..quote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zorg jij er nu maar voor dat je een handdoek klaar hebt liggen, ze gaan je as echtgenoot in het water pleuren.
Ze kan alleen maar slap ouwehoeren en stoken.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
Amanda wil aandacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat maakt het uit of hij wel of geen Chippendale is![]()
Nu moet ie zijn shirt uittrekken... Sjonge jongequote:Op zondag 27 mei 2007 23:21 schreef Charmian het volgende:
Wat zitten ze weer dom door te drammen tegen die Dimitri.
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:08 schreef demins het volgende:
Eric doet Amanda Natasja haar hysterieloopje na!
En dat niet alleen, Amanda: broek uit, broek uit, broek uit!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu moet ie zijn shirt uittrekken... Sjonge jonge![]()
Nou ja in dit geval is dat niet zo erwg.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu moet ie zijn shirt uittrekken... Sjonge jonge![]()
ja deze houden we hoor!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:23 schreef rooie3 het volgende:
Please mag Dimitri blijven.
Hij is echt wel een lekker ding.
quote:
krijgen we dat weer ...................samen delenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Hij is van mij.
AF!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Hij is van mij.
Nee maar ik negeer hetquote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
Die borst die steeds uit dat jurkje van Amanda bungelt...... ben ik nou de enige die dat belachelijk vindt?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat niet alleen, Amanda: broek uit, broek uit, broek uit!!!
aan de kant, DGK-moderators eerstquote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
Hij is van mij.
Volgens mij is dat ook de bedoeling van die dingen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
Die borst die steeds uit dat jurkje van Amanda bungelt...... ben ik nou de enige die dat belachelijk vindt?![]()
Het is een leuke man, ik ben verliefdddddddddddquote:
Mail Talpa!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een leuke man, ik ben verliefddddddddddd
Dingen als in borsten? Horen die buiten je kleding te hangen....... damn!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de bedoeling van die dingen.
Je heb al genoeg macht opzoutenquote:
We gaan er s over denken....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
Mogen we hem houden??
Gek he?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert kijkt enigszins jaloers naar dat Goddelijke lichaam
Een mooie vrouw is voor jou ook iemand met een mooie uitstraling??quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
toch wel jammer dat vrouwen eigenlijk geen haar beter zijn dan mannen,...een mooie man is een man met wasbordjes...een mooie man voor mij is iemand met een mooie uitstraling...iemand kan nog zo mooi zijn maar de uitstraling hebben van een zoutzak...laat dat nou het geval zijn met deze bink!!
chippendale......quote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen : hoe schrijf je chip'ndeel precies?? dan kan ik ff op iets googlen
Ja, dat zag ik ook. En hij is er onzeker over want toen hij opstond, trok ie zijn buik in...haha! Wat een lieverdje!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
Hij heeft wel een beetje een buikje anders...
Nee, de uitstraling van deze man is mooi, ik zag foto's zonder zijn wasbordje, met alleen zijn kop en daar viel ik al voorquote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef PumaStreamer het volgende:
......
Onee, Melissaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Lieke besluit dat Mitch eruit gaat?
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een mooie vrouw is voor jou ook iemand met een mooie uitstraling??
Dimitri is gewoon een LD.... niet meer niet minder, het kan wel een klootzak of domme sukkel blijken te zijn, dan is dat idee van Lekker Ding ook zo weer weg hoor...
Ja...... we weten nu wel dat je de pest aan homo's hebt......quote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef easysatellite het volgende:
omh huub: heb je een vriendje? tege die butler, echt n homo die huub
Chippendalesquote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://www.chippendales.com/quote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ja wij allemaal ................en we houden hem...................echt welquote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een leuke man, ik ben verliefddddddddddd
Flikker die domme blonde bimbo maar weg, die kan nog geen eens een fles wijn open trekken! En dan hem in de plaatsquote:
Als bewoner ?????quote:
Hij is echt niet cute hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:32 schreef easysatellite het volgende:
dit is gewoon nie grappig, die michael is harstikke cute en dan zo doen tege hem, echt zielige pestkop die huub
Ach dat brengt de leeftijd een beetje met zich mee...hij is pas 23...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef PumaStreamer het volgende:
tis zowiezo een player anders had hij zijn shirtje wel weer aangetrokken...ow jah en ben niet jaloers hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |