Je heb al genoeg macht opzoutenquote:

We gaan er s over denken....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
Mogen we hem houden??

Gek he?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert kijkt enigszins jaloers naar dat Goddelijke lichaam

Een mooie vrouw is voor jou ook iemand met een mooie uitstraling??quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
toch wel jammer dat vrouwen eigenlijk geen haar beter zijn dan mannen,...een mooie man is een man met wasbordjes...een mooie man voor mij is iemand met een mooie uitstraling...iemand kan nog zo mooi zijn maar de uitstraling hebben van een zoutzak...laat dat nou het geval zijn met deze bink!!

chippendale......quote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen : hoe schrijf je chip'ndeel precies?? dan kan ik ff op iets googlen

Ja, dat zag ik ook. En hij is er onzeker over want toen hij opstond, trok ie zijn buik in...haha! Wat een lieverdje!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
Hij heeft wel een beetje een buikje anders...

Nee, de uitstraling van deze man is mooi, ik zag foto's zonder zijn wasbordje, met alleen zijn kop en daar viel ik al voorquote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef PumaStreamer het volgende:
......

Onee, Melissaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Lieke besluit dat Mitch eruit gaat?

quote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een mooie vrouw is voor jou ook iemand met een mooie uitstraling??
Dimitri is gewoon een LD.... niet meer niet minder, het kan wel een klootzak of domme sukkel blijken te zijn, dan is dat idee van Lekker Ding ook zo weer weg hoor...

Ja...... we weten nu wel dat je de pest aan homo's hebt......quote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef easysatellite het volgende:
omh huub: heb je een vriendje? tege die butler, echt n homo die huub

Chippendalesquote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

http://www.chippendales.com/quote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

ja wij allemaal ................en we houden hem...................echt welquote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een leuke man, ik ben verliefddddddddddd

Flikker die domme blonde bimbo maar weg, die kan nog geen eens een fles wijn open trekken! En dan hem in de plaatsquote:

Als bewoner ?????quote:

Hij is echt niet cute hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:32 schreef easysatellite het volgende:
dit is gewoon nie grappig, die michael is harstikke cute en dan zo doen tege hem, echt zielige pestkop die huub

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |