Nog steeds geen goed antwoord dusquote:
Iedereen mag je daar schoppen, behalve Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag Brian niet schoppen of tarten, en je mag geen menukaart verscheuren
Maar hij/zij zei ''thanks'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Charmian, het is niet gebruikelijk andere users uit te schelden ......
Tokkiesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat jullie hier nog om kunnen juichen. Mijn streams staan tegenwoordig vaker uit dan aan. Het is te walgelijk voor woorden, het lijkt verdomme de familie flodder wel![]()
Tapasquote:
Zwaar slaapverwekkendquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef Starlie het volgende:
Ik wordt gewoon helemaal sago als ik naar die jongen kijk.... Snap best dat hij zenuwachtig is en dat het niet leuk is wat Jaap doet maar hij komt zoooo ontevreden en zeikerig over...![]()
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
geloof dat michael mitch leuker vindt
Lezen jullie nog mee, redactie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zwaar slaapverwekkend![]()
Schakel maar eens over naar de chill. Niet dat je iets kan verstaan ofzo, maar dan blijf je tenminste wakker.
Nou ja, die gozer dacht dattie een uurtje zou daten, weet hij veel dat hij 24 uur gevangen zou worden gehouden in de looneybin.quote:
Volgens mij had ik dat al gedaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....![]()
Geeft niet als je het niet door hebt hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Net zo'n onwetend gelukkig mens als Amanda![]()
![]()
ik heb toch netjes 'your welcome' terug geantwoordquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed van DGK_REDACTIE, ze blijven vriendelijk en beleefd. Jij ook ?
ik zou het ook wel wetenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....![]()
Ach gos...zittie nog op school?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Hoe moet die gozer nou weer knap naar school dinsdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |