Ja dat moet. Want anders kom je die legendary niet tegen, omdat repel.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dus de hele tijd op dezelfde route dat? en hoezo moet je nummer 1 pokemon lager dan die nieuwe zijn? want ik draag nu ryquaza van 92 op 1...
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat die hele rage na bijna 10 jaar nog steeds zo hard loopt, en dat elk nieuw spel supergoed verkoopt..quote:Op zondag 27 mei 2007 22:39 schreef ralphbollen het volgende:
de eerste series vond ik nog leuk, het is schandalig dat men er nog mee door gaat...
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef MrMoon het volgende:
tvp
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:14 schreef shine87 het volgende:
tvp
Ik snap dat underground echt nietquote:Op zondag 27 mei 2007 22:29 schreef Jesse_ het volgende:
tvp
ik heb underground helaas alleen nog maar een helix fossil gevonden.
wel super veel firestones enzo
bij die gele dingen moet je op het touch screen drukken en als je dan een fonkelend iets ziet moet je daar heen gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 10:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik snap dat underground echt niet![]()
Ik druk als een gek op A elke keer als ik bij zo'n geel knipperend dingetje ben, maar er gebeurd gewoon niks![]()
na de pokemon league dan moet je naar iron mountain in het husje van de 6e gym leader.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar heb je die gevonden?
Eigenlijk is de game pas over als je ALLE pokemon hebt. Maar de basis game is over als je de elite 4 heb gehad, daarna kan je op zoek gaan naar Heatran, Cresselia, Giratina. Dus blijft genoeg te doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:00 schreef Jesse_ het volgende:
wanneer heb je de game eigenlijk 'gefinished'?
als je de elite 4 te pakken hebt?
Jah, maar dat Pal Park is een kut zooi, maar 6 pokemon per dag overzetten naar je Pearl / Diamond game. En je kan niet naaien met de tijd want dan mag je nog een extra 24 uur wachten.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Alleen maar starter pokemon?2 vuur pokes en 2 water pokes
!
Vond je het wel een uitdaging?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef SebasC het volgende:
[..]
Eigenlijk is de game pas over als je ALLE pokemon hebt. Maar de basis game is over als je de elite 4 heb gehad, daarna kan je op zoek gaan naar Heatran, Cresselia, Giratina. Dus blijft genoeg te doen.
[..]
Jah, maar dat Pal Park is een kut zooi, maar 6 pokemon per dag overzetten naar je Pearl / Diamond game. En je kan niet naaien met de tijd want dan mag je nog een extra 24 uur wachten.
Jij ook al?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb in de laatste paar dagen misschien iets te veel Pokemon gespeeld.. Erg verslavend
Ja, deze is zeker leuker dan Ruby.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef Slein83 het volgende:
Is het een aanrader? Heb Ruby helemaal grijs gespeeld, dus is deze leuker of niet?
Weet ik niet, want mn router doet stomquote:
Dus de hele tijd op dezelfde route dat? en hoezo moet je nummer 1 pokemon lager dan die nieuwe zijn? want ik draag nu ryquaza van 92 op 1...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als je van de ene route naar de andere gaat veranderd die pokemon ook van route. Dus je moet super repel gebruiken, door het veld rennen met een pokemon die lager level is dan de legenday (maar hoger dan de wilde pokemon in dat gebied) op nummer 1 in je party). Als je repel op is ga je die route uit, en weer terug en gebruik je een repel en doe je hetzelfde.
Zo deed ik het bij Fire Red voor die legendary hond.
Ja hoor,quote:Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef MarK. het volgende:
ik ging ook eff naar turnback cave..ik zat alleen vast en ik had geen ecape ropes meer dus ik ging alleen maar naar onderen en na 10 gangen zat ik bij giratina :p
SebasC zou jij charizard willen ruilen tegen mijn garchomp??
mijn garchomp is lvl 92??
Ach ja.. doordeweeks kan ik nauwelijks spelen.. dan maar veel in het weekendquote:
Dan is je team gewoon niet goed uitgebalanseerd, dan heb je 1 gezamelijke weakness en dat is niet fijn. Of is het niet allemaal Super Effective?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:11 schreef R_B het volgende:
yuk..
Ik moet tegen die 4e van de elite four...lucian...ofzoeiets...hij hefet als die move Psychic....
Geen van mijn pokemon kunnen daar tegen...
Ik zie het alweer gebeuren...hij doet de move Psychic...en weer een pokemon weg....
Iemand nog tips...tegen die laatste van de elite four...
Omdat je repel gebruikt zodat je de pokemon die je normaal in die route tegenkomt niet tegenkomt, omdat die lager level zijn dan jou 1e pokemon. En je komt die legendary wel tegen, omdat die hoger level is dan jou 1e pokemon.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dus de hele tijd op dezelfde route dat? en hoezo moet je nummer 1 pokemon lager dan die nieuwe zijn? want ik draag nu ryquaza van 92 op 1...
het hoeft niet meer een vriend van me heeft charizard voor me gecloned :pquote:
in dat felt gebouw bedoel je??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:44 schreef SebasC het volgende:
Eterna City
Als ze echt zo slecht zijn grind ik mn wormadam trash versie wel ffquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb het geprobeert met 1 van die 3 legendaries. Wat zijn ze slecht zeg. Ze kunnen alleen psychic en nog wat gare aanvallenIk zou Palkia gebruiken, of desnoods een lvl50 Kadabra die je even vangt in de Victory Road.
Een Wormadam? Die hebben toch een movepool van het niveau Wurmple?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze echt zo slecht zijn grind ik mn wormadam trash versie wel ff
Wormadam hebben 3 afwisselende movepools afhankelijk van de plek waar deze evolueert krijgen ze ook nog een ground/grass of steel type erbijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een Wormadam? Die hebben toch een movepool van het niveau Wurmple?
Ja, dat weet ik. Maar ook nog goede aanvallen of niet? Of is het weer zo'n standaard bugpokémon met k*taanvallen (Hera en Scizor uitgezonderd)?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wormadam hebben 3 afwisselende movepools afhankelijk van de plek waar deze evolueert krijgen ze ook nog een ground/grass of steel type erbij
Ik heb net net een shiny marill gevangen
Alleen zn stats zijn vrij sucky. Wat wordt t: Iron Head, Psychic, Attract, Captivate oid?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kijk maar http://www.serebii.net/pokedex-dp/413.shtml , ze krijgen voor bug pokemon (zeker bij de 'trash' of tewel steel versie) best goede attacks.
Dat heb ik ook. Maar dan zou alleen 2nd-gen Sneasel afvallen. Anders moet je die ff evolueren tot Weavile, dan is dat ook een 4th-genquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben nog aan het twijfelen hoor, ik ben iig niet van plan om 1st generation pkmn te gaan gebruiken bij de eerste x e4, daar heb ik geen nieuw deel voor gekocht.
Sneasel is toch traden met een item?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik hoop idd dat deze te evolueren is voor de E4 anders moet ik er nog 2 gaan grinden, dan vervang ik sneasel enk ik door een snover en dan een gible of skorupi ofzo erbij
ik dacht dat je een razor claw moest hebben en dan snachts level up moest gaan ermee, maar ik zie daar ook route 224 staan, en daar kan ik volgensmij helemaal niet heen voordat ik de E4 verslagen heb, als ik mn townmap zo zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneasel is toch traden met een item?
Skorupi is wel interessant. Weinig weakness volgens mij, toch?
Hmm ok. Das wel vervelend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik dacht dat je een razor claw moest hebben en dan snachts level up moest gaan ermee, maar ik zie daar ook route 224 staan, en daar kan ik volgensmij helemaal niet heen voordat ik de E4 verslagen heb, als ik mn townmap zo zie.
je meot mij toevoegen bij pal pad...mijn friend code is:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef SebasC het volgende:
Zeg me wat ik moet doen want dat is het enige wat ik nog niet gedaan hebmoet ik je toevoegen of wat?
zit nu in een battle wil mijn scizor trainen ik ga zo naar pokemon centerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef SebasC het volgende:
Ik ga er vanuit dat je nickname gewoon je FOK name is?
My friendcode is: 4854 3048 1356
dan zijn we heus wel klaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef SebasC het volgende:
Ben momenteel in dat Wifi ding, ik wacht rustig af. heb nog 45 minuten de tijd dan moet ik naar me werk.
ik join nu zo'n beetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef SebasC het volgende:
lol okay dan is het goed ben weer terug in de wifi club ding
okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef SebasC het volgende:
Ach shit gebeurd, gotta get ready for work anyway. But i want a rematch!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |