quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:45 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Bacterium van Twisting Nether?
Das een vriend van mij, zit bij mij op school, wat is er dan met hem?![]()
Ah bedankt! Ik kon het in de "help" niet vinden, simpelweg omdat ik geen flauw idee had waar ik op moest zoeken.quote:
ik donderde altijd van die planken af, omdat ik probeerde te kiten.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Mage met Alchemy --> invisibility potion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe de fuck kan een mage sneaky zijn. Doet me denken aan een vriend die speelde: battle mage
![]()
Ja ach, Verdonk als backstabbing bitch vond ik wel toepasselijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Verdonk![]()
Misschien moet ik er maar eens eentje aanmaken met 'Verzuurde user' ofzo
Mage kan zelf invisibility hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:31 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Mage met Alchemy --> invisibility potion?![]()
Tjah, ik heb ook een quest staan die soloable moet zijn. Ik moet nek'rosh killen, in Wetlands. Maar dat is een lvl 32 elite. En die krijg ik met geen mogelijkheid kapot. Waarschijnlijk is rogue hier niet de goede klasse voor of heb ik gewoon te weinig health in verhouding tot wat mogelijk zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef glremme het volgende:
Gewoon door blijven lvlen, don' t bother with gear yet.
Na 5 dagen nog geen message van Blizzard.
Vind ik juist niet, eerst stunlocken en daarna evasion aan en je hebt een goede survivabilityquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:18 schreef glremme het volgende:
Rogues zijn sowieso slecht tegen elites naar mijn ervaring.
Idd, maar met mijn lock of met mijn shammy houdt ik het toch langer uit als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, eerst stunlocken en daarna evasion aan en je hebt een goede survivability
Dat is ook erg logischquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Idd, maar met mijn lock of met mijn shammy houdt ik het toch langer uit als ik eerlijk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |