Nee joh. Dat is cult!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:51 schreef F04 het volgende:
Jaap gaat misschien op z'n flikker krijgen van de redactie of Stijn.
En dan verklap ik je nu dat ze niet acteerde en dat dat het juist zo zielig maaktequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mensen er ontroerd door raken, dan doet ze het goed
ik Ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:52 schreef Clank het volgende:
De 'terror' van Jaap zal voor sommigen wel hilarisch zijn.. maar ik kan er de humor nog steeds niet van in zien.
Als je ergens mee zit dan kom je maar bij mijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Copycat het volgende:
Hoezo aait Natasia dat jochie van/voor Eric zo?!?
Oh ja klopt, die gast kan echt alles maken omdat het cult isquote:
Dan verklap ik jou nu dat je er met open ogen intuintquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan verklap ik je nu dat ze niet acteerde en dat dat het juist zo zielig maakte![]()
Daar is inderdaad niks aan geacteerd, ze vindt hem oprecht leuk en wil oprecht leuke momentjes samen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan verklap ik je nu dat ze niet acteerde en dat dat het juist zo zielig maakte![]()
ho ho je vergeet dat je ook niet met je schoenen op de bank mag en geen peukjes buiten op de grond gooien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wacht op het moment dat ze in de kooi flink gaan matten, BB-Rusia style, alles wordt nu schijnbaar toegestaan in de kooi (behalve diep in de nacht in badjas met elkaar praten, dat moet gekleed.)
Thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh ja klopt, die gast kan echt alles maken omdat het cult is. Sukkels bij de DGK_redactie.
Zo zag hij er al uit toen hij binnen kwam.... misschien zijn standaard blik..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef robert2006 het volgende:
michael ziet er verveeld uit
Ja behoorlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef robert2006 het volgende:
michael ziet er verveeld uit
Vind je hem zo leuk? En als hij Eric nou echt leuk vindt, dan doe jehet allemaal voor niets.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Zo....duurt effe zo'n hyvesprofiel, maar heb mijn eerste mailtje aan Michael
gestuurd
Ja nou ja maar wat doet ie daar? Wannebee nieuwe bewoner. Zou me nix verbazenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Ik vind Micheal maar een beetje een sukkel hoor.
Een beetje!???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Yo! En nu nog verbieden harde muziek in de gameroom te draaien als er mensen zitten te pratenquote:
En je mag Brian niet schoppen of tarten, en je mag geen menukaart verscheurenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ho ho je vergeet dat je ook niet met je schoenen op de bank mag en geen peukjes buiten op de grond gooien.
YWquote:
Ik snap werkelijk niet dat jullie hier nog om kunnen juichen. Mijn streams staan tegenwoordig vaker uit dan aan. Het is te walgelijk voor woorden, het lijkt verdomme de familie flodder welquote:
Dan stomp ik die hele eric gewoon in mekaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je hem zo leuk? En als hij Eric nou echt leuk vindt, dan doe jehet allemaal voor niets.
Nee, hij zegt dat ie thuis een beter leven heeft dan dat ie daar zou hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja maar wat doet ie daar? Wannebee nieuwe bewoner. Zou me nix verbazen
Charmian, het is niet gebruikelijk andere users uit te schelden ......quote:
Hij vindt Eric niets aan, dat mag toch wel duidelijk zijn, moet je die blik van die gozer zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je hem zo leuk? En als hij Eric nou echt leuk vindt, dan doe jehet allemaal voor niets.
Net zo'n onwetend gelukkig mens als Amandaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan verklap ik jou nu dat je er met open ogen intuint![]()
Nogmaals wat doet hij daar dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat ie thuis een beter leven heeft dan dat ie daar zou hebben.
vind het wel een lekker homohapjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Ook nog, kom nou het is een nette tent daar hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag Brian niet schoppen of tarten, en je mag geen menukaart verscheuren
Daten met Ericquote:
Daten, niet wonen. Hij vindt al die drukte vermoeiend, hij had dus waarschijnlijk gehoopt dat ie gewoon alleen met eric zou zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |