Die grotere tegenstanders (AEK, Fenerbahce, Spartak etc. ) zitten toch in dezelfde ''lotinggroep'' als ajax?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk.
Denk het ook jaquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die grotere tegenstanders (AEK, Fenerbahce, Spartak etc. ) zitten toch in dezelfde ''lotinggroep'' als ajax?
Racing Genkquote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef vogeItjesdans het volgende:
Wat een held is Heitinga toch, doe mij maar AEK of RosenbOrg ofzo, geen Kopenhagen aub
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die grotere tegenstanders (AEK, Fenerbahce, Spartak etc. ) zitten toch in dezelfde ''lotinggroep'' als ajax?
Sparta Praag, Fenerbahce en AEK Athene zijn lastigquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk.
Ik wil wel naar Dinamoquote:
Sparta Praag valt toch wel mee?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
Sparta Praag, Fenerbahce en AEK Athene zijn lastig
ik zeg, FC Kopenhagenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
klikquote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor![]()
Jij zegt gewoon de ploegen die 3e voorronde spelen![]()
dat zou jou shirtje zijn geweest Denthemenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Landgeld het volgende:
Davidszag je hoe hij zijn shirtje aan zo'n jongen in de rolstoel gaf..
Gelukkig weet Ajax.netwerk het altijd goed, die haden het vorig jaar ook foutquote:
Nog een?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Al die clubs moeten wij als Ajax weg kunnen spelen, helemaal als we Perez behouden en er een goede rechtsbuiten bij krijgen.
Ik had met een AZ colega gewed om een fles wijn/sixpack bier.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Pff heerlijk dit, had niet echt vertrouwen erin dat we de Play-offs zouden winnen.
Mwah, zeuren over die 1e goal kan ik goed begrijpen, hoewel die 1e goal natuurlijk geen excuus is voor dit verlies. Zou wat anders zijn als het bij die 1-0 was gebleven, maar die 2 andere goals waren wel prima in orde en Ajax was volgens de berichten die ik las in het wedstrijdtopic ook nadrukkelijker aanwezig de 2e helft.quote:
Is hij zo goed? Bij Twente deed hij het leuk maar met ajax in de champions league spelen is natuurlijk wat anders.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is hij zo goed? Bij Twente deed hij het leuk maar met ajax in de champions league spelen is natuurlijk wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |