Dat verklaart wel waarom hij dat nu weetquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap vroeg hoe hij dat wist waarop Brian antwoordde dat alles wat er wordt uitgesproken hij te weten komt via brieven enzo.
Inderdaad, zij is herstellende en moet meer in de watten gelegd wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia: Ik begrijp dat jullie aan het tortelduiven zijn maar ik ben er ook nog he Brian en Amanda!
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Zal Michael echt de laatste bewoner zijn?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Zal Michael echt de laatste bewoner zijn?
ik denk dat de streamers better kijken dan de REDACTIE die blowen maar wat......quote:Op zondag 27 mei 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
[..]
Ok. Wil niet zeuren maar Brian heeft toch echt(live op streams) tegen Huub gezegd dat hij van achter had gehoord dat de aktie niet door mocht gaan...... dus.......
Het begon in haar kruisquote:Op zondag 27 mei 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft een ziekte in haar been. Het zet uit.![]()
Nee die snuiven wietquote:Op zondag 27 mei 2007 23:05 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik denk dat de streamers better kijken dan de REDACTIE die blowen maar wat......![]()
![]()
Sterk!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen het knulletje : "Neuken kun je niet, in m'n hoed pissen maakt me niets uit. Wat doe je hier eigenlijk ?"
[afbeelding]
Dat kind zit binnen een week in een hoekje te huilen.quote:
of ze pizza willen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
Wat zeiden ze via de phone?
Nou je mist nixquote:Op zondag 27 mei 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel weer gezien, lees morgen bij, strekte nachtploeg, met enge Dimitri's en Michael's.![]()
Sjaakie de spreekende POPquote:Op zondag 27 mei 2007 23:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sjaakie krijgt nu de volle toorn van Japio over zich
[afbeelding]
dat doet hij elke nacht tochquote:Op zondag 27 mei 2007 23:08 schreef Ricard0j het volgende:
Dit zo gelezen te hebben, gaat Para Fucker dus amandel weer bewerkstelligen vannacht?![]()
Gadver ... de K..quote:Op zondag 27 mei 2007 23:08 schreef milk-shake het volgende:
op de bank.....heb ik toch gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |