Ajax was de 2e helft veel sterker, die 1-0 zat eraan te komenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, zeuren over die 1e goal kan ik goed begrijpen, hoewel die 1e goal natuurlijk geen excuus is voor dit verlies. Zou wat anders zijn als het bij die 1-0 was gebleven, maar die 2 andere goals waren wel prima in orde en Ajax was volgens de berichten die ik las in het wedstrijdtopic ook nadrukkelijker aanwezig de 2e helft.
Mandy ook welquote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]. Wil je echt een rechtsbuiten (die sowieso al schaars zijn) die er meteen staat in de CL moet je een Ribery halen.
Ik begrijp uit het interview dat in de herhaling duidelijk te zien is dat Huntelaar de bal niet raakt. Derhalve kan Heitinga dus niet buitenspel staan. Van Gaal gaf dat na dat argument dan ook wel toe trouwens, dus irreëel is hij momenteel niet. Ajax domineerde de tweede helft wel inderdaad, maar AZ had volgens van Gaal ook geen aanvallende intenties omdat hij maar één fitte spits ter beschikking had. Dat is overigens wel opvallend: een niet aanvallend ingesteld AZ.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, zeuren over die 1e goal kan ik goed begrijpen, hoewel die 1e goal natuurlijk geen excuus is voor dit verlies. Zou wat anders zijn als het bij die 1-0 was gebleven, maar die 2 andere goals waren wel prima in orde en Ajax was volgens de berichten die ik las in het wedstrijdtopic ook nadrukkelijker aanwezig de 2e helft.
Das waar, maar nog steeds moet die 1-0 er in en kan zo'n doelpunt wel inhakken op het mentale aspect. Ik zal ook niet zeggen dat Ajax hier een beetje onverdiend heeft gewonnen, maar je kan toch verbaasd zijn hoe makkelijk de scheids- en lijnrechter hier mee omgingen. De 2-0 was wat gelukkig maar foutjes maak je vaak onder druk van de tegenstander, dus die helpt er wel wat aan mee. Derde doelpunt heb ik nog niet gezien maar daar heb ik niets over gehoord dus die zal wel in orde zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ajax was de 2e helft veel sterker, die 1-0 zat eraan te komen![]()
Tevez.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]. Wil je echt een rechtsbuiten (die sowieso al schaars zijn) die er meteen staat in de CL moet je een Ribery halen.
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef toma het volgende:
dit is soww belangrijk. Als je zo'n wedstrijd wint bepalen de betere spelers ofdat ze doorgaan bij Ajax of naar Ajax toe willen gaan om CL te spelen.
Betaal jij die 25 miljoen?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
quote:Huntelaar pakt Donk terug
zondag 27 mei, door SV, Amsterdam, 16:49u, AS
Klaas Jan Huntelaar en Ryan Donk vochten in de laatste wedstrijd van het seizoen tussen Ajax en AZ hevige gevechten uit. De strijd liep in de eerste helft echter uit de hand.
Na een aanval van AZ sprong Donk met zijn benen boven op de op grond liggende Huntelaar. Deze actie ontaardde in een lichte vechtpartij, waarbij onder andere Stekelenburg geel kreeg.
In de tweede helft maakte de jonge verdediger van AZ de 2-0 voor Ajax. Huntelaar trakteerde Donk vervolgens op een sterk staaltje buikschuiven.
Ok. Als blijkt dat Huntelaar de bal niet raakte dan ben ik het er gewoon mee eens dat het geen buitenspel was. Dan was volgens mij Jaliens iets te laat met terugstappen ter hoogte van Huntelaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het interview dat in de herhaling duidelijk te zien is dat Huntelaar de bal niet raakt. Derhalve kan Heitinga dus niet buitenspel staan. Van Gaal gaf dat na dat argument dan ook wel toe trouwens, dus irreëel is hij momenteel niet. Ajax domineerde de tweede helft wel inderdaad, maar AZ had volgens van Gaal ook geen aanvallende intenties omdat hij maar één fitte spits ter beschikking had. Dat is overigens wel opvallend: een niet aanvallend ingesteld AZ.
Inderdaad, die zijn dus niet haalbaar en zul je het wel moeten doen met Bakircioglu en De Mul.quote:
Geen Ajax speler.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Tevez.
Heb je toevallig nog die grote foto die je in je avater verwerkt hebt.
Daarom wil die wel terug naar Ajax en dan kan bakircogulu als backup dienen voor Perez en voor Mandy.quote:
Check me fobo.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Tevez.
Heb je toevallig nog die grote foto die je in je avater verwerkt hebt.
Waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Henk Kluivert bedoelde daar
Je wou een speler die er meteen stond? Bakircioglu heeft dit seizoen meer gespeeld dan Van der Meyde in z'n laatste 3 jaarquote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom wil die wel terug naar Ajax en dan kan bakircogulu als backup dienen voor Perez en voor Mandy.
Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Zo begaan zijn de meeste niet met de club.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel az supps zich voor de trein gegooid want het giert hier van de politiewagens en ambulances in Alkmaar![]()
Ik wil een rechtsvoor die goed mee kan in de champions league. Bij bakircogulu heb ik daar twijfels bij, bij Mandy minder.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je wou een speler die er meteen stond? Bakircioglu heeft dit seizoen meer gespeeld dan Van der Meyde in z'n laatste 3 jaar.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel az supps zich voor de trein gegooid want het giert hier van de politiewagens en ambulances in Alkmaar![]()
Nee waarschijnlijk kopen een aantal az "supporters" nu weer een ajax seizoenskaart.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Zo begaan zijn de meeste niet met de club.
ik kan het niet zienquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef Suijk het volgende:
In ieder geval weer een zomer lang hopen op CL winst volgend jaar.
Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie iddquote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef vogeItjesdans het volgende:
Gaat van Gaal weer zeiken over de scheidsrechters hoor.
AZ-Ajax 1-1 denk is terugquote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef twi het volgende:
Van Gaal is op dit moment echt een hele grote calimero. Zeuren dat de arbitrage in topwedstrijden vaak tegen AZ is. En dat je echt beter moet zijn dan de topclub, want anders zal de beslissing altijd in het voordeel van de tegenpartij (de topclub) worden genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |