Neem de benenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef Sonique het volgende:
Okay, Tijd om Michael wat instrukties te geven....
Tijd voor Mitch om te butleren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef Sonique het volgende:
Okay, Tijd om Michael wat instrukties te geven....
Nee joh, DGK geeft nu instrukties.quote:
Ik ook.quote:
goed bedoelde adviesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:39 schreef schatje het volgende:
Hij zegt dat ze niet moet luisteren naar Natasia.
Jij ook al zo naiefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom is ze een betere toneelspeelster dan Mitch![]()
Ik ook. Mag ook nog wel wat verder gaan (maar dat zal wel niet). Brian moet ze natuurlijk wel ff betrappenquote:
Ik zou er geen traan om latenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:44 schreef mazaru het volgende:
Jaap is fucking ziek, hij gaat dood.
[afbeelding]
Ik ben naief omdat ik zie dat Amanda gewoon mannengek is?quote:
Nee dat je schreef dat ze beter kan acteren dan Mitchquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben naief omdat ik zie dat Amanda gewoon mannengek is?
een echte tiener inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda gedraagt zich nog echt als een puber
Met een glas gegooidquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Jaap gedaan?
Als mensen er ontroerd door raken, dan doet ze het goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat je schreef dat ze beter kan acteren dan Mitch
Oh ja, die zit hier op de Grote Markt. Dure locatie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:50 schreef F04 het volgende:
Hier werkt die Michael.
Cosmo grongingen
http://www.google.nl/search?num=20&hl=nl&pwst=1&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Cosmo+groningen&spell=1
Nee joh. Dat is cult!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:51 schreef F04 het volgende:
Jaap gaat misschien op z'n flikker krijgen van de redactie of Stijn.
En dan verklap ik je nu dat ze niet acteerde en dat dat het juist zo zielig maaktequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mensen er ontroerd door raken, dan doet ze het goed
ik Ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:52 schreef Clank het volgende:
De 'terror' van Jaap zal voor sommigen wel hilarisch zijn.. maar ik kan er de humor nog steeds niet van in zien.
Als je ergens mee zit dan kom je maar bij mijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Copycat het volgende:
Hoezo aait Natasia dat jochie van/voor Eric zo?!?
Oh ja klopt, die gast kan echt alles maken omdat het cult isquote:
Dan verklap ik jou nu dat je er met open ogen intuintquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan verklap ik je nu dat ze niet acteerde en dat dat het juist zo zielig maakte![]()
Daar is inderdaad niks aan geacteerd, ze vindt hem oprecht leuk en wil oprecht leuke momentjes samen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan verklap ik je nu dat ze niet acteerde en dat dat het juist zo zielig maakte![]()
ho ho je vergeet dat je ook niet met je schoenen op de bank mag en geen peukjes buiten op de grond gooien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wacht op het moment dat ze in de kooi flink gaan matten, BB-Rusia style, alles wordt nu schijnbaar toegestaan in de kooi (behalve diep in de nacht in badjas met elkaar praten, dat moet gekleed.)
Thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh ja klopt, die gast kan echt alles maken omdat het cult is. Sukkels bij de DGK_redactie.
Zo zag hij er al uit toen hij binnen kwam.... misschien zijn standaard blik..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef robert2006 het volgende:
michael ziet er verveeld uit
Ja behoorlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef robert2006 het volgende:
michael ziet er verveeld uit
Vind je hem zo leuk? En als hij Eric nou echt leuk vindt, dan doe jehet allemaal voor niets.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Zo....duurt effe zo'n hyvesprofiel, maar heb mijn eerste mailtje aan Michael
gestuurd
Ja nou ja maar wat doet ie daar? Wannebee nieuwe bewoner. Zou me nix verbazenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Ik vind Micheal maar een beetje een sukkel hoor.
Een beetje!???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Yo! En nu nog verbieden harde muziek in de gameroom te draaien als er mensen zitten te pratenquote:
En je mag Brian niet schoppen of tarten, en je mag geen menukaart verscheurenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ho ho je vergeet dat je ook niet met je schoenen op de bank mag en geen peukjes buiten op de grond gooien.
YWquote:
Ik snap werkelijk niet dat jullie hier nog om kunnen juichen. Mijn streams staan tegenwoordig vaker uit dan aan. Het is te walgelijk voor woorden, het lijkt verdomme de familie flodder welquote:
Dan stomp ik die hele eric gewoon in mekaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je hem zo leuk? En als hij Eric nou echt leuk vindt, dan doe jehet allemaal voor niets.
Nee, hij zegt dat ie thuis een beter leven heeft dan dat ie daar zou hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja maar wat doet ie daar? Wannebee nieuwe bewoner. Zou me nix verbazen
Charmian, het is niet gebruikelijk andere users uit te schelden ......quote:
Hij vindt Eric niets aan, dat mag toch wel duidelijk zijn, moet je die blik van die gozer zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je hem zo leuk? En als hij Eric nou echt leuk vindt, dan doe jehet allemaal voor niets.
Net zo'n onwetend gelukkig mens als Amandaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan verklap ik jou nu dat je er met open ogen intuint![]()
Nogmaals wat doet hij daar dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat ie thuis een beter leven heeft dan dat ie daar zou hebben.
vind het wel een lekker homohapjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Ook nog, kom nou het is een nette tent daar hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag Brian niet schoppen of tarten, en je mag geen menukaart verscheuren
Daten met Ericquote:
Daten, niet wonen. Hij vindt al die drukte vermoeiend, hij had dus waarschijnlijk gehoopt dat ie gewoon alleen met eric zou zijn.quote:
Nog steeds geen goed antwoord dusquote:
Iedereen mag je daar schoppen, behalve Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag Brian niet schoppen of tarten, en je mag geen menukaart verscheuren
Maar hij/zij zei ''thanks'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Charmian, het is niet gebruikelijk andere users uit te schelden ......
Tokkiesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat jullie hier nog om kunnen juichen. Mijn streams staan tegenwoordig vaker uit dan aan. Het is te walgelijk voor woorden, het lijkt verdomme de familie flodder wel![]()
Tapasquote:
Zwaar slaapverwekkendquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef Starlie het volgende:
Ik wordt gewoon helemaal sago als ik naar die jongen kijk.... Snap best dat hij zenuwachtig is en dat het niet leuk is wat Jaap doet maar hij komt zoooo ontevreden en zeikerig over...![]()
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
geloof dat michael mitch leuker vindt
Lezen jullie nog mee, redactie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zwaar slaapverwekkend![]()
Schakel maar eens over naar de chill. Niet dat je iets kan verstaan ofzo, maar dan blijf je tenminste wakker.
Nou ja, die gozer dacht dattie een uurtje zou daten, weet hij veel dat hij 24 uur gevangen zou worden gehouden in de looneybin.quote:
Volgens mij had ik dat al gedaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....![]()
Geeft niet als je het niet door hebt hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Net zo'n onwetend gelukkig mens als Amanda![]()
![]()
ik heb toch netjes 'your welcome' terug geantwoordquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed van DGK_REDACTIE, ze blijven vriendelijk en beleefd. Jij ook ?
ik zou het ook wel wetenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
hij kleed hem met z'n ogen uit ja....![]()
Ach gos...zittie nog op school?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Hoe moet die gozer nou weer knap naar school dinsdag![]()
Mitch had allang een tientje tussen z'n tenen gevonden als ik daar had gewoont..;)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat al gedaan![]()
Hij werkt full-timequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Hij werkt fulltime bij de Cosmo in Groningen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
En daar komen nog 3 maanden a Jaren bovenopquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Ach het jochie heeft 3 dagen niet geslapen van de spanning, schattig!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, die gozer dacht dattie een uurtje zou daten, weet hij veel dat hij 24 uur gevangen zou worden gehouden in de looneybin.
't Is dat ik geen groupie ben, anders zou ik daar dinsdag even binnen stappenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij werkt fulltime bij de Cosmo in Groningen.
Zo kan je het ook zeggen ja...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ze passen zo te zien ook totaal niet bij elkaar Micheal lijkt me een verlegen jongen die net uit de kast is en Eric de homohoer wil em zo snel mogelijk in ze bek spuiten
Probeer dan een keer verstandig te zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geeft niet als je het niet door hebt hoor.
En het geeft ook niet dat je me niet gelooft.
Een mooi oud gezegde is: Verstandigen leren van anderen. Middelmatigen leren door schade en schande. Domoren leren niets, zij weten al alles.
![]()
En volgens mij klust ie 's avonds bij als Gigolo. Anders ga je er toch niet zo bijliggen na alle "gezelligheid" in huis van daarnet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij werkt fulltime bij de Cosmo in Groningen.
Hij gaat straks ook gewoon slapen hoor, kan eric tenminste z'n gang gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Marrije het volgende:
Ach het jochie heeft 3 dagen niet geslapen van de spanning, schattig!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef StefanPeeters het volgende:
Wat zou er overblijven als ik screencaptures uit zou printen
in 5x3m ???
De hoer behandeld zijn hoer als een hoer..of zoietsquote:
Moet jij niet toevallig naar de kapper?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef StefanPeeters het volgende:
Wat zou er overblijven als ik screencaptures uit zou printen
in 5x3m ???
Nah. Volgens mij weet die arme ziel nauwelijks nog wat hij moet doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En volgens mij klust ie 's avonds bij als Gigolo. Anders ga je er toch niet zo bijliggen na alle "gezelligheid" in huis van daarnet.
Er was net iemand die zijn Hyves page doorlinkte...hij lijkt me allerminst een verlegen jongenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ze passen zo te zien ook totaal niet bij elkaar Micheal lijkt me een verlegen jongen die net uit de kast is en Eric de homohoer wil em zo snel mogelijk in ze bek spuiten
hear hearquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij gaat straks ook gewoon slapen hoor, kan eric tenminste z'n gang gaan.
Omg dat beeld op stream 1 en 2 hoezo een déjà vu![]()
als Michael ook nog ff in slaap valt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |