abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52067003
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef NorthernStar het volgende:
Je weet waar je naar toe kunt mailen.
Ow dat weet ik.

Maar op deze manier wordt het tenminste duidelijk dat jullie modden compleet onvoorspelbaar is. Dus er valt niks van te leren wat nu wel en niet mag en wat nu wel of niet offtopic is...
pi_52072484
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:31 schreef calvobbes het volgende:
Ow dat weet ik.

Maar op deze manier wordt het tenminste duidelijk dat jullie modden compleet onvoorspelbaar is. Dus er valt niks van te leren wat nu wel en niet mag en wat nu wel of niet offtopic is...
[TRU-mode] Het is niet het einde van de wereld hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:46:06 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52072530
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:58 schreef calvobbes het volgende:
Herhalen? Je zegt nu andere dingen dan gister in de PM discussie

En uit de mod acties blijkt dat er ook verschillend gemod wordt. Dit lijkt me weinig ontopic, maar blijft gewoon staan.
Die is idd wel erg opmerkelijk ja. Vooral omdat hij zelf toegeeft te trollen. Erg vreemd dat dat dan wel blijft staan...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:41:52 #254
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52117569
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die is idd wel erg opmerkelijk ja. Vooral omdat hij zelf toegeeft te trollen. Erg vreemd dat dat dan wel blijft staan...
Stel je toch niet zo ongelovelijk aan zeg en ten tweede ik heb nooit toegegeven dat ik heb getrold. Heb je dat getrol van calvobbes wel eens gezien? Zo erg dat hij naast verschillende moderators (ook lilith wicca!) zelfs door administrator Yvonne werd gewaarschuwd voor het verzieken van de sfeer... jaa, toen heb ik je nooit gehoord en nu probeer je kruimels te zoeken. Men, get a life.

[ Bericht 3% gewijzigd door TeenWolf op 05-08-2007 13:57:01 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_52118232
Lieve Fok!

Is het alsjeblieft mogelijk om bepaalde topics te blokken? Na een keer op een zinnige fout te hebben gewezen heb ik geen zin om tot in lengte van dagen te worden lastiggevallen door het gezeik van een paar pubers.

Dank
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:47:45 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52119916
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Stel je toch niet zo ongelovelijk aan zeg en ten tweede ik heb nooit toegegeven dat ik heb getrold. Heb je dat getrol van calvobbes wel eens gezien? Zo erg dat hij naast verschillende moderators (ook lilith wicca!) zelfs door administrator Yvonne werd gewaarschuwd voor het verzieken van de sfeer... jaa, toen heb ik je nooit gehoord en nu probeer je kruimels te zoeken. Men, get a life.
Dat heb je met je eigen bewering toegegeven Daar moet je nu dan niet moord en brand om gaan schreeuwen. Met een vinger naar anderen wijzen "jamaar hij trolt ook!!" doet er niets aan af dat je het zelf ook doet. En ja dat van Calvobbes vond ik soms ook te ver gaan.
Mensen onterecht van dingen beschuldigen is niet zo netjes he. En je eigen advies right back at yah.. get a life.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:29:16 #257
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52120635
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heb je met je eigen bewering toegegeven Daar moet je nu dan niet moord en brand om gaan schreeuwen. Met een vinger naar anderen wijzen "jamaar hij trolt ook!!" doet er niets aan af dat je het zelf ook doet. En ja dat van Calvobbes vond ik soms ook te ver gaan. Mensen onterecht van dingen beschuldigen is niet zo netjes he. En je eigen advies right back at yah.. get a life.
En waarom zeg je daar dan niets van??? als je erg eerlijk bent dan spreek je iedereen aan die in jouw ogen dezelfde "fout maakt", nee dat doe je niet want hij is geen "complottheoreticus" dan mag hij zeggen wat hij wilt.

je bent zeker vergeten dat jezelf ook een keer bent gebanned hier voor dat gedrag? niet steeds je handen in onschuld wassen meneertje. vaak is het zo dat jezelf die eigenschappen bezit waar je anderen steeds van beschuldigt.

trollen is een post/topic herhaaldelijk verzieken, af en toe wordt er een opmerking op fok! gemaakt waar je het niet mee eens bent, als je daar niet tegen kunt kun je beter hier niet meer verschijnen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_52133298
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:29 schreef TeenWolf het volgende:

trollen is een post/topic herhaaldelijk verzieken, af en toe wordt er een opmerking op fok! gemaakt waar je het niet mee eens bent, als je daar niet tegen kunt kun je beter hier niet meer verschijnen.
Neem dat advies eens zelf ter harte
Ik zie jou weinig anders dan zeuren op anderen bijdragen....
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:08:43 #259
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52134907
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Neem dat advies eens zelf ter harte
Ik zie jou weinig anders dan zeuren op anderen bijdragen....
zozo, ik heb je zeker eenhalf jaar niet gesproken meneer. kom ik in je dromen voor ofzo.
pi_52135353
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:08 schreef TeenWolf het volgende:

zozo, ik heb je zeker eenhalf jaar niet gesproken meneer. kom ik in je dromen voor ofzo.
Pardon?
Dit is anders toch wel een reactie op mij. Di is nog van vorige week. De tijd gaat wel heel snel bij jou dan...

hier nog wat gezeur op mij van afgelopen juni. Valt bij mijn kalender toch binnen het half jaar
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:32:48 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52135440
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En waarom zeg je daar dan niets van??? als je erg eerlijk bent dan spreek je iedereen aan die in jouw ogen dezelfde "fout maakt", nee dat doe je niet want hij is geen "complottheoreticus" dan mag hij zeggen wat hij wilt.

je bent zeker vergeten dat jezelf ook een keer bent gebanned hier voor dat gedrag? niet steeds je handen in onschuld wassen meneertje. vaak is het zo dat jezelf die eigenschappen bezit waar je anderen steeds van beschuldigt.

Waarom ik er niets van zei hoef ik voor jou niet te verantwoorden. Zoals ik al eerder schreef, met je vinger naar anderen wijzen "jamaar hij doet het ook!!" doet er niets aan af dat je zelf dingen doet die niet door de beugel kunnen/ niet in overeenstemming zijn met de policy. Als ik jou was zou ik maar eens de definitie van "trollen" opzoeken want die van jou klopt niet. Dan lijkt me dat hier nu wel weer voldoende over geblaat is. Zoniet dan weet je mijn PM te vinden. Dan hoeven we dit topic ook niet meer verder te vervuilen.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:24:13 #262
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52153039
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom ik er niets van zei hoef ik voor jou niet te verantwoorden. Zoals ik al eerder schreef, met je vinger naar anderen wijzen "jamaar hij doet het ook!!" doet er niets aan af dat je zelf dingen doet die niet door de beugel kunnen/ niet in overeenstemming zijn met de policy. Als ik jou was zou ik maar eens de definitie van "trollen" opzoeken want die van jou klopt niet. Dan lijkt me dat hier nu wel weer voldoende over geblaat is. Zoniet dan weet je mijn PM te vinden. Dan hoeven we dit topic ook niet meer verder te vervuilen.
dus dat trollen van jou deed waardoor je gebanned werd deed je ook omdat anderen het deden?? Laat me niet lachen, maar ja het wordt weer een tijd voor een ban van 48 u als ik je zo bezig zie te blaten om niets, 1 klein opmerkinkje, terwijl er soms alinea's bespottingen van de anti-conspiracy door ons nauwelijks op FB wordt aangeklaagd.
Zoek een leven. punt.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:29:57 #263
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52153178
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Pardon?
Dit is anders toch wel een reactie op mij. Di is nog van vorige week. De tijd gaat wel heel snel bij jou dan...

hier nog wat gezeur op mij van afgelopen juni. Valt bij mijn kalender toch binnen het half jaar
zozo meneertje houdt een agenda bij en heb je ook al die klachten over jou in boekwerk encyclopedievorm??

Ja inderdaad die ja, waarbij bosjes users , twee moderators(waaronder zelfs lilith wicca) en zelfs administrator Yvonne je zat waren. Zelfreflectie gozert!
pi_52156570
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:29 schreef TeenWolf het volgende:

zozo meneertje houdt een agenda bij en heb je ook al die klachten over jou in boekwerk encyclopedievorm??
Die opmerkingen zijn zeer makkelijk terug te vinden hoef ik echt geen agenda of encyclopedie voor bij te houden want de tijd en datum staat er boven. Dat het zo makkelijk is, had je zelf ook we kunnen zien he.
quote:
Ja inderdaad die ja, waarbij bosjes users , twee moderators(waaronder zelfs lilith wicca) en zelfs administrator Yvonne je zat waren.
Ja dus?
Dat is voor jou een geldig excuus om telkens maar te gaan lopen trollen?
Leuk dat je dat telkens naar voren haalt, maar het wordt zo wel een beetje wanhopig excuus om maar op mij te kunnen blijven zeiken terwijl je zelf topics loopt te verpesten en constant maar loopt te zeuren ipv op een normale manier de discussie aan te gaan.
quote:
Zelfreflectie gozert!
Ja doe daar eens aan jah!
Dus niet alleen tegen anderen zeggen dat ze maar weg moeten gaan als ze zich storen aan anderen, maar dat zelf ook doen!
Het is wel een beetje sneu dat je je eigen advies niet eens opvolgt....
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:02:16 #265
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52156986
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef calvobbes het volgende:

Ja doe daar eens aan jah!
Dus niet alleen tegen anderen zeggen dat ze maar weg moeten gaan als ze zich storen aan anderen, maar dat zelf ook doen!
Het is wel een beetje sneu dat je je eigen advies niet eens opvolgt....
aha..... een koppigheidswedstrijdje ik zie het al, dan ben je bij mij aan het juiste adres gozer. be my quest, welcome.
pi_52157025
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:02 schreef TeenWolf het volgende:

aha..... een koppigheidswedstrijdje ik zie het al, dan ben je bij mij aan het juiste adres gozer. be my quest, welcome.
Je ziet zelf dus wel in dat je je advies aan anderen niet opvolgt?
Of weiger je weer de discussie aan te gaan en ga je weer reageren met vanalles wat er niets mee te maken heeft?
pi_52157143
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dan lijkt me dat hier nu wel weer voldoende over geblaat is. [..] Dan hoeven we dit topic ook niet meer verder te vervuilen.
Dank
bye
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:12:22 #268
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52157203
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je ziet zelf dus wel in dat je je advies aan anderen niet opvolgt?
Of weiger je weer de discussie aan te gaan en ga je weer reageren met vanalles wat er niets mee te maken heeft?
dat advies is voor jou bedoeld, volg het maar op of ga je andere mensen weer uitleggen hoe ze moeten discussieren (was je al een x voor gewaarschuwd dacht ik) ipv ingaan op wat ze zeggen??

kun je beter een boek uitgeven: "discussieren doe je zo, volgens mij" , niemand zal er geld aan uitgeven iig
pi_52157874
Als Petre dan toch niet handeld naar zijn verzoeken, toch maar een reactie.
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:12 schreef TeenWolf het volgende:

dat advies is voor jou bedoeld
Waarom zeg je het dan in een reactie op A-tuinhek?
En waarom zou ik dat advies moeten opvolgen en jij zelf niet?
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen
Als je er niet tegen kunt dat iemand wat zegt, reageer dan gewoon niet. Ga niet lopen schelden of trollen.
quote:
volg het maar op of ga je andere mensen weer uitleggen hoe ze moeten discussieren (was je al een x voor gewaarschuwd dacht ik) ipv ingaan op wat ze zeggen??

kun je beter een boek uitgeven: "discussieren doe je zo, volgens mij" , niemand zal er geld aan uitgeven iig
Wat ratel je nu weer allemaal voor een onzin uit?
Je roept echt zomaar wat, elke discussie vermijdend.
pi_52158155
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:09 schreef Petre het volgende:

[..]

Dank
Juist niet. Hoe eerder dit is volgeluld, hoe beter, dan is het tenminste uit myat verdwenen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 03:46:09 #271
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_52158545
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Juist niet. Hoe eerder dit is volgeluld, hoe beter, dan is het tenminste uit myat verdwenen
Goed punt!

bla bla
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:14:37 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52163994
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dus dat trollen van jou deed waardoor je gebanned werd deed je ook omdat anderen het deden?? Laat me niet lachen, maar ja het wordt weer een tijd voor een ban van 48 u als ik je zo bezig zie te blaten om niets, 1 klein opmerkinkje, terwijl er soms alinea's bespottingen van de anti-conspiracy door ons nauwelijks op FB wordt aangeklaagd.
Zoek een leven. punt.
Doe eens niet zo liegen jij... Is best lomp enzo.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:31:14 #273
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52173424
Zeg, mods, wordt eens wakker, en doe eens iets aan posts als Fema executive orders. leuk voor het slapengaan. of aan de andere posts waar Salvad0r meent te moeten schelden als hij het niet meer kan halen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:50:40 #274
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52180952
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:52 schreef calvobbes het volgende:

Als je er niet tegen kunt dat iemand wat zegt, reageer dan gewoon niet. Ga niet lopen schelden of trollen.
.
zo nu wordt er zelfs gescholden naar het blijkt, je ziet ze vliegen gozer, enkeltje psycholoog?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:52:24 #275
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52181004
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doe eens niet zo liegen jij... Is best lomp enzo.
wie liegt er nou

zoals de waard enzo
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:07:13 #276
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52181475
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
Zeg, mods, wordt eens wakker, en doe eens iets aan posts als Fema executive orders. leuk voor het slapengaan. of aan de andere posts waar Salvad0r meent te moeten schelden als hij het niet meer kan halen.
Is verwijderd.

En beste mensen, dit is een feedbacktopic, niet bedoeld voor onderling bekvechten.
pi_52181544
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef TeenWolf het volgende:

zo nu wordt er zelfs gescholden naar het blijkt, je ziet ze vliegen gozer, enkeltje psycholoog?
Je leest weer verkeerd. Ik zeg niet dat er gescholden wordt, ik zeg dat je dat niet moet doen.
Maar fijn dat je in deze overbodige opmerkingen wel laat zien dat je maar al te graag loopt te trollen.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:24:19 #278
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52181997
Als jullie doorgaan ga ik bans aanvragen

Je moet de feedback tussen al het andere geOH zoeken zolangzamerhand.
pi_52182579
Ik zie dat het in de 9/11 topics ook weer uitermate gezellig is
ja, dit is sarcastisch

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2007 22:43:12 ]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:49:18 #280
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52182788
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je leest weer verkeerd. Ik zeg niet dat er gescholden wordt, ik zeg dat je dat niet moet doen.
hoe kan je tegen iemand zeggen dat hij iets niet moet doen wat hij ook niet doet, wat is dat voor logica.
quote:
Maar fijn dat je in deze overbodige opmerkingen wel laat zien dat je maar al te graag loopt te trollen.
psychologen zeggen dat mensen andere mensen beschuldigen van "fouten" die zijzelf het meest bezitten, in jouw ogen zit iemand gelijkt te trollen, dus hand in eigen boezem enzo lijkt me.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:09:54 #281
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_52185034
hey teenwolf.....je punt is al duidelijk "being banned" is meer een poging van onmacht...sta erboven
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:31:01 #282
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_52185478
trouwens...ik wil graag dat iemand gebanned word omdat hij iets over miijn moeder zij.......everybody relax !!!
  Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 09:43:53 #283
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52189776
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef merlin693 het volgende:
trouwens...ik wil graag dat iemand gebanned word omdat hij iets over miijn moeder zij.......everybody relax !!!
Bedoel je dit nou sarcastisch? Als je je druk gaat maken dat iemand op internet die jij niet kent en die jou niet kent een opmerking maakt over je moeder dan moet je niet op Internet zitten hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_52199978
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

hoe kan je tegen iemand zeggen dat hij iets niet moet doen wat hij ook niet doet, wat is dat voor logica.
[..]

psychologen zeggen dat mensen andere mensen beschuldigen van "fouten" die zijzelf het meest bezitten, in jouw ogen zit iemand gelijkt te trollen, dus hand in eigen boezem enzo lijkt me.
En waarom blijft dit gezeik dan wel weer staan?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:50:23 #285
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_52204710
pi_52207660
Bij deze is het oneindige gezeik en gezuig tussen calvobbes en Teenwolf accuut afgelopen.
Dit is verdomme een Feedbacktopic, geen persoonlijk afreageerhok.

Zoek het met z'n tweeën uit, pm je een slag in de rondte, maar hier wordt de boel niet meer uitgevochten.

Zie dat maar als een laatste waarschuwing.
Als je elkaar niet met rust kunt laten kun je de consequenties in MED terugvinden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52208600
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:18 schreef shmoopy het volgende:
Bij deze is het oneindige gezeik en gezuig tussen calvobbes en Teenwolf accuut afgelopen.
Dit is verdomme een Feedbacktopic, geen persoonlijk afreageerhok.

Zoek het met z'n tweeën uit, pm je een slag in de rondte, maar hier wordt de boel niet meer uitgevochten.

Zie dat maar als een laatste waarschuwing.
Als je elkaar niet met rust kunt laten kun je de consequenties in MED terugvinden.
Duidelijk.
Jammer dat een FA deze waarschuwing moet plaatsen.
Als de mods van BNW zelf beter en adequater zouden optreden, dan was het niet nodig geweest. In plaats van op te treden bleef het alleen maar bij vage verzoeken en slappe waarschuwingen. Dat zet niet echt zoden aan de dijk.
pi_52208677
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef calvobbes het volgende:

Als de mods van BNW zelf beter en adequater zouden optreden, dan was het niet nodig geweest. In plaats van op te treden bleef het alleen maar bij verzoeken en waarschuwingen. Dat zet niet echt zoden aan de dijk.
En het gezeik op de mods ben ik ook zat, calvobbes.
Er stond een punt achter mijn post, ga dan niet door ajb.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52245332
misschien moet er een nieuw topic geopend worden? "het grote calvobbes vs teenwolf topic"

An unstable system is a system that is not stable
pi_52245391
Nee dankje, het is net afgelopen
bye
pi_52265359
Moderators, ik weet dat ik altijd indruis tegen jullie conspiracy theories, maar ik ben volgens mij altijd een redelijk iemand geweest in de discussies, met hier en daar misschien een greintje sarcasme.
ik heb verder ook nooit geklaagd maar ik vind dat dit te ver gaat wat salvad0r nu aan het doen is:

"Niet ik. Ik hou niet van oorlog. Steek die oorlogen maar lekker in je kortzichtige oorlogszuchtige hol."

"Dus wat huil je dan naar de Mods dan, die komen je kortzichtige oorlogszuchtige hol echt niet helpen."

[9/11] Molten Steel 2

ik zie niet in waaraan ik die reacties heb verdiend. bovendien slaat het nergens op, want ik heb nergens gezegd dat ik serieus een voorstander ben van oorlog.
pi_52265884
Wellicht zou je dat laatste dan nog aan salvad0r duidelijk moeten maken dan..
eerste uitroep heb ik aangepast, tweede is een mening van hem, zoals ik zei, ga liever in discussie en zeg dat je niet oorlogszuchtig bent /hij mag je best kortzichtig vinden, is een mening, aan jou om het tegendeel aan te tonen als je dat wil.
bye
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:39:21 #293
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52266052
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef Petre het volgende:
Wellicht zou je dat laatste dan nog aan salvad0r duidelijk moeten maken dan..
eerste uitroep heb ik aangepast, tweede is een mening van hem, zoals ik zei, ga liever in discussie en zeg dat je niet oorlogszuchtig bent /hij mag je best kortzichtig vinden, is een mening, aan jou om het tegendeel aan te tonen als je dat wil.
Naar mijn mening zijn als die conspiracy theorists te dom om door een draaideur te kunnen lopen, mag ik die mening dan ook overal ventileren ?

Mag ik weten wat de grens is tussen mening en belediging ? Want dan ga ik daar nl. even scherp op zitten.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52266161
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef ChOas het volgende:

[..]

Naar mijn mening zijn als die conspiracy theorists te dom om door een draaideur te kunnen lopen, mag ik die mening dan ook overal ventileren ?

Mag ik weten wat de grens is tussen mening en belediging ? Want dan ga ik daar nl. even scherp op zitten.
Als hij jou (of Cyclonis) kortzichtig mag vinden, moet dat andersom ook mogen.

Probleem is als dat gepost wordt, dat het (meestal) in notime verder escaleert.

Maar deze discussie is al vaker (in TRU) gevoerd, en dat leidde ook niet direct tot iets.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:44:52 #295
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52266192
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar deze discussie is al vaker (in TRU) gevoerd, en dat leidde ook niet direct tot iets.
Geloof me, ik was erbij
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52266254
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2007 19:47:55 ]
pi_52266258
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

Geloof me, ik was erbij
Ik ook
Gezellig
pi_52266741
ik had gedacht dat het duidelijk was dat het niet om die kortzichtigheid ging, maar om het "steek ... in je hol" gedeelte
pi_52307420
-weg-

[ Bericht 50% gewijzigd door NorthernStar op 12-08-2007 17:05:27 ]
pi_52308482
-

[ Bericht 100% gewijzigd door NorthernStar op 12-08-2007 22:56:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')