abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50366601
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef TeenWolf het volgende:

ja hoor, ga zo door ga zo door
Je wilt toch niet zeggen dat jij op een normale manier aan de discussies meedoet?
pi_50366645
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef TeenWolf het volgende:
tegen Resonancer in Gc "waarom wil je perse in een complot geloven.
[..]
Ja wat denk je hier nou mee te bereiken? NS mag mij ook een mailtje sturen als die vind dat dit niet kan.

Feit blijft dat jij discussies loopt te verzieken en dat het fijn zou zijn als dat gewoon ophoud.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:47:11 #78
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50366692
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ach daar is de lokale stoorzender ook weer
Mag je weer een kwartiertje buitenspelen van de dokter?
In GC "waarom willen mensen perse in een complt geloven"

tegen mij toen ik net binnen was en wat tegen resonancer zei, ik zei namelijk dat hij dat zelf ook niet wist, dat is alles.

ik zal NS maar roepen hiervoor????
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_50366753
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef TeenWolf het volgende:
je mag NOOITeen mod een ADVIES geven over wat hij of zij moet doen, dat weet diegene zelf wel. M.a.w niet met andermans werk bemoeien.
Wat is dat nu weer voor onzin. Een mod is ook maar een mens die dingen over het hoofd kan zien, of anders interpreteren. Daar kun je het prima met 'm over hebben. En als je het er met hem over hebt, volgt daar vaak ook (direct dan wel indirect) een advies van de aanzwengelaar uit.

En NS is prima in staat om er mee om te gaan. Ik ben het al vaak genoeg met hem oneens geweest over zijn modereren.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:49:47 #80
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50366793
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja wat denk je hier nou mee te bereiken? NS mag mij ook een mailtje sturen als die vind dat dit niet kan.
ik laat de mods zelf beslissen geef ze geen ongevraagd DOCH dringend "advies"
quote:
Feit blijft dat jij discussies loopt te verzieken en dat het fijn zou zijn als dat gewoon ophoud.
[/quote]

dat zijn jouw woorden, erg veel mensen vonden dat ook van jou getuige FB's op TRU, voor de geinteresseerde terug te vinden op TRU
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_50366838
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:49 schreef TeenWolf het volgende:

dat zijn jouw woorden, erg veel mensen vonden dat ook van jou getuige FB's op TRU, voor de geinteresseerde terug te vinden op TRU
Nou geef eens een linkje dan. Ik ben benieuwd.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:53:19 #82
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50366930
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor onzin. Een mod is ook maar een mens die dingen over het hoofd kan zien, of anders interpreteren. Daar kun je het prima met 'm over hebben. En als je het er met hem over hebt, volgt daar vaak ook (direct dan wel indirect) een advies van de aanzwengelaar uit.

En NS is prima in staat om er mee om te gaan. Ik ben het al vaak genoeg met hem oneens geweest over zijn modereren.
je kunt een mod op een post attenderen, dan hebt u uw werk als forumlid al prachtig voldaan. een stapje verder echter, namelijk zeggen; "ga je hem een mail sturen?? ga je hem een PM sturen??" is niet geaccepteerd.

nog niet zo lang geleden in de geschiedenis van FOK, werd dit fenomeen als erg storen beschouwd, namelijk mods een "advies" geven wat ze wel of niet moesten doen. attenderen op een post ok, maar niet erbij zeggen wat de volgende stap van een mod moet zijn.

met vriendelijke groet
pi_50366998
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

je kunt een mod op een post attenderen, dan hebt u uw werk als forumlid al prachtig voldaan. een stapje verder echter, namelijk zeggen; "ga je hem een mail sturen?? ga je hem een PM sturen??" is niet geaccepteerd.

nog niet zo lang geleden in de geschiedenis van FOK, werd dit fenomeen als erg storen beschouwd, namelijk mods een "advies" geven wat ze wel of niet moesten doen. attenderen op een post ok, maar niet erbij zeggen wat de volgende stap van een mod moet zijn.

met vriendelijke groet
Je kunt de vraag van Calvobbes op twee manieren zien, namelijk dat hij NS een advies geeft, of dat hij informeert wat NS gaat doen. Ik zie het in dit geval als het laatste. NS kennelijk ook, gezien zijn reactie op calvobbes' post.
pi_50367004
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef TeenWolf het volgende:

nog niet zo lang geleden in de geschiedenis van FOK, werd dit fenomeen als erg storen beschouwd, namelijk mods een "advies" geven wat ze wel of niet moesten doen.
Ik gaf geen advies. Ik vroeg wat er mee gedaan zou worden.
Aangezien NS mij wel eens aangesproken heeft op mijn smileygebruik, lijkt het mij niet meer dan terecht dat jij ook aangesproken wordt op jouw gedrag.

Maar zie je zelf wel in dat jij discussies loopt te verzieken of vind je jouw gedrag normaal?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:59:03 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50367152
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik gaf geen advies. Ik vroeg wat er mee gedaan zou worden.
Aangezien NS mij wel eens aangesproken heeft op mijn smileygebruik, lijkt het mij niet meer dan terecht dat jij ook aangesproken wordt op jouw gedrag.

Maar zie je zelf wel in dat jij discussies loopt te verzieken of vind je jouw gedrag normaal?
ik zal de laatste vraag even aan jezelf stellen.
pi_50367225
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef TeenWolf het volgende:

ik zal de laatste vraag even aan jezelf stellen.
Ik vind dat ik mijn best doe om discussie op een zo normaal mogelijke manier te laten verlopen.

Geef jij nu eens antwoord.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:11:27 #87
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50367553
VOOR NORTHERN STAR.

beste NS, gaarne ook aandacht voor onze "brave " forum lid calvobbes.
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Uhmm... Ja dat krijg je als jij zelf simpele vragen niet beantwoord:
[..]

Dus hou eens op met dat gejank en ga gewoon de discussie aan als je niet wilt dat mensen een verkeerde mening over jou krijgen.
Je reageert selectief, negeert logische verklaringen en reageer eigenlijk alleen maar met copy paste verhalen. Alsof je zelf niet kunt nadenken.
(tegen Resonancerin topic chemtrails)
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom geef je WEER geen antwoord op mijn vraag?
Je negeert zoveel vragen en dan straks weer janken dat ik je niet goed aanspreek...
[..]

Ik heb ook nog nergens bewijs gezien dat jij geen pedo bent. Zullen we jou dan ook maar veroordelen?
(tegen Resonancer in "waarom wil je perse in een complot geloven.)
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ach daar is de lokale stoorzender ook weer
Mag je weer een kwartiertje buitenspelen van de dokter?
In "waarom willen mensen perse in een complt geloven"

tegen mij toen ik net binnen was en wat tegen resonancer zei, ik zei namelijk dat hij dat zelf ook niet wist, dat is alles.

Beste NS, zoals je ziet eerst met modder gooien en dan gaan klagen.

VOOR HET GEVAL DE MENSEN HET VERGETEN WAREN:

Hier ziet u een kijkje in een oude TRU FB, waarbij onze brave forumlid CALVOBBES klachten van veel forumleden over zijn manier van discussieren over zich heen kreeg.

Zels van de NEUTRALE MODERATOR LILITH WICCA.

LILITH WICCA was hem op een gegeven moment ook erg beu.

Truth FB - Powered by TRU

Truth FB - Powered by TRU

dit zei LILITH WICCA over u in FB:
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik bemoei me niet snel in deze discussie maar ik ben jouw gezeikstraal meer dan zat Calvobbes.

Nee, wij samen hebben nog nooit een echte discussie gevoerd, zoals je al eerder opmerkte, maar ik volg wel jouw discussies met anderen, geen betere manier om iemand zijn gedrag in discussie te observeren he

En ik blijf echt bij mijn mening; je bent niet in staat om jouw eigen manier van discussie voeren eens goed te bekijken, je levert kritiek op iedereen maar zodra iemand kritiek op jou levert heb je de poppen aan het dansen.

Dus nogmaals; steek eens de hand in eigen boezem, durf eens je eigen fouten in te zien of nog beter, lees eens het boek van M. B. Rosenberg, dan leer je (misschien) eens wat echt discussieren is.

En stop er maar eens mee om steeds NS aan te vallen want dat is volkomen onterecht, ook iets wat al meer mensen je verteld hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenWolf op 12-06-2007 13:04:06 ]
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:43:22 #88
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50368560
de manier van discuseren van calvobbes is zeker irritant. halsstarrig en maar blijven doordrammen, en meerdere keren meldden aan andere users " dan ga je toch weg hier "

bannen of negeren is de beste remedie
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 13:03:50 #89
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50369258
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:11 schreef TeenWolf het volgende:
beste NS, gaarne ook aandacht voor onze "brave " forum lid calvobbes.

[...]
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Maar het werkt wel naar twee kanten uit natuurlijk. Je hebt zelf ook geen moeite iemand troll te noemen bijvoorbeeld.
Jullie vliegen elkaar over en weer in de haren, maakt me niks uit wie er begint, we zijn geen kinderen als het goed is, en dan komt het uiteindelijk bij de mods terecht of die maar even ingrijpen. En wat moet die doen dan, een ban aanvragen ofzo? Voor wie dan, allemaal zeker?

Negeer elkaar dan als het teveel van je zelfbeheersing vraagt om niet op elkaar te gaan hakken. Echt, dat is heel eenvoudig hoor, alleen reageren op wie en waar je op wilt reageren. Laat de ander lekker in zijn sop koken, daaag.

Gaat iemand ergens over de schreef dan is er pm, topicreport, mail of feedback. Geen enkel excuus om in het topic zelf op elkaar te gaan ziften.

Kortom, jullie zijn geen kleuters meer. Los het op of ga verder via de mail of pm.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:19:51 #90
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50369894
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

Jullie vliegen elkaar over en weer in de haren, maakt me niks uit wie er begint, we zijn geen kinderen als het goed is, en dan komt het uiteindelijk bij de mods terecht of die maar even ingrijpen. En wat moet die doen dan, een ban aanvragen ofzo? Voor wie dan, allemaal zeker?

Negeer elkaar dan als het teveel van je zelfbeheersing vraagt om niet op elkaar te gaan hakken. Echt, dat is heel eenvoudig hoor, alleen reageren op wie en waar je op wilt reageren. Laat de ander lekker in zijn sop koken, daaag.

Gaat iemand ergens over de schreef dan is er pm, topicreport, mail of feedback. Geen enkel excuus om in het topic zelf op elkaar te gaan ziften.

Kortom, jullie zijn geen kleuters meer. Los het op of ga verder via de mail of pm.
Beste NS, wie er steeds begint is duidelijk, zoals Lilith Wicca al eens in FB opmerkte:
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik bemoei me niet snel in deze discussie maar ik ben jouw gezeikstraal meer dan zat Calvobbes.
Nee, wij samen hebben nog nooit een echte discussie gevoerd, zoals je al eerder opmerkte, maar ik volg wel jouw discussies met anderen, geen betere manier om iemand zijn gedrag in discussie te observeren he

En ik blijf echt bij mijn mening; je bent niet in staat om jouw eigen manier van discussie voeren eens goed te bekijken, je levert kritiek op iedereen maar zodra iemand kritiek op jou levert heb je de poppen aan het dansen.
Dus nogmaals; steek eens de hand in eigen boezem, durf eens je eigen fouten in te zien of nog beter, lees eens het boek van M. B. Rosenberg, dan leer je (misschien) eens wat echt discussieren is.

En stop er maar eens mee om steeds NS aan te vallen want dat is volkomen onterecht, ook iets wat al meer mensen je verteld hebben.
eerst kritiek leveren op anderen en/of met modder gooien en dan klagen, zo gaat het altijd en zal het altijd blijven gaan met calvobbes.

Kortom, met zulke mensen zal het forum altijd verziekt blijven, ik vrees dat de enigste oplossing radicaal zou zijn (bannen), maar dat wilt niemand....
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:54:34 #91
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50371243
naast kritiek van de MODERATOR Lilith Wicca op FB, kreeg Calvobbes ook kritiek van de ADMINISTRATOR Yvonne nadat calvobbes een gerenomeerd forumlid verweet "hypocriet" te zijn, ADMINISTRATOR Yvonne noemde Calvobbes zijn manieren zelfs VERZIEKEND ...:
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Weer?!
Ik kan het weleens oneens zijn met Doc, zeker als het over cijfertjes gaat en foebal, maar hypocriet heb ik hem in 8 jaar FOK! nog nooit zien zijn.
Splinter, balk enzo, feit is dat je verziekend bezig bent, overal, en dat gaat niet lang meer goed kan ik je nu vast vertellen.
pi_50371356
quote:
laatst gaf ik in tru een mod advies, kan meteen niet meer inloggen..ja, inloggen wel maar reageren, ho maar...huil huil, ik ben er kapot van.
bijdeweg, ik ben JozZephus en zoals ik al zei kan ik niet meer reageren dus heb voor noodgevallen deze usernaam maar aangemaakt.

[ Bericht 50% gewijzigd door NorthernStar op 12-06-2007 14:07:52 ]
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 14:09:29 #93
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50371867
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:56 schreef ocoxlahun het volgende:

[..]

laatst gaf ik in tru een mod advies, kan meteen niet meer inloggen..ja, inloggen wel maar reageren, ho maar...huil huil, ik ben er kapot van.
bijdeweg, ik ben JozZephus en zoals ik al zei kan ik niet meer reageren dus heb voor noodgevallen deze usernaam maar aangemaakt.
Voor een un-ban kun je mailen naar forum@fok.nl. Dat gaat niet automatisch. De rest heb ik weggehaald want dat heeft niks met feedback te maken.

-----------------------------------

Edit: En dat geldt in het algemeen. Dit topic is voor Feedback en niet voor ruzies of vete's. Dat gaat vanaf nu weg dus zonde voor je typewerk.

[ Bericht 13% gewijzigd door NorthernStar op 12-06-2007 14:25:59 ]
pi_50375777
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef NorthernStar het volgende:
En dat geldt in het algemeen. Dit topic is voor Feedback en niet voor ruzies of vete's. Dat gaat vanaf nu weg dus zonde voor je typewerk.
Dat je dit nog vrijwillig doet eigenlijk, met al dat gezeik van users

Goed werk iig
pi_50385930
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voor een un-ban kun je mailen naar forum@fok.nl.
dat is mijn stijl niet, beetje gaan slijmen voor een unban zeker... forum@fok.nl mailt me zelf maar en anders maar niet.
(vlug vlug voor ik 'm verwijder )
edit: aaah, te laat
quote:
Dat gaat niet automatisch.

nee snap ik, gewoon een knopje indrukken (handbediening)
quote:
De rest heb ik weggehaald want dat heeft niks met feedback te maken.
jawel, dat was gewoon feedback..wat je nu hebt laten staan is GEEN feedback, maar laat maar Northernstar, vind het wel goed zo

[ Bericht 2% gewijzigd door ocoxlahun op 12-06-2007 22:37:03 (emailadres verwijderd) ]
pi_50391713
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:43 schreef huupia het volgende:

negeren is de beste remedie
Precies. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Gewoon niet reageren als je niks zinnigs te melden hebt.
pi_50400664
Zonde dat je één en ander weghaalt, NS. De weggehaalde reacties zijn nl. onderdeel van de bewijsvoering.
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 09:50:58 #98
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50400862
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef Ryan3 het volgende:
Zonde dat je één en ander weghaalt, NS. De weggehaalde reacties zijn nl. onderdeel van de bewijsvoering.
Ja dat snap ik maar ik wil niet dat het een voortzetting wordt van 'jullie' ruzies en wat er over elkaar gezegd is geworden ed. Of dat de een op de andere kotst en de ander op zijn beurt weer langzaam dood mag gaan. Ik ben imo vrij terughoudend geweest met wat ik heb weggehaald.
pi_50401287
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja dat snap ik maar ik wil niet dat het een voortzetting wordt van 'jullie' ruzies en wat er over elkaar gezegd is geworden ed. Of dat de een op de andere kotst en de ander op zijn beurt weer langzaam dood mag gaan. Ik ben imo vrij terughoudend geweest met wat ik heb weggehaald.
Klopt dat je terughoudend hebt weggehaald, en zeer zeker de kern van de zaak niet hebt geschaad. Ik vind echter wel dat de antilinksjes zich tot nu toe aardig in de hand hebben gehouden, hier op Fok!. Indachtig het feit dat het emotioneel lichtgeraakte users betreft. Bedoeling is overigens niet oude ruzies uit te vechten. Ik heb altijd gevonden dat deze criticasters van links naar TRU verwezen moesten worden; niet in POL, laat staan in WFL. Nu BNW bestaat, wat in wezen nog beter past dan TRU, geeft dit dus de gelegenheid om van hun denkbeelden en methoden een beschrijving te geven.
I´m back.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:01:57 #100
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50471515
beste Northern star, hoewel iedereen met respect naar elkaar toe een discussie voert, kan calvobbes het (ALWEER) niet laten om verziekend zijn respectloosheid naar de medeforumgenoten uit zijn mond te spuwen die een andere visie dan hem erop nahouden.
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is bijzonder jammer dat jij niet in de gaten hebt dat je uit je nek zit te lullen, je bewijs voor geen meter deugd en je niet in staat bent om toe te geven dat je je op foute informatie basseert.

Waarom zou ik aandacht besteden aan een dergelijk redenatie verhaal van jou als je duidelijke feiten negeert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')