als je turtwig wil ik heb een ditto gevangen en ik kan torterra wel effe laten breeden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:26 schreef KjellB het volgende:
Ik bied wel een Misdreavus aan, die is alleen in Pearl, en volgens mij hebben de meesten Diamond
EDIT: Oh god, GTS ligt er weer uit bij mij...
EDIT 2: Nu weer niet
Is Feebas weer zo kut te vangen in DP?quote:
welke pokemon zoek je nog, ik zoek namelijk ook nog een misdreavusquote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef KjellB het volgende:
Ik heb al een Turtwig van lvl 1 via GTS. Als je Seek doet voor een Turtwig, krijg je allemaal van die shit aanbiedingen, maar als ik een Misdreavus aanbiedt, in ruil voor een Turtwig, heb je er één binnen een uurTot nu toe heb ik 3 keer Pokémon aangeboden, en alle drie de keren had ik succes. GTs is echt heel makkelijk.
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is Feebas weer zo kut te vangen in DP?
Heb nu 2 badges, ben nu op weg naar Solaceon town (en die tower halverwege).
Team:
BuizelFloatzel lvl 26
Monferno lvl 26
Luxio lvl 26
Shieldon lvl 27
HM-Slave Buneary
Egg
ok, ik heb een graveler vrouwtje lvl 54 voor jequote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef KjellB het volgende:
Ik heb de Misdreavus, een vrouwtje. Mijn Friend-code is 0043-9550-5651
ik doe wel watquote:Op zondag 27 mei 2007 15:18 schreef KjellB het volgende:
Waarom doet ie niks?
same herequote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef KjellB het volgende:
Ik heb al een Turtwig van lvl 1 via GTS. Als je Seek doet voor een Turtwig, krijg je allemaal van die shit aanbiedingen, maar als ik een Misdreavus aanbiedt, in ruil voor een Turtwig, heb je er één binnen een uurTot nu toe heb ik 3 keer Pokémon aangeboden, en alle drie de keren had ik succes. GTs is echt heel makkelijk.
dan moet je national dex hebben..als je die hebt dan krijg je van die professor een pokeradar en die moet je bebruiken op route 118 en dan kan je een ditto vinden.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef Jesse_ het volgende:
hoe kom je aan ditto :S
en ik ben ook net turtwigs aan het breeden
underground en als je surf hebt dan moet je naar fugue ironworksquote:Op zondag 27 mei 2007 18:37 schreef Rahl het volgende:
Waar kan ik een firestone krijgen?
route 118?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef MarK. het volgende:
[..]
dan moet je national dex hebben..als je die hebt dan krijg je van die professor een pokeradar en die moet je bebruiken op route 118 en dan kan je een ditto vinden.
volgens mij is het route 218..;Pquote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef MarK. het volgende:
lol
oops is het niet route 118??
de route naar canalve harbor (ofzo) (de 6e bagde daar moet je pokeradar gebruiken ;P)
dan ga ik daar eens heenquote:
nee;Pquote:Op zondag 27 mei 2007 19:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dan ga ik daar eens heen
maar je kan sinnoh dus niet uit
jammerquote:
heb ik nog niet geprobeerd maar lijkt me serk dat je die kan breeden...;Pquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
jammer
ik kan dialga zeker ook niet breeden met ditto? :p
het kan inderdaad nietquote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef MarK. het volgende:
[..]
heb ik nog niet geprobeerd maar lijkt me serk dat je die kan breeden...;P
als je je masterball nog niet aan een andere pkmn verbruikt hebt , moet je die gewoon gebruiken zodra je hem tegen komt, de andere legends die je in emerald tegen komt die vluchten nl niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef ryangozer het volgende:
Even over emerald, ik heb gekozen voor blauw dachtik na het uitspelen van de elite 4, maar ik ben die speciale pokemon nog niet ergens tegen gekomen, is er een manier om dit te versnellen? ik heb de rode ook niet gezien btw hoor![]()
dat had ik de eerste keer ook met azelf, de tweede keer had ik hem met mn tweede dusk ballquote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kon azelf niet vangen, 20 dusk, 15 timer en 20 ultra balls er aan verspeeld, toen maar gereset.
rotom is niet makkelijk als je alleen maar lvl 60 pokemon in je party hebtquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Rotom en Azelf zijn makkelijk. Alleen Mesprit had ik moeite mee.
Ik heb de andere legends al, en de masterball ook, maar waarom vind ik die pokemon dan niet? is er ergens waar je hem sneller ziet??quote:Op zondag 27 mei 2007 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je je masterball nog niet aan een andere pkmn verbruikt hebt , moet je die gewoon gebruiken zodra je hem tegen komt, de andere legends die je in emerald tegen komt die vluchten nl niet.
In je boxen heb je vast geen lvl20 pokemon ofzo? Zo deed ik het ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
rotom is niet makkelijk als je alleen maar lvl 60 pokemon in je party hebt
dan had ik de ds uit moeten doen en dan was ik redelijk wat kwijt geweestquote:Op zondag 27 mei 2007 21:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
In je boxen heb je vast geen lvl20 pokemon ofzo? Zo deed ik het ook.
Als je van de ene route naar de andere gaat veranderd die pokemon ook van route. Dus je moet super repel gebruiken, door het veld rennen met een pokemon die lager level is dan de legenday (maar hoger dan de wilde pokemon in dat gebied) op nummer 1 in je party). Als je repel op is ga je die route uit, en weer terug en gebruik je een repel en doe je hetzelfde.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb de andere legends al, en de masterball ook, maar waarom vind ik die pokemon dan niet? is er ergens waar je hem sneller ziet??
Dus de hele tijd op dezelfde route dat? en hoezo moet je nummer 1 pokemon lager dan die nieuwe zijn? want ik draag nu ryquaza van 92 op 1...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als je van de ene route naar de andere gaat veranderd die pokemon ook van route. Dus je moet super repel gebruiken, door het veld rennen met een pokemon die lager level is dan de legenday (maar hoger dan de wilde pokemon in dat gebied) op nummer 1 in je party). Als je repel op is ga je die route uit, en weer terug en gebruik je een repel en doe je hetzelfde.
Zo deed ik het bij Fire Red voor die legendary hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |